Jay-Z is geen nepreppert.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:56 schreef Brennel het volgende:
Hadden ze die nepreppert niet thuis kunnen laten?
Mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jay-Z is geen nepreppert.![]()
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:14 schreef Sirolf het volgende:
1. Zutons
2. muziekstijl onstaan uit rythym en gospel in jaren 50
3. Strauvs
4. ?
Ik ben slecht in dit spelletje...
Dat was de enige die ik niet helemaal kon volgen, maar met die aanwijzing is het duidelijk idd.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Na 1 hoor je het al te weten, zeker in combinatie met 4 (drugs). Amy W dus.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Je hebt de speciale QI vast ook wel gezien?
Weer zo'n plaat die je nooit meer zult horen zonder de EW-aankondiging van meneer Ekdomquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:20 schreef Sirolf het volgende:
EINE DEUTSCHE SCHALLPLATTE! ALLEIN! ALLEIN!
Lekker plaatje iddquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Goed nummer dit, ik hoorde 'em van de week pas voor het eerst bij MetMichiel.
quote:
Jay-Z maakt geen hiphopquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jay-Z is geen nepreppert.![]()
Vind zijn bijdrage aan dat plaatje ook niet zo geslaagd, maar verder hij heeft genoeg goede hiphop gemaakt.
Proost!quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:21 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
@ TT
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dus is het tijd voor bier
ff m`n eerste van dit weekeinde open trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |