Die van 2006 was echt gruwelijk toen ja. Die van 2007 wat minder geloof ik... Ze doen het toch altijd samen met SlamFM?quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb alle jaarmixen van TMF op dit moment, je kan zeggen wat je wil van TMF maar als je nostalgie wil moet je echt bij die jaarmixen zijn.
Werkelijk geen idee, maar een vriend van mij zocht die jaarmixes. Dus ik heb ze gedownload en per ongeluk zelf ook beluisterd. Supervet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:01 schreef Crane het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 november 2008 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb alle jaarmixen van TMF op dit moment, je kan zeggen wat je wil van TMF maar als je nostalgie wil moet je echt bij die jaarmixen zijn.
[/quote
Die van 2006 was echt gruwelijk toen ja. Die van 2007 wat minder geloof ik... Ze doen het toch altijd bij SlamFM?
Ik kijk ze al sinds 2000 ofzo, dus kan het niet laten om ze elk jaar weer even te checken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee, maar een vriend van mij zocht die jaarmixes. Dus ik heb ze gedownload en per ongeluk zelf ook beluisterd. Supervet.
terug vindt jaarmixquote:Op woensdag 10 december 2008 22:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En hier de aankondiging van de jaarmix van Dj Sandstorm:
En ik vind hem goedquote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef Philizz het volgende:
Oeh, m'n jaarmix is hier ook al niet onbekend...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |