abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63219747
FiPo
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63219807
PF!! Weeeeeer een fout nummer!!!!
pi_63219817
Ik lijk in het niets op mijn moeder. Ik heb alleen haar lange benen en kromme vingers, en haar haar waar niets mee te beginnen valt. De kleur daarvan en mijn gezicht heb* ik weer helemaal van mijn vader, en in mijn romp zit niets van hun allebei.

Wat een tvp.
*Kus van Do2, .

[ Bericht 20% gewijzigd door DevilsAndDust op 14-11-2008 13:52:55 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63219882
Ik was het vorige topic nog aan het lezen... Zitten jullie gewoon alweer in een nieuwe!!
Vik, fijn dat je Mirena nog op zn plek zat...Ik heb het niet zo op die dingen...Ik was 'm dus wél kwijt ( en meteen een kind rijker)

Ik dacht trouwens dat je van de week al moest....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63219891
Toevallig komt op mijn Itunes net de Beatles voorbij met Twist & Shout Ook leuk!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63219899
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:46:24 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63219907
Troost je, DaD, mijn mams was toen ze mijn leeftijd had blond en haar blauwe ogen heeft ze nog steeds. Het enige wat ik van haar heb is denk ik mijn bouw en het feit dat ik ERG dik haar heb (maarja da's weer dikker dan dat van haar). Geen wonder dat vroegah alle mamma's op de basisschool luidkeels kirden over haar "Geweldig leuke geadopteerde kindertjes, waar komen ze vandaan? "

En jaaa PF, foto's *sogt*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_63219934
Ze staan er al !!
pi_63219941
Had ik eindelijk het vorige topic helemaal bijgelezen, istie vol!

Wat grappig dat er net een hele dicsussie over rokjes stond, nu ik net alle rokjes in mijn kast heb gepast en uiteindelijk maar een van mn zusje heb gejat omdat ik een keer eens iets anders wilde.. Heb voornamelijk rokjes tot knielengte of er net boven, die dan wijd uitlopen. Nu een kort spijkerrokje aan, maar dillema: laarzen of hakjes/pumps eronder?
Ik vind mijn benen wat beter uitkomen met pumps, maar dan staat het geljik weer zo netjes. En laarzen geeft een wat stoerdere uitstraling, maar dan heb ik vormolozere (?) benen.

Ik ben al niet zo lang van mezelf, heb best volle benen, maar ze zijn wel behoorlijk gespierd.
Nu wilde ik een foto plaatsen van beide opties, maar mjin kabeltje is kwijt

Iemand advies op basis van mijn geweldig duidelijke beschrijving? Heb overigens huidskleurige panty eronderaan.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63219944
O en die foto is twee jaar oud. En in groningen, toen zag ik zo een fout capeje dat ik hem moest kopen
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:48:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63219958
Ik ben er weer. Ik heb het overleefd! .
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Ik dacht al, zit ik inene naar de muts van zwarte piet te kijken
.

En @ Miss_Bliss: je hebt gewoon een supergrote dildo besteld. Geef het maar toe! .

O, gaan we het nu over moeders hebben? Ik lijk totáál niet op die van mij. Ja wel qua karakter ( = drammerig en altijd het laatste woord willen hebben ), maar qua uiterlijk lijk ik meer op m'n pa . En verder lijk ik erg op m'n jongste zus van 38. Dus ik weet al hoe ik er over 14 jaar uit zie, zeg maar .
Niet meer actief op Fok!
pi_63219977
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef cyclechick het volgende:
Had ik eindelijk het vorige topic helemaal bijgelezen, istie vol!

Wat grappig dat er net een hele dicsussie over rokjes stond, nu ik net alle rokjes in mijn kast heb gepast en uiteindelijk maar een van mn zusje heb gejat omdat ik een keer eens iets anders wilde.. Heb voornamelijk rokjes tot knielengte of er net boven, die dan wijd uitlopen. Nu een kort spijkerrokje aan, maar dillema: laarzen of hakjes/pumps eronder?
Ik vind mijn benen wat beter uitkomen met pumps, maar dan staat het geljik weer zo netjes. En laarzen geeft een wat stoerdere uitstraling, maar dan heb ik vormolozere (?) benen.

Ik ben al niet zo lang van mezelf, heb best volle benen, maar ze zijn wel behoorlijk gespierd.
Nu wilde ik een foto plaatsen van beide opties, maar mjin kabeltje is kwijt

Iemand advies op basis van mijn geweldig duidelijke beschrijving? Heb overigens huidskleurige panty eronderaan.
huidskleurige panty's
uhm..... ik denk in dit geval laarzen met een donkere panty
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:49:27 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63219984
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je had nu net al een foto geplaatst...

Hahahaha die Anton Jij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:49:39 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63219991
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef vamperotica het volgende:
Ik was het vorige topic nog aan het lezen... Zitten jullie gewoon alweer in een nieuwe!!
Vik, fijn dat je Mirena nog op zn plek zat...Ik heb het niet zo op die dingen...Ik was 'm dus wél kwijt ( en meteen een kind rijker)

Ik dacht trouwens dat je van de week al moest....
Nee, eerder deze week moest ik een CT-scan laten maken .

De katjes zijn weer heerlijk actief . Ik zal zo even mee ravotten! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63220003
Het is 313.
pi_63220013
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En je had nu net al een foto geplaatst...

Hahahaha die Anton Jij bent trouwens echt pretty, PF! Maar veel gelijkenis zie ik hier niet eigenlijk.
Thx
Hm... groene ogen, en ze heeft haarverf in mijn haarkleur ??
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:50:28 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63220015
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O en die foto is twee jaar oud. En in groningen, toen zag ik zo een fout capeje dat ik hem moest kopen
Dus Anton komt uit Groningen? .
Ja, maak ons maar weer belachelijk! . We hebben hier ook wel normale kleren, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:51:25 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63220041
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

huidskleurige panty's
uhm..... ik denk in dit geval laarzen met een donkere panty
Idd, doe dan gewoon geen panty aan .

Ik draag altijd soewart en gisteren heb ik een donkergrijze gekocht .
Niet meer actief op Fok!
pi_63220046
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dus Anton komt uit Groningen? .
Ja, maak ons maar weer belachelijk! . We hebben hier ook wel normale kleren, hoor .
Yeah, sure
ik was trouwens in de oude? brandweer
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:52:17 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63220058
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:45 schreef MissBliss het volgende:
Toevallig komt op mijn Itunes net de Beatles voorbij met Twist & Shout Ook leuk!
Ik dacht dat die van Bon Jovi was (ik heb hem live, maar dan in de uitvoering van BJ )
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 november 2008 @ 13:52:58 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63220078
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Yeah, sure
ik was trouwens in de oude? brandweer
Oeh! .
Dat is een lekker eettentje! . Ik neem daar altijd Argentijnse biefstuk met pepercognacsaus oid .
En dan Brandende Liefde na . Maar dat hebben ze niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_63220113
maar het hangt van je laarzen af, zijn het van die stoere a la hitcher is zomer+ geen panty beter (en dunne benen)

of zo, maar denk van niet

zijn ze netjes met een puntje, en je rokje ook, dan kun je beter advies aan SHE vragen
pi_63220143
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh! .
Dat is een lekker eettentje! . Ik neem daar altijd Argentijnse biefstuk met pepercognacsaus oid .
En dan Brandende Liefde na . Maar dat hebben ze niet meer .
Nee, bij de Kleine Groote moet je zijn! Echt, probeer het eens!

Ik ben over 2 weken jarig, dan gaan we er weer heen hoop ik. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63220161
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 13:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd, doe dan gewoon geen panty aan .

Ik draag altijd soewart en gisteren heb ik een donkergrijze gekocht .
Ik heb zelf ook alleen maar zwarte, maar omdat mn laarzen wit zijn, wordt het dan misschien zo zwart-wit, en zonder is te koud Dus deze had ik er maar bij gejat van zusje. Ze zijn niet superdik, dus je ziet t niet zo erg
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')