Dat is allang weer uit hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat met die ander loopt niet helemaal lekker en nu ben jij haar back-up.
Dat bewijst mijn theorie alleen maar. Jij was back-up en nu het met die ander niet werkt zoekt ze toenadering. Ondertussen is ze natuurlijk wel nog steeds op zoek naar een permanentere optie.quote:
Ja of juist niet, veel mensen durven hun waren gevoelens dus niet te uiten in het echt, maar wel via iets dat lang niet zo direct is.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef VonHinten het volgende:
Daarnaast doet ze IRL niet zo aardig tegen je als via sms () of msn (
![]()
), terwijl je juist toch aardig doet tegen iemand IRL als je diegene leuk vindt?
U vraagt, wij draaien!quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:27 schreef dnalnaf het volgende:
Ohja...... Kom alsjeblieft met friendszone gelul
zorgen dat je op de hoogste trede van de friendzone komt......fuckbuddyquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:03 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik denk dat je in de friendzone zit...
En ze is dolblij met al jouw aandacht, nadat jij deze beperking geaccepteerd had. Heerlijk, een vriend waar je alles bij kwijt kan als het jou uitkomt. Aandacht, aandacht, heerlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:27 schreef dnalnaf het volgende:
"Sorry ik vind je erg aardig enzo, Maar niet dat ik verliefd op je ben"
Tja kut... maar zo denk ik er zelf ook wel eens over dat het niks zal worden als we iets zouden krijgen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:53 schreef Appie7458 het volgende:
Afscheid van nemen, had een vergelijkbare situatie, speelde precies een jaar.
Besloot er een punt achter te zetten, maar kreeg het eerst volgende MSN gesprek een heel verhaal dat ze er spijt van had dat ze op safe had gespeeld want betekende toch echt wel alles voor haar..
Ze zat net op dat moment voor school 200 km van hier maar ik was dolgelukkig dat het dus wel "waar"bleek te zijn... Ik erheen maar liep dus op niks uit..
Werd helemaal feest toen ze het weekend erop met mijn "beste" kameraad zoende, en het leuke van dat was dat ze allebei beweerden dat ze elkaar helemaal niet mochten.
Dus mijn advies is stop ermee, hoeft niet zo af te lopen als bij mij, maar geloof me dat dit nogal rauw op je dak komt en het meest frustrerende is nog dat je wel kwaad bent, maar dat je daar eigenlijk geen reden toe hebt want het was NIET jouw vriendin....
LAWWWWWL!!!quote:We sms'en ook best veel ik ontvang gemiddeld 15 tot 25 smsjes op een dag (Vorige week was er zelf's een dag dat ik er bijna 50 van haar had ontvangen..)
quote:Op zaterdag 15 november 2008 15:27 schreef dnalnaf het volgende:
Een tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een goede vriendin,
Ja dat zal ik ook maar moeten doen hé.quote:Op zondag 23 november 2008 01:28 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Voer haar dronken en probeer haar te tongen. Ik denk dat je er op deze manier toch echt sneller achter komt dan gewoon te "vragen" etc en tientallen smsjes over en weer te versturen op een dag. Ik meen het serieus.
Niet teveel achter zoeken wat anderen zeggen, ik hoorde ook van diverse bekenden van haar dat ze het altijd over mij had.. En ze bevestigde ook altijd dat ze mij nooit kwijt wou en dat ik de wereld voor haar betekende en ze "echt" niet wist wat ze zonder mij moest en meer van dat soort kreten.quote:Op zondag 23 november 2008 00:15 schreef dnalnaf het volgende:
[..]
Tja kut... maar zo denk ik er zelf ook wel eens over dat het niks zal worden als we iets zouden krijgen.
En over de friendzone: ja ik weet dat ik erin zit dat is duidelijk, maar zoals ik al eerder aangaf ik ken mensen genoeg om me heen die nu nog steeds een goede relatie met hun vriend(in) hebben die voorheen een gewone vriend(in) was.
Sowieso de laatste dagen ben ik er anders over gaan denken, want jullie hebben wel gelijk hoor ik ben een gewone vriend van haar meer niet...
Maarja..
Net was een vriend van me hier en zij was er toevallig ook
Daarvoor zat ze mij ook al van die smsje's te sturen die nergens over gaan
En toen ze hier was moest ze weer de hele tijd lachen om mijn niet grappige grappen enzo
Toen ze weg was begon die vriend van me dus over haar hij vroeg me of zij mij leuk vind
Ik zei "geen idee"
Toen die vriend van me dus "ja ze kijkt je de hele tijd aan enzo en ze moet steeds lachen om je kut grappen en ze smst je onzin blablalbla"
Hij weet trouwens niet dat ik haar leuk vind/vond
Het zal allemaal wel ik me eigenlijk niks meer in me hoofd halen
Point is dat het toch al niet werkt als iemand verliefd is van de twee..dan blijf je maar dat rotgevoel hebben en wil je meer. Het wat afbouwen kan dan alleen positief werken. Wil ze wat meer dan laat ze dat wel merken, zo niet kan TS verder gaan in zijn leven en zich niet zo bezig houden met haar.quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef Appie7458 het volgende:
Denk dat MOSD een puntje heeft als je nog kans wil maken.. Maar dan moet je wel duidelijk laten merken dat je niet op vriendschap uit bent, anders heb je kans dat je terug bij af bent. Ben er zelf alleen niet zo'n voorstander van om zoveel tijd in iemand te steken...
En het idee om een bepaalde emotie te triggeren vind ik nogal riskant, de kans is aanwezig maar emoties proberen te sturen werkt meestal averrechts. En je blijft er tijden mee bezig wat weer inbreuk geeft op je eigen leven...
Als ze je echt niet kwijt wil zou ze wel naar jou toe komen toch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |