SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Ik dacht al, zit ik inene naar de muts van zwarte piet te kijken
huidskleurige panty'squote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef cyclechick het volgende:
Had ik eindelijk het vorige topic helemaal bijgelezen, istie vol!![]()
Wat grappig dat er net een hele dicsussie over rokjes stond, nu ik net alle rokjes in mijn kast heb gepast en uiteindelijk maar een van mn zusje heb gejat omdat ik een keer eens iets anders wilde.. Heb voornamelijk rokjes tot knielengte of er net boven, die dan wijd uitlopen. Nu een kort spijkerrokje aan, maar dillema: laarzen of hakjes/pumps eronder?
Ik vind mijn benen wat beter uitkomen met pumps, maar dan staat het geljik weer zo netjes. En laarzen geeft een wat stoerdere uitstraling, maar dan heb ik vormolozere (?) benen.
Ik ben al niet zo lang van mezelf, heb best volle benen, maar ze zijn wel behoorlijk gespierd.
Nu wilde ik een foto plaatsen van beide opties, maar mjin kabeltje is kwijt![]()
Iemand advies op basis van mijn geweldig duidelijke beschrijving? Heb overigens huidskleurige panty eronderaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:En je had nu net al een foto geplaatst...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaha die AntonJij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nee, eerder deze week moest ik een CT-scan laten makenquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik was het vorige topic nog aan het lezen... Zitten jullie gewoon alweer in een nieuwe!!
Vik, fijn dat je Mirena nog op zn plek zat...Ik heb het niet zo op die dingen...Ik was 'm dus wél kwijt ( en meteen een kind rijker)
Ik dacht trouwens dat je van de week al moest....
Thxquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En je had nu net al een foto geplaatst...![]()
Hahahaha die AntonJij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
Dus Anton komt uit Groningen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en die foto is twee jaar oud. En in groningen, toen zag ik zo een fout capeje dat ik hem moest kopen
Idd, doe dan gewoon geen panty aanquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
huidskleurige panty's
uhm..... ik denk in dit geval laarzen met een donkere panty
Yeah, surequote:Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus Anton komt uit Groningen?.
Ja, maak ons maar weer belachelijk!. We hebben hier ook wel normale kleren, hoor
.
Ik dacht dat die van Bon Jovi wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef MissBliss het volgende:
Toevallig komt op mijn Itunes net de Beatles voorbij met Twist & ShoutOok leuk!
Oeh!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Yeah, sure
ik was trouwens in de oude? brandweer
Nee, bij de Kleine Groote moet je zijn! Echt, probeer het eens!quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh!.
Dat is een lekker eettentje!. Ik neem daar altijd Argentijnse biefstuk met pepercognacsaus oid
.
En dan Brandende Liefde na. Maar dat hebben ze niet meer
.
Ik heb zelf ook alleen maar zwarte, maar omdat mn laarzen wit zijn, wordt het dan misschien zo zwart-wit, en zonder is te koudquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, doe dan gewoon geen panty aan.
Ik draag altijd soewart en gisteren heb ik een donkergrijze gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |