Bedankt!quote:owlet schreef:Wat een superfoto
![]()
Dit komt me echt héél bekend voor, je zou het zo over Leander kunnen hebben!quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef mrien het volgende:
Haha ook een goede instelling
Ik kon achteraf pas de link leggen hoor, ze was ziek geweest, dronk 4 dagen heel weinig en toen anderhalve week later waren ze er opeens
Lotte heeft trouwens ook wel periodes een voorkeursborst, de andere is dan niet goed om te drinken![]()
Maar ik merk dat ze nu ook wel erg afgeleid wordt door tv/kat die langs komt lopen/andere kat die langs komt lopen/papa die iets zegt/iets anders wat ze ziet. Tja, er is opeens zoveel te zien voor die kleintjes!
Dank voor de infoquote:Op zondag 28 december 2008 11:35 schreef p_iglet het volgende:
Nee hoor, BV kindjes kunnen ook diaree krijgen.
Alleen is de spreiding van normaal bij borstvoeding kindjes veel groter. 4 poepluiers per dag kan normaal zijn, maar 1 per 2 weken ook.
Als zijn ontlasting anders is dan anders, en veel dunner dan kan diaree heel goed.
Dat het door jou eten komt is onwaarschijnlijk, waarschijnlijk is dat hij een virusje heeft of wellicht een tandje krijgt.
gebakken tennisballen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gebakken tennisballen![]()
Maar het werkt wel, ik kreeg al een tsr in de auto
Uitstekendquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PM-girl het volgende:
Owlet, alles ok met Avalon aan de borst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |