Moest ff wakker worden, nou dat is geluktquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moest ff wakker worden, nou dat is gelukt
Duracel "droxz" is weer actief
Ik heb deze nacht 10 uur geslapen, en vanmiddag nog eens 3 uur hequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:37 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik slaap gewoon bijna.. lol.. schiet echt niet op zeg maar
lol.. ik weet nog niet wat ik ga doen vanavond.. misschien wel eens optijd naar huis.. maar ja.. ik zie nog welquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb deze nacht 10 uur geslapen, en vanmiddag nog eens 3 uur he
Wel klote, het is vrijdaaaaaaaaag ja!
Hup, ga biljarten!
Zet eens "&fmt=18" achter een filmpje bij youtube, heb je mooi stereo geluidquote:
Ik ben bezig met downloaden van een film, er is hier niemand die er is/weg wilquote:Op vrijdag 14 november 2008 21:43 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga over niet al te lange tijd lekker naar huis.. film aan zetten.. en ff helemaal van deze wereld af zijn ofzo
ben net thuis.. weet het nog niet..quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben bezig met downloaden van een film, er is hier niemand die er is/weg wil
Welke film ga je kijken?
Die vat ik even nietquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:30 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ben net thuis.. weet het nog niet..
eerst ff zorgen dat de tv uit komt.. too much :S
Ken ik beide niet, toch eens kijken of het was isquote:Op vrijdag 14 november 2008 22:35 schreef Crazy-p het volgende:
denk dat het 2 series worden.. Merlin.. en The legend of the seeker
zijn beiden heel leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 23:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ken ik beide niet, toch eens kijken of het was is
"eerst ff zorgen dat de tv uit komt.. too much :S"quote:
nou dat de tv te veel herrie maakte.. en er niemand naar zat te kijken.. dus moest ik ff iemand strikken om de tv uit te zettenquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"eerst ff zorgen dat de tv uit komt.. too much :S"
Deze
Ik kan wel merken dat ik weinig series kijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 00:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou dat de tv te veel herrie maakte.. en er niemand naar zat te kijken.. dus moest ik ff iemand strikken om de tv uit te zetten![]()
en dat is gelukt.. en nu heb ik The LEgend of the seeker gekeken, en Merlin.. en zit nu lekker Alladin te kijken
gewoon zo vroegquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij nog wakker?of gewoon ook zo vroeg?
veel plezier en misschien val je wel weer in slaap!quote:Op zaterdag 15 november 2008 07:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
gewoon zo vroeg
en nu ga ik film kijken
Nog beetje verkouden, verder goedquote:
zn gangetje!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog beetje verkouden, verder goed
en met Dracu ?
okquote:
succes crazy!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
ik weer weg
ow en als jullie willen weten waarvoor ik op de Zaterdagmiddag ook altijd druk aan het werken ben:
www.airsofttrainingcenter.nl
We zijn nog flink bezig met de opbouw, gaan vanmiddag weer verder, willen in December open gaan
Dit zoek ik serieus al jaren in NL!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok
ik weer weg
ow en als jullie willen weten waarvoor ik op de Zaterdagmiddag ook altijd druk aan het werken ben:
www.airsofttrainingcenter.nl
We zijn nog flink bezig met de opbouw, gaan vanmiddag weer verder, willen in December open gaan
was idd gewoon toe aan een rustig avondje.. lekker met kop telefoon op series kijken.. films kijken.. muziek luisteren.. heerlijk.. ff in mn eigen wereldjequote:Op zaterdag 15 november 2008 01:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat ik weinig series kijk
Dus lekker een rustig avondje zo?
Hudson Hawkquote:Op zaterdag 15 november 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
veel plezier en misschien val je wel weer in slaap!
welke film ga je kijken?
dan kun je iig niet moe zijn omdat je te weinig geslapen hebt!quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
Hudson Hawk
maar ben inderdaad weer in slaap geflikkert
sinds half 5 weer wakker
gisteren precies het zelfde gedaan hoorquote:Op zaterdag 15 november 2008 15:52 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
was idd gewoon toe aan een rustig avondje.. lekker met kop telefoon op series kijken.. films kijken.. muziek luisteren.. heerlijk.. ff in mn eigen wereldje
absoluut.. en soms ook gewoon ff nodigquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
gisteren precies het zelfde gedaan hoor
Lekker filmpjes kijken, muziel luisteren en wat aan klooien,
heerlijk op zijn tijd toch.
Das minder! Toch niet bij je dikke voet hoop ik he?quote:
*meegil*quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:08 schreef Droxz.nl het volgende:
Om maar vrolijk te zijn/worden/blijven
*meefluit*quote:Op zondag 16 november 2008 10:31 schreef Logician het volgende:
[..]
*meegil*
en nu maar eens gauw douchen en aankleden
trallalaalalalalquote: