Ik lig alweer ruim voor op schema.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ga zelf ook eens aan het werk anders moet je bij me op kantoor komen
Het feit dat je ruim voor ligt op je schema geeft je nog niet het recht andere dingen te gaan doen onder werktijd. Je zeurt over je collega's, maar doet het zelf dus ook.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:36 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik lig alweer ruim voor op schema.Anders zat ik niet te Fokken.
![]()
Collega's die logfiles checken?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:32 schreef Tuvai.net het volgende:
Bonusklacht: Vaak dezelfde soort lui die beweren niet op [Vieze NSFW site X] te hebben gezeten terwijl dat overduidelijk gelogd is.
Laat hen toch illusies hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef B.E.D het volgende:
Pubers op internet, die net doen alsof ze alsof ze een belangrijke directeur van een kantoor zijn
Dat is Indymediaquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:12 schreef Tuvai.net het volgende:
Oh shit, ik was even vergeten dat Fok! grotendeels uit werkschuwe uitkeringsparasieren bestaat.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:01 schreef B.E.D het volgende:
Pubers op internet, die net doen alsof ze alsof ze een belangrijke directeur van een kantoor zijn
Nouja, logfiles kun je ook faken...quote:Op zondag 16 november 2008 22:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering man, het gaat er niet om dat ik wel of niet mensen zou durven aanspreken. Het gaat om het feit dat lui zo kunnen liegen terwijl je een keiharde logfile voor hun kiezen gooit waar hun ongelijk keihard mee bewezen word. Echt, sommige users hier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |