abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:53:45 #1
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63226121
Ik heb dus sinds woensdag lenzen, en mijn rechteroog heeft er geen problemen mee, maar mijn linkeroog wel .
Het inzetten duurt bij mijn rechteroog echt maar een paar seconden, en het prikkelende gevoel is ook zo weg, maar ik ben echt 10 minuten lang met mijn linkeroog bezig geweest.
Nu, een uur later voel ik de lens in mijn linkeroog nog steeds, en die in mijn rechteroog niet. Tyfuslinkeroog dat ik heb jonge!

Klacht: Mijn linkeroog die vervelend is als ik lenzen in heb.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:55:45 #2
177810 Evenveel
en niet minder
pi_63226162
Misschien had je geen lens aan die vinger die jouw linkeroog aan het penetreren was. Lijkt mij namelijk ook niet wenselijk, zo'n lege vinger op het o zo maagdelijk oogvocht, wrijvend en zoekend naar je iris.
Doei.
pi_63226174
Een vuist op je rechteroog.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_63226181
zziiee jjee nnuu eeeenn bbeettjjee dduubbbbeell?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:56:30 #5
137556 L.no
Midlife crisis
pi_63226187
Dat heb ik ook met mijn linkeroog. Uiteindelijk heb ik maar opgegeven en mijn bril opgedaan.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_63226189
Heb je zachte lenzen? Misschien zit hij binnenstebuiten geklapt. Kan je niet zien, maar wel voelen door hem even om te klappen en weer in te doen. Als het dan nog meer pijn doet ofzo dan weet je dat dat niet het geval is
Geniet, maar drink met Maarten.
  vrijdag 14 november 2008 @ 17:58:02 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_63226228
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:55 schreef Evenveel het volgende:
Misschien had je geen lens aan die vinger die jouw linkeroog aan het penetreren was. Lijkt mij namelijk ook niet wenselijk, zo'n lege vinger op het o zo maagdelijk oogvocht, wrijvend en zoekend naar je iris.
Ik was hem eerst al kwijt, was al bang dat ik weer zou moeten dokken voor een nieuwe lens na 2 dagen , maar de lens lag gelukkig op de grond (wel weer schoongemaakt met dat spul).

Hoe kan je trouwens makkelijk zien of de lens binnenstebuiten is? Ik denk dat dat het probleem nu is .

Edit: Inderdaad Maarten, maar dat heb ik ook al geprobeerd en het veranderde niet zoveel. Nog maar eens proberen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_63226293
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:56 schreef Agiath het volgende:
zziiee jjee nnuu eeeenn bbeettjjee dduubbbbeell?
Nee, jij wel?
Nee, jij wel?
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 14 november 2008 @ 18:08:41 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63226434
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 17:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik was hem eerst al kwijt, was al bang dat ik weer zou moeten dokken voor een nieuwe lens na 2 dagen , maar de lens lag gelukkig op de grond (wel weer schoongemaakt met dat spul).

Hoe kan je trouwens makkelijk zien of de lens binnenstebuiten is? Ik denk dat dat het probleem nu is .

Edit: Inderdaad Maarten, maar dat heb ik ook al geprobeerd en het veranderde niet zoveel. Nog maar eens proberen.
Ik kan zien als hij 'goed' is: Dat ie bol is.

Binnenste buiten geklapt is ie minder 'bol' bij mij
pi_63228508
Ik heb het ook, maar dan met harde lenzen.
Dingen die ik op een afstandje zie zijn toch niet belangrijk voor mij, dus ik vind 't wel best zo.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:56:18 #11
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_63230886
quote:

[..]

JATOGGGGGGGGG
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_63231679
Ja daar had ik vroeger ook last van, mijn oplossing was:

Zoek een dunne, maar stevige stok, scherp is beter maar het hoeft niet perse. Goed, wat je nu doet is het volgende, je steekt het stokje een stuk in de grond (ergens op een grasveldje, weet ik veel), duw em er in tot je harde grond raakt (of gewoon tot hij gewoon niet verder wil). Als je stok de goede grootte heeft steekt hij ongeveer 10 cm boven de grond uit.
Ga er nu voor staan, en laat je voorover vallen met je linkeroog op het stokje (met de lens in je oog natuulijk). Als je het moeilijk vindt je te laten vallen zonder je armen/benen naar voren te steken (reflex), laat dan iemand je armen en benen vastbinden en laat hem je voorover duwen (wel goed mikken).

Na deze procedure zal de lens zich precies vormen naar je oog, en zal je hier nooit geen problemen meer mee hebben.

Bekende bijeffecten: Je kan tijdelijk een nog vervelender gevoel krijgen in je oog, geen zorgen, dit gaat vanzelf wel weer weg. Je oog kan ook rood kleuren, dit mag er vreemd uitzien maar last zal je er niet van hebben. Het kan ook nog zijn dat je tijdelijk geen diepte meer ziet, hoe dit komt weet ik niet precies.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:40:19 #13
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_63232101
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:26 schreef SiestaGuru het volgende:
Ja daar had ik vroeger ook last van, mijn oplossing was:

Zoek een dunne, maar stevige stok, scherp is beter maar het hoeft niet perse. Goed, wat je nu doet is het volgende, je steekt het stokje een stuk in de grond (ergens op een grasveldje, weet ik veel), duw em er in tot je harde grond raakt (of gewoon tot hij gewoon niet verder wil). Als je stok de goede grootte heeft steekt hij ongeveer 10 cm boven de grond uit.
Ga er nu voor staan, en laat je voorover vallen met je linkeroog op het stokje (met de lens in je oog natuulijk). Als je het moeilijk vindt je te laten vallen zonder je armen/benen naar voren te steken (reflex), laat dan iemand je armen en benen vastbinden en laat hem je voorover duwen (wel goed mikken).

Na deze procedure zal de lens zich precies vormen naar je oog, en zal je hier nooit geen problemen meer mee hebben.

Bekende bijeffecten: Je kan tijdelijk een nog vervelender gevoel krijgen in je oog, geen zorgen, dit gaat vanzelf wel weer weg. Je oog kan ook rood kleuren, dit mag er vreemd uitzien maar last zal je er niet van hebben. Het kan ook nog zijn dat je tijdelijk geen diepte meer ziet, hoe dit komt weet ik niet precies.
Zo'n lange post, maar echt niet leuk
pi_63233428
quote:

[..]

Wat ik altijd doe voor het inzetten is: lens tussen duim en wijsvinger en even duwen gaan de randjes tegen elkaar dan is ie goed. Vouwen ze naar binnen dan is ie verkeerd om. Lastig uit te leggen en niet altijd even duidelijk te zien.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63233529
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:34 schreef Quir het volgende:
Ik heb het ook, maar dan met harde lenzen.
Dingen die ik op een afstandje zie zijn toch niet belangrijk voor mij, dus ik vind 't wel best zo.
Ik zou overstappen op zachte lenzen. Ik heb ook harde lenzen gehad (1jaar) en je blijft ze toch altijd een beetje voelen. Vooral als er wat vuil onder komt is het verschrikkelijk onder je oog en ze kunnen ook soms uit springen + dat je er langer mee moet doen. Heb nu 1jaar zachte en het is echt een wereld van verschil. Zie even goed, voelt ze nauwelijks en nog nooit een lens gehad die uit mijn oog ging.
pi_63234368
je hebt aids in je linkeroog?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_63235120
Lepel het eruit dat vuile kutoog
Ga weg
pi_63235202
Ik denk dat ie aan het afsterven is. Een tante van mij heeft dat ook wel eens gehad. Er werd niet op tijd medisch ingegrepen, waardoor ze nu voor de rest van haar leven evenveel ziet als een blinde in het donker.
pi_63237557
heb je de lenzen niet verkeerd om ingezet?
Links in rechts en vieze verzatel?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63237767
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 01:49 schreef zhe-devilll het volgende:
heb je de lenzen niet verkeerd om ingezet?
Links in rechts en vieze verzatel?
Volgens mij heeft TS perongeluk een vork ...plop... recht in zijn oogbal gepropt
Ga weg
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:02:04 #21
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63244392
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 02:03 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Volgens mij heeft TS perongeluk een vork ...plop... recht in zijn oogbal gepropt
Klassieker: +1
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 15 november 2008 @ 15:06:56 #22
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_63244475
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 15 november 2008 @ 17:46:24 #23
206958 crime2kill
Wie maakt er een paint
pi_63247366
Lenzen: ´)
hoi
pi_63247433
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 17:46 schreef crime2kill het volgende:
Lenzen: ´)
Als je lenzen had gehad had je gezien dat je een spatie tussen je smiley hebt geplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')