Pak de busquote:Op donderdag 20 november 2008 09:57 schreef nlboy het volgende:
Vet spel, alleen van het aannemen van een missie in het zuiden en dan het moeten uitvoeren in het noorden vind ik erg frustrerend zeker omdat het bijna met alle missies zo is.En dat weerhoudt mij elke keer om FC2 te gaan spelen (vond 't bij FC1 beter).
Een van de weinige onrealistische dingen in FC2, openbaar vervoer gaat sneller dan de auto pakkenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pak de busDan gaat het reizen behoorlijk snel
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:03 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Een van de weinige onrealistische dingen in FC2, openbaar vervoer gaat sneller dan de auto pakken
Dan moet je ook raak schieten hequote:Op donderdag 4 december 2008 10:21 schreef -Dries- het volgende:
Gister weer eventjes geprobeerd te spelen. Tot dat er weer ineens uit het niets een kamikaze jeep frontaal op mij inbeukte en ik een heel magazijn nodig had voor één ventje.
Heb je Far Cry 2 wel es gespeeld?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:21 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Dan moet je ook raak schieten he
ja, wel es...quote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Heb je Far Cry 2 wel es gespeeld?
quote:
je zit dan volgens mij nog in de tutorial, die duurt bij FC2 erg lang, maar als je daar eenmaal doorheen bent, wordt het pas echt leukquote:Op donderdag 4 december 2008 18:35 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb Far Cry 2 al 2 weken, ik heb 1 missie gedaan, daarna het spel niet meer aangeraaktIk vind het spel wel erg mooi maar verder trekt het me helemaal niet. Ik zou het binnenkort wat langer spelen, misschien dat het dan verandert.
Nou, dan zou je moeten weten dat elk poppetje een kogelvrije huid heeft. Dat kan je gewoon niet ontkennenquote:
Wat Rossdale zegtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:42 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nou, dan zou je moeten weten dat elk poppetje een kogelvrije huid heeft. Dat kan je gewoon niet ontkennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op zondag 28 december 2008 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
Far cry 2 uitgespeeld
Is er nog een manier om alle diamanten enzo te kunnen verzamelen of moet je dan opnieuw beginnen?Ik zit zelf nu net in het zuidelijke gedeelte.... kan je nog terug naar het noordelijke gedeelte?? Heb daar nog niet alles gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
Nee. Zodra je in de 2de map zit kun je niet meer gewoon terug rijden.quote:Op maandag 29 december 2008 17:52 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik zit zelf nu net in het zuidelijke gedeelte.... kan je nog terug naar het noordelijke gedeelte?? Heb daar nog niet alles gevonden.
Enigste optie is dus opnieuw beginnenquote:Op maandag 29 december 2008 17:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee. Zodra je in de 2de map zit kun je niet meer gewoon terug rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |