Dit valt nog meequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg zinvol in vol topic
Vandaar ook dequote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Erg zinvol in vol topic
Zit te huilen van het lachen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Beter dan wat er nu op de radio is
Hebben we ook.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ook nog ergens een LP hebben, met Sint en Kerst. Misschien maar weer eens opzoeken
Die is briljant! Kan de cd nog niet terug vinden, maar ik ga em vandaag zeker nog een keer (of 2, of 3, of 4) luisteren. Pepernoten en Appels isquote:
Alle inseminaties, dubbelzinnigheden, onderlinge garpjes. Het om elkaar lachenquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is briljant! Kan de cd nog niet terug vinden, maar ik ga em vandaag zeker nog een keer (of 2, of 3, of 4) luisteren. Pepernoten en Appels is
En dan al die opmerkingen tussendoor: "Zeg Bert, vind je ook niet dat Sinterklaas op oom Rudolf lijkt?"![]()
Dat eerste wist ik al, maar dat hij mogelijk weg gaat is nieuw.quote:3FM deejay Eddy Zoëy krijgt dochter
3FM deejay Eddy Zoëy is vader geworden. Dochter Teuntje van de presentator en zijn vrouw Marieke werd negen weken te vroeg geboren en ligt daarom nog op de intensive care, maar maakt het goed. Dat meldt Radio 3FM, waar Zoëy elke zaterdag en zondag tussen 12.00 en 15.00 uur zijn programma Zoëy presenteert. De 40-jarige Zoëy en zijn vrouw hebben al een zoontje: Fender van bijna 2.
Volgens goed ingelichte bronnen is de kans groot dat Eddy Zoëy binnenkort ook bekend maakt dat hij stopt met het maken van programma's voor BNN. Aanleiding is mogelijk de geboorte van zijn 2e kindje. Timur Perlin is één van de kandidaten die Eddy Zoëy zal opvolgen. Timur Perlin is momenteel elk weekend te horen tussen 07.00 en 10.00 uur op 3FM. [Radio.NL]
Guis is sinds kort geen BNN meer maar AVRO. Maar ondanks dat mag ie van mij gerust tussen 12 en 15, hoewel ik eerder denk dat ie dan naar 7 en 10 gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik al, maar dat hij mogelijk weg gaat is nieuw.
Ik zou zeggen pleur Guis in het weekend tussen 12.00 en 15.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |