Ik was hem eerst al kwijt, was al bang dat ik weer zou moeten dokken voor een nieuwe lens na 2 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef Evenveel het volgende:
Misschien had je geen lens aan die vinger die jouw linkeroog aan het penetreren was. Lijkt mij namelijk ook niet wenselijk, zo'n lege vinger op het o zo maagdelijk oogvocht, wrijvend en zoekend naar je iris.
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef Agiath het volgende:
zziiee jjee nnuu eeeenn bbeettjjee dduubbbbeell?
Ik kan zien als hij 'goed' is: Dat ie bol is.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik was hem eerst al kwijt, was al bang dat ik weer zou moeten dokken voor een nieuwe lens na 2 dagen, maar de lens lag gelukkig op de grond (wel weer schoongemaakt met dat spul).
Hoe kan je trouwens makkelijk zien of de lens binnenstebuiten is? Ik denk dat dat het probleem nu is.
Edit: Inderdaad Maarten, maar dat heb ik ook al geprobeerd en het veranderde niet zoveel. Nog maar eens proberen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik was hem eerst al kwijt, was al bang dat ik weer zou moeten dokken voor een nieuwe lens na 2 dagen, maar de lens lag gelukkig op de grond (wel weer schoongemaakt met dat spul).
Hoe kan je trouwens makkelijk zien of de lens binnenstebuiten is? Ik denk dat dat het probleem nu is.
Edit: Inderdaad Maarten, maar dat heb ik ook al geprobeerd en het veranderde niet zoveel. Nog maar eens proberen.
Zo'n lange post, maar echt niet leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja daar had ik vroeger ook last van, mijn oplossing was:
Zoek een dunne, maar stevige stok, scherp is beter maar het hoeft niet perse. Goed, wat je nu doet is het volgende, je steekt het stokje een stuk in de grond (ergens op een grasveldje, weet ik veel), duw em er in tot je harde grond raakt (of gewoon tot hij gewoon niet verder wil). Als je stok de goede grootte heeft steekt hij ongeveer 10 cm boven de grond uit.
Ga er nu voor staan, en laat je voorover vallen met je linkeroog op het stokje (met de lens in je oog natuulijk). Als je het moeilijk vindt je te laten vallen zonder je armen/benen naar voren te steken (reflex), laat dan iemand je armen en benen vastbinden en laat hem je voorover duwen (wel goed mikken).
Na deze procedure zal de lens zich precies vormen naar je oog, en zal je hier nooit geen problemen meer mee hebben.
Bekende bijeffecten: Je kan tijdelijk een nog vervelender gevoel krijgen in je oog, geen zorgen, dit gaat vanzelf wel weer weg. Je oog kan ook rood kleuren, dit mag er vreemd uitzien maar last zal je er niet van hebben. Het kan ook nog zijn dat je tijdelijk geen diepte meer ziet, hoe dit komt weet ik niet precies.
Wat ik altijd doe voor het inzetten is: lens tussen duim en wijsvinger en even duwen gaan de randjes tegen elkaar dan is ie goed. Vouwen ze naar binnen dan is ie verkeerd om. Lastig uit te leggen en niet altijd even duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik zou overstappen op zachte lenzen. Ik heb ook harde lenzen gehad (1jaar) en je blijft ze toch altijd een beetje voelen. Vooral als er wat vuil onder komt is het verschrikkelijk onder je oog en ze kunnen ook soms uit springen + dat je er langer mee moet doen. Heb nu 1jaar zachte en het is echt een wereld van verschil. Zie even goed, voelt ze nauwelijks en nog nooit een lens gehad die uit mijn oog ging.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Quir het volgende:
Ik heb het ook, maar dan met harde lenzen.
Dingen die ik op een afstandje zie zijn toch niet belangrijk voor mij, dus ik vind 't wel best zo.
Volgens mij heeft TS perongeluk een vork ...plop... recht in zijn oogbal geproptquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
heb je de lenzen niet verkeerd om ingezet?
Links in rechts en vieze verzatel?
Klassieker: +1quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij heeft TS perongeluk een vork ...plop... recht in zijn oogbal gepropt
Als je lenzen had gehad had je gezien dat je een spatie tussen je smiley hebt geplaatst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |