Dat kon in het begin bij de nieuwe HEMA bij mij in de stad welquote:Op zaterdag 15 november 2008 13:39 schreef Isegrim het volgende:
Het enige grote nadeel aan de HEMA: je kunt er niet passen!!!
Dat vind ik inderdaad ook ranzig! Mensen die ook echt een worst gaan uitzoeken door ze allemaal aan te raken...blegh!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:09 schreef witte_fantasie het volgende:
Die rookworsten zijn RANZIG! Bij de HEMA bij mij in de buurt liggen ze in een bak vlakbij de kassa, waar iedereen met z'n VIEZE TENGELS in kan zitten graaien. Nee dank je, uit principe kom ik daar dus niet meer.
Maar wedden dat hij ook niet zonder dequote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
HEMA, V&D & Bijenkorf, allemaal zelfde eigenaar.
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Maar wedden dat hij ook niet zonder deHema
kan?
HEMA niet meer, die is door Maxeda (V&D en Bijenkorf) verkocht aan Lion Capital.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:33 schreef Salvad0R het volgende:
HEMA, V&D & Bijenkorf, allemaal zelfde eigenaar.
Ik ook, maar dat komt omdat ik er heel vaak komquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan juist altijd alles snel vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |