Dat had ik ook gedaan, om 5:05 uur. Alleen in de ochtendpauze had ik alles al opquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan 's ochtends je boterhammen smeren!
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe zit het met meeten met vleeseters?
Ja precies. Terzake nu.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:45 schreef DaMart het volgende:
En hoe zit het met meeten met vleeseters?
Heb jij plannen om aan te schuiven bij de DM-Cali meet volgende maand?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?
Ben bang dat ik daar niet bij benquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij plannen om aan te schuiven bij de DM-Cali meet volgende maand?
Zeker dat woensdagochtend-onderonsje in Nijmegenquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
DM-Cali, is dat een soort cyaankali?quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel iets meer keus aan vegetarische shit lieverdquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk! Gebakken tahoeblokjes met mayonaise! Of zo!
Nee, dat is de KGMuckMeetquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker dat woensdagochtend-onderonsje in Nijmegen
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op schoolquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel iets meer keus aan vegetarische shit lieverdvandaag een chillie burger op
en heb hanburger liggen en bloemkool / kaas burgers
Dat wil ik een keer proberenquote:
uiteraardquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En meet je ook wel eens met 2 mannen tegelijk?
bijdehand, bijdehandquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op school?
quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
HANburger? Is dat kantinevoer van bij jou op school?
Die dingen zijn serieusquote:Op zaterdag 15 november 2008 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wil ik een keer proberen![]()
EN dan een dikke pepersteak
Dan is het goed. Ik meet namelijk ook gewoon met groentemeisjes...quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
o en ik dans, en meet met vleeseters![]()
Weten we nog nietquote:
groente meisjequote:Op zaterdag 15 november 2008 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ik meet namelijk ook gewoon met groentemeisjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |