quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie..
[..]
Wij willen naar de sauna maar weten nog niet zeker of we dat vanavond of morgen gaan doen.
[..]
Wie?!?!?
Wel eerst spoelen!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Gewoon loperamide slikken. Dan ga je drie dagen niet naar de plee. Superhandig voor een lange sessie..
Dat gebaas is voor paupers, zou mij niets verbazen als cahir het ook gebruikt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ga je uit? Ik las net op in een andere topic dat iemand zijn bazenoutfit gaat aantrekken.
XIe dat heel vaak voorbij komen baas dit en baas dat.
Toch ook nooit gezegd dat ik ging stoppen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:04 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Toch nog bijna 20 uur volgehouden.
quote:
nee, het is je trademark geworden, maar spoelen is heel normaal. Pisbuisfucken niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het spoelt vanzelf zo wel. hahah
Maar is dat dan zo vreemd het uitspoelen? je lacht me wel uit steeds, maar vind het toch hygienischer. Ook met rimmen. Ik wil niet zien of proeven dat er iemand mais heeft gegeten. hahahahaah
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nee, het is je trademark geworden, maar spoelen is heel normaal. Pisbuisfucken niet.
die woont bij mij in het dorpquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:08 schreef Pjederdy het volgende:
lenny Kuhr is eigenlijk wel heel leuk!
Daniel lohues (of hoe schrijf je dat?) is niet goed wijs! Toen hem werd gevraagd wat hij ervan vond dat Obama voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk en abortus is, zei hij: "och, details, details"
Exit Daniel!!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die woont bij mij in het dorp
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg en leg dan ook maar meteen uit wat webbing isquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pisbuisfucken?![]()
nee, ik wist niet of ik dit in de groep kon gooien zonder als een sloerie eruit te komen.
En dan heb ik het niet eens over velchen etc..
Velchen?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pisbuisfucken?![]()
nee, ik wist niet of ik dit in de groep kon gooien zonder als een sloerie eruit te komen.
En dan heb ik het niet eens over velchen etc..
Wij gaan denk gewoon voor vanilla.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg
quote:
OMG je hebt teruggelezen.. heb ik niet uitgelegd wat webbing is?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok dan wil ik ook even weten wat velchen is, dan weet ik waar ik niet voor moet kiezen als ik de menukaart voor ogen krijg en leg dan ook maar meteen uit wat webbing is
Vieze slet niet, je moet zelf maar weten wat je lekker vind... Maar ik moet er absoluut niet van hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij intimi en niet bij vreemden. Kan ook niet vandaag de dag i.v.m. ziektes.
Dat is dat je in iemands reet klaarkomt en dat je dat dan er weer uitlepelt met je tong (of eruit zuigen)
Zie je? Vandaar dat ik het uitspoelen hoog in het vaandel heb.!![]()
(ik voel al weer reacties komen van: vieze slet etc..) kom maar op, bitches
kom op, posten dan! Dan ga ik daarna mij aankleden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
Eigenlijk moeten we snel dit topic volmaken, anders leest iedereen dit en dan denken ze dat ik een of andere skank ben.
Dat hoeft niemand ooit bij mij te flikken, vind dat a vies en b gewoon vernederend!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG je hebt teruggelezen.. heb ik niet uitgelegd wat webbing is?
Tis eigenlijk ook wel nasty, maar goed...
Dat is dat je in je eigen hand klaarkomt en dat je dan dat net zoals spiderman doet in je partners gezicht gooit.
Je weet hoe spiderman zijn web schiet uit zijn handen? OP die manier..
Ik post sneller als jij...quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef mike_hunt het volgende:
Eigenlijk moeten we snel dit topic volmaken, anders leest iedereen dit en dan denken ze dat ik een of andere skank ben.
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vieze slet niet, je moet zelf maar weten wat je lekker vind... Maar ik moet er absoluut niet van hebben
Trouwens over ziektes en HIV: Er schijnen dus mensen te zijn die zich expres laten bemetten met hiv, met de gedachten dat ze dan van de angst om het te krijgen af zijn, wat vind je er van? (en de andere cockringers?)
heb jij je rijbewijs al?quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:08 schreef MisterO het volgende:
File flirten is best lastig voor homo's
wat ga je vanaaf doen? echt uitgaan of weer naar die parkeerplaatsen..? Xou wel oppassen hoor, je weet niet wie je daar allemaal tegenkomt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
kom op, posten dan! Dan ga ik daarna mij aankleden.
Je weet er anders meer over te vertellen als ik.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.
Nee, ik doe het ALTIJD veilig... Tis niet zo dat ik elke keer aan het velchen, sounden o.i.d ben... je moet er gewoon voor in de mood zijn.
Ik doe ook gewoon het standaard werk.. Tis niet zo, dat ik elke avond groots uitpak... nee alsjeblieft zeg...
ga dit keer met de bus.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ga je vanaaf doen? echt uitgaan of weer naar die parkeerplaatsen..? Xou wel oppassen hoor, je weet niet wie je daar allemaal tegenkomt.
virtueel?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
Weer een hoop geleerd vandaag. Webbing ga ik ook eens virtueel uitproberen.
Hoe kan je nou velchen als je het veilig doet??quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat zijn bugchasers. Ik weet niet hoe dat hier is, maar in Amerika heb je daar echte parties van.
Nee, ik doe het ALTIJD veilig... Tis niet zo dat ik elke keer aan het velchen, sounden o.i.d ben... je moet er gewoon voor in de mood zijn.
Ik doe ook gewoon het standaard werk.. Tis niet zo, dat ik elke avond groots uitpak... nee alsjeblieft zeg...
Ik had dat vorige week gelezen wat daar precies zich afspeelde. Ik was toen niet in Nederland. Maar met bloed gevulde injectienaalden etc... dat is toch echt te naar voor woorden. heb dat nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je weet er anders meer over te vertellen als ik.
Misschien was dat in groningen ook wel zo'n buchasers-partijtje
o hee jongenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
Weer een hoop geleerd vandaag. Webbing ga ik ook eens virtueel uitproberen.
ga naar een bugchaser-partyquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah verveel me en heb niks te doen
MOet je Frontpage niet doen dan?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:37 schreef Yurithemaster het volgende:
bah verveel me en heb niks te doen
nee, velchen zou ik doen bij bekenden en intimi...niet met jan en alleman.. maar er 'kleeft' tuurlijk altijd risico's hahaquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe kan je nou velchen als je het veilig doet??
de service monteur die voor de 2de keer langskomt is een bekende?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, velchen zou ik doen bij bekenden en intimi...niet met jan en alleman.. maar er 'kleeft' tuurlijk altijd risico's haha
Nee bedantquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ga naar een bugchaser-party
neequote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je Frontpage niet doen dan?
goedeavond btw
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
de service monteur die voor de 2de keer langskomt is een bekende?
Mij boeit het niet hoor, ik vind het wel leuk om te leren. Van de meeste dingen wist ik wel dat het bestond, alleen niet dat het ook een aparte naam had.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o hee jongen![]()
Zeker ook teruggelezen?![]()
Euh...in my defence, they made me tell them..
Hey jochie, hoestie?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Xiance het volgende:
welchen?
webbing?
wat is er toch mis met gewoon neuken en lekker slapen?
dat eeuwige geklieder met zaad en spuug, yugh!
quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Xiance het volgende:
welchen?
webbing?
wat is er toch mis met gewoon neuken en lekker slapen?
dat eeuwige geklieder met zaad en spuug, yugh!
terroristensjaal? die van de PLO? heb je niet iets met spagetti-bandjes? hahaha grapje..quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:59 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb mijn zwarte broek aan met een wit tshirt, leuk terroristensjaaltje erop en ik ben er klaar voor!
Anna heeft de kroeg afgehuurd, is haar verjaardagquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
terroristensjaal? die van de PLO? heb je niet iets met spagetti-bandjes? hahaha grapje..
En wat ga je doen vanaaf? naar de club of kroeg?
hahah wel uitgespoelt hoop ik? anders loopt het langs je benen..quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Anna heeft de kroeg afgehuurd, is haar verjaardagMaar eerst ff langs de parkeerplaats
Ga ik zo doen, moet nog scheren, haren doen en mijn tanden poetsenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahah wel uitgespoelt hoop ik? anders loopt het langs je benen..
Ik ben ooit gestopt met roken, daarvoor kreeg ik xyban (ofzo iets) en daar werd ik mij toch een partij kei depressief van!quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu vind ik het toch wel een beetje eng
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu vind ik het toch wel een beetje eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |