Ja Roosendaal is nog net geen Belgiëquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
15. Solid Solution - The Logical Song 2001
Zoals Laevid al scherp opmerkte: beide heren zijn inderdaad van Nederlandse komaf, maar produceerden onder de Belgische vlag.
Ik haat classics van voor mijn tijd......vaak snap ik ze niet en namen onthouden doe ik al helemaal nietquote:25. Apotheosis - Oh Fortuna 1991
De moeder aller danceplaten. Mag als Belgische productie niet ontbreken in deze contest. Producers: Luc Rigaux en Patrick Samoy. Is het nou zo’n bekende track geworden vanwege de kwaliteit, of vanwege het verbod? Wie zal het zeggen. Ik kan er nog steeds van genieten…
En dan laat sink hier nog een punt liggen ook door gewoon Carl Orff op te schrijven. Qunix en Laevid, gaat u diep schamen!!
Ik schijn hem te hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2008 20:00 schreef Qunix het volgende:
Wat is DG en VG?
En heeft iemand toevallig The Moon - Sushi mp3?
Teveel eer, deze had een haalbare puzzelfactorquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Hulde aan Sequencial, hij was de enige die Astroline nog wist.
Tja, die heeft nog steeds de rechten hequote:En dan laat sink hier nog een punt liggen ook door gewoon Carl Orff op te schrijven![]()
Zelfde stijl.quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:58 schreef sink het volgende:
de volgende komt er mss vanavond nog aan, maar het zal alleszinds een samenraapsel zijn van verschillende nummers, en in dezelfde stijl als deze contest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |