Of omdat ze zich aanpassen naar hun tegenhangende sexequote:Op zaterdag 15 november 2008 14:25 schreef Deliah het volgende:
[..]
Is dat de reden waarom mannen zo weinig initiatief tonen? Ze proberen het spannend te houden?
Leuk en tof.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef chikkiieej het volgende:
Maar gewoon dat je in een gesprek aangeeft van goh, wanneer kan je?
Klopt het dat je het zo bedoeld: dat waneer dat niet het geval is de relatie waarschijnlijk niet zo lang zal duren. (2 mensen die initatief nemen om er een eind aan te makenquote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Leuk en tof.Stukken beter en volwassener dan het prinsessengedrag a la 'hard-to-get'.
Al moet ik toegeven dat je als man wel vaak de verantwoordelijkheid moet nemen voor het initiatief. Vind ik ook niet erg, want de gezondste relaties zijn diegene waarbij de vrouw toch een beetje aan de passieve/onderdanige kant is.
Vrouwen die initiatief nemen: heerlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef chikkiieej het volgende:
Ik vraag me nu dus af wat mannen er in het algemeen van vinden dat een vrouw het initiatief neemt..
Ik vind het cool. Een jongen moet er wel open voor staan. Daar bedoel ik mee, dat jongens je al heel gauw als 'te makkelijk' gaan zien. En juist daarom afstand nemen. Met te makkelijk bedoel ik dus 'slet' en 'niet te vertrouwen' dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:25 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ben zelf iemand die best wel veel initiatief neemt in relaties, vriendschappen en in de weg naar een relatie toe. Ik ben degene die agenda's matcht om te kijken wanneer we af kunnen spreken en ik steek niet onder stoelen of banken dat ie diegene graag wil zien.
Nou heb ik al vaker gemerkt dat mannen als het ware een soort van afstand nemen op zo'n moment.. Uiteindelijk raak ik dan geirriteerd en denk ik, graag of niet en kap ik het af als hij niet "goed" reageert hierop.. Ik vind het ook moeilijk om op zo'n moment zelf die afstand te nemen en te denken van laat hem maar met een voorstel komen.. Ongeduld noemen ze dat geloof ik
Ik vraag me nu dus af wat mannen er in het algemeen van vinden dat een vrouw het initiatief neemt.. En dan bedoel ik dus niet op een manier van 100 smsjes per dag met de vraag van wanneer kom je nou? Maar gewoon dat je in een gesprek aangeeft van goh, wanneer kan je?
Schijt aan alle regels!quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik vind het cool. Een jongen moet er wel open voor staan. Daar bedoel ik mee, dat jongens je al heel gauw als 'te makkelijk' gaan zien. En juist daarom afstand nemen. Met te makkelijk bedoel ik dus 'slet' en 'niet te vertrouwen' dus.
Vorig jaar nog een paar meisjes met de nek aangekeken toen ze op me af wilde stappen. Echt bloemooie meisjes waren het en wat deed ik..?Het is een rare reactie. DIe meisjes kijken van ver of ze oogcontact hebben en of je interesse kan hebben dan komen ze naar je toe. Maar wat ik deed was snel vies wegkijken
o-o-o..
Maar wat ook wel knap is van die meisjes, is dat ze weten dat sex/relaties ze makkelijk afgaan, En er zijn natuurlijk zat jongens. Dus proberen ze gauw bij een ander.. Waaorm doe jij dat niet?
Euh... dat is uiteindelijk toch ook het resultaat? Of wou je blond strak en jong sterven?quote:Op woensdag 19 november 2008 07:42 schreef SG-sam het volgende:
Als je als vrouw alles van kerels af moet laten hangen, ben je uiteindelijk grijs en verrimpeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |