quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:40 schreef JJH het volgende:
Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot.
Laat hem lekker stinken, doe de deur op slot.
Doe hem dan weer open en wat zie je dan?
De zak van sinterklaas, sinterklaas sinterklaas
De zak van van sinterklaas, o jongens het is zo'n baas.
Hahahahhhaahhahahahhahahahah !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:40 schreef JJH het volgende:
Sinterklaas is jarig, zet hem op de pot.
Laat hem lekker stinken, doe de deur op slot.
Doe hem dan weer open en wat zie je dan?
De zak van sinterklaas, sinterklaas sinterklaas
De zak van van sinterklaas, o jongens het is zo'n baas.
waaromquote:Op zaterdag 15 november 2008 09:09 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als hij slim is vaart ie heel stilletjes Almere Haven voorbij
Heb ik al een paar avonden geprobeerd, maar aangezien ik op mezelf woon komt daar niks vanzelf in.quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:21 schreef cyberstalker het volgende:
* cyberstalker gaat zijn schoentje zetten!
Natuurlijk komt er niks in. Sinterklaas is er nog niet!quote:Op zaterdag 15 november 2008 10:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb ik al een paar avonden geprobeerd, maar aangezien ik op mezelf woon komt daar niks vanzelf in.
Oooo!!! dat is het natuurlijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk komt er niks in. Sinterklaas is er nog niet!
Hihi ik ook. Of de laarzen van m'n moeder, want daar kon je de pakjes in opstapelenquote:Op zaterdag 15 november 2008 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet ik opeens aan denken, ik vroeg vroeger altijd of ik de ook de schoen van mijn papa mocht zetten, want die was groter dus paste er meer in.
Die bestaat wel joh.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:09 schreef Bomil het volgende:
Sinterklaas bestaat toch niet...
Dat jullie daarin geloven he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |