Ja, ik postte voor het mailtje. Goede oplossing.quote:Op zondag 18 november 2012 11:38 schreef rats1 het volgende:
He Belsen Maar voor iedereen die de release al heeft wordt een oplossing gezocht!
da's toch mooi!!!
zZz geniaal live. En Moss...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Johan is gestopt, toch wat mij betreft de beste Excelsior-artiest ooit, Daryll-Ann gestopt, Do-The-Undo (die laatste natuurlijk met Soldaat, die nog steeds goede muziek maakt), The Madd gestopt. Verder kom ik uit m'n hoofd niet, maar ik mis vast iets
Toen ik voor het eerst hoorde van dat abonnement was ik al bang dat het te mooi klonk om waar te zijn voor zo'n klein labelquote:Op donderdag 27 december 2012 18:59 schreef belsen het volgende:
En het is een...blaadje.
Met een gratis kreukel erin dankzij post.nl.
Toch dit jaar denk iets van 10 cd's, maar soms ook iets waar je niets mee kan.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst hoorde van dat abonnement was ik al bang dat het te mooi klonk om waar te zijn voor zo'n klein label
Ik heb er niks mee, hoe mooi het dan ook kan zijn.quote:
Die had ik al ergens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:51 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat blaadje kon ik ook weinig mee. Maar de CD's maken dat ruimschoots goed hoor, gewoon even doorbijten deze maand en dan verwacht ik in januari 2013 wel weer een mooie verrassing. Misschien wel Jacco Gardner?
Overigens bevalt de eerste release op Re, The More I Laugh, The Hornier Due Gets! van Hallo Venray, me wel enorm!
Hallo.quote:
Vraag is wel of we nu weer twee maanden moeten wachten.quote:
Volgens mij vooral goed naar Simon & Garfunkel. Het tweestemmige is goed uitgevoerd, maar de liedjes blijven, in mijn optiek, wel erg achter bij het vakmanschap.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef methodmich het volgende:
Cadeautje van deze maand is de CD van Tangarine, Seek & Sigh. Twee broers meen ik, die sowieso goed naar The Beatles hebben geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |