alweer?quote:
Owja, das nog waar ook.quote:
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
Hoera, dank!quote:
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfenquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zes keer achter elkaar vraagt 'Wat is een Wii?' (dat is overigens een computer om in je pisbuis te stoppen, leukste gameplay ever) dan ga je het niet helemaal begrijpen volgens mij. Of je bent gewoon het broertje van mike natuurlijk, dat kan ook.
Ik ben de kloon van mike.,,quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ow in het ziekenhuis op de spoedpoli omdat ie er hem niet meer uit krijgt...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel visueel ingesteld en zie nu iemand met een Wii controller in z'n leuter voor de tv zwaaien om te gaan golfen
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Wii reclame op TV, in de krant, in bladen, op billboards buiten?
Hoe kun je dat nou missen?
Ik kijk geen tv, lees geen krant of blad en onderweg ben ik meestal bezig dat ik heel nodig moet plassen...quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Wii reclame op TV, in de krant, in bladen, op billboards buiten?
Hoe kun je dat nou missen?
Nou, het is meer dat ik opgesloten zit in de sekskelder van mijn vader in duitsland.quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden net heel comfortabel onder een steen.
Ja, en de een heeft wat minder waarde dan een ander, dus dat scheelt ook weer.quote:Je moet iedereen in z'n waarde laten!
Ik kan nu iets zeggen over dikke mensen maar dan krijg ik weer ruziequote:Op vrijdag 14 november 2008 23:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je moet iedereen in z'n waarde laten!
Ik lees ook geen krant, maar wat een Wii is is toch echt niet te missen hoor.quote:Maar ja, een beetje iets meekrijgen van de wereld om je heen is wel fijn![]()
Zie het eerder als onbegripquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
Lieve mensen, wat is dit opeens een hierissieweer bashing?
Een Duitse site en vast via google zoals standaard iedereen naar foto's zoektquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:34 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik die vandaan heb.
Psst. Adieu.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
*Meldt.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, we hebben al eens Nuno bashing gehad, en Angel bashing.... GB en Pjederdy (wéér goed geschreven) geilen er misschien weer op gebashed te worden, Mr Brightside is er nog te jong voor... who else?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en toen tv kijken op de nieuwe tv (die beneden staat)
Wat klopt er nu niet?quote:
ik kijk alleen gericht tv, dus alleen een film of serie op dvd. Dus nooit via de kabel.quote:
Zal ik beginnenquote:
Pfft , het zelfmedelijden druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 15 november 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
Ag, misschien is het maar beter al ik definitief stop met H, als mijn aanwezigheid hier zulke gevoelens oproept.
Adjeu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |