Ik kon vlak na beland te zijn in wereld 2 wel gewoon terug hoor, je moet alleen weten waar je vandaan kwam...quote:Op maandag 29 december 2008 17:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee. Zodra je in de 2de map zit kun je niet meer gewoon terug rijden.
Niemand weet dat, maar ik denk persoonlijk dat je binnenkort geen patch zult zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef -Dries- het volgende:
Komt er nou eigenlijk wel een nieuwe patch? (voor de SP)
Nee, maar ik hou hem wel in mijn collectie mocht er ooit toch een patch komen, dan ga ik hem wel weer spelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die dit kutspel nog steeds spelen?![]()
Patch voor wat?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou hem wel in mijn collectie mocht er ooit toch een patch komen, dan ga ik hem wel weer spelen.
GODVERKUT, net geruild, dacht die patch komt nooitquote:
De herspawnende guard posts zijn nog niet aangepast.quote:Single Player
Fix some random crash occurring during specific Malaria attacks
Fix health damage not following the difficulty level when switching difficulty during player’s walkthrough
Fix some camera issue when using a mortar near a rock
Reduce significantly the probability of having a corrupted save game*
Multiplayer
Add Respawning time in Host - Advanced options - player match
Add Starting rank in Host - Advanced options - player match
Add min players in the host option
Add deaths in scoreboard
Balance current damage model
Show VIP on Scoreboard (for your team only)
Players can stay on the same host for consecutive matches in Ranked match
Add a Quick match button when selecting a map in the Map community
Fix vehicles spawning on their initial position immediately after being destroyed by an explosion
Fix client being disconnected from the host randomly and not being able to see it after that
Fix death message does not appear randomly
Fix some issues when interacting with objects
Fix bandolier doesn’t always unlock extra ammo
Fix some bug when healing another player and getting wounded at the same time
Fix diamond gain in rank mode
Fix players don’t get a request to keep a map after playing on a IGE map
DLC Fix some issues when using the crossbow
Extra features
Add a “hardcore mode” that will provide a new damage model where all weapons do much more damage to increase realism.
Add the possibility to play Rank matches on a selection of user maps**
Want?quote:Op maandag 11 mei 2009 20:22 schreef -Dries- het volgende:
Nee, die zijn idd niet aangepast. En gaat ook nooit gebeuren..
quote:
quote:The enemy outpost spawning was a design choice, not a bug or error, it was designed in that way. There has been no information via the Development Team on changing it with an update.
Map editor is geniaal jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:40 schreef SkyChat het volgende:
Dat lvl design schijnt echt geniaaal te zijn in FC2.
Confirm?
Kun je ook "poppetjes" in de editor zetten, om tegen te vechten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:55 schreef Slappy het volgende:
[..]
Map editor is geniaal jaEcht je kan gewoon complete levels maken
Dat kon bij de editor van crysis welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef Slappy het volgende:
Nee dat niet en level grote is natuurlijk beperkt.Maar voor de rest je kan bergen maken,huizen,voertuigen,heel veel bomen en fauna.
Je kunt je maps volgens mij gewoon uploaden hoor. Kun je ze ook online spelen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef SkyChat het volgende:
Dus in feite speel je de zelf gemaakte maps in je eentje..
Ik wil deze game toch gaan checken binnenkort op de 360
Hoe vinden jullie de MP? Goed/Slecht?
Dat klinkt beter! Dan heb je er tenminste nog wat aanquote:Op zondag 24 mei 2009 00:00 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je kunt je maps volgens mij gewoon uploaden hoor. Kun je ze ook online spelen.
quote:Er is al 208 dagen niet in dit topic gepost!
Ik weet niet,,quote:Op donderdag 24 december 2009 18:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zou er geen patch komen met wilde dieren? Wat is daar mee gebeurt?
En die mededeling was een kick van 3 jaar waard omdat......quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:17 schreef Crocodi1e het volgende:
Al is de game oud, heb er soms nog wel plezier van. De Single Player doe ik niet meer aan en multiplayer ook niet, gebruik alleen nog de map-maker als ik mij verveel. Ben ik zo weer een paar uurtjes verder
inderdaad..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En die mededeling was een kick van 3 jaar waard omdat......
Omdat ik er zin in hadquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En die mededeling was een kick van 3 jaar waard omdat......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |