ja dat shockdoc vond ik ook raar, juist omdat het zo'n prettige docu was. Helemaal niet zoals de 'normale' shockdocs. Maar ik denk dat je (en ik misschien ook) je verkijkt op hoe 'gewoon' het is om ts te zijn voor de standaard Nederlander..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:20 schreef Meike26 het volgende:
misschien een goede docu hoor, ik heb het zelf niet gezien, maar waarom moet deze docu te zien zijn bij shockdoc? Volgens m'n vriend was er weinig schokkends aan. Het geeft mij tevens het gevoel dat ht echt heeel erg zwaar is om ts te zijn... oke het was geen pretje, maar echt heel zwaar was het ook weer niet.
Volgens mij was het er in april of mei 2007 dat het op RTL4 uitgezonden is...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:34 schreef MuteZukini het volgende:
de 'schokkende' docu in kwestie heb ik meer dan jaar terug al eens gezien, rtl4 ofzo toen, of via google video, ach ja, in elk geval, dat shockdocks is niet toepasselijk maar ja he wat er in de hoofden van commerciele omroeplui om gaat weten we wel dus ja spijtig.
Hier is 't trouwens na te kijkenen schijnbaar komt er een deel 2 want er staat "/1"
Klinkt gezellig!quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:44 schreef Dropkogel het volgende:
morgen kerstfeest bij de mannengroep van humanitas.
zal mij benieuwen want daar ben ik nog nooit geweest.
ken wel een paar mensen dus
Blond sorry.....ik zie je tussen () net staanquote:Op zondag 21 december 2008 22:33 schreef Dropkogel het volgende:
Tigg volgens mij is hetgeen je vanmiddag hier poste verdwenen.....of heb ik het mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |