abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64339935
Achgos
Saartje
pi_64340096
Pepijn is leuk.

Oh en je weet dat je SHE met dit soort foto's provoceerd?

[ Bericht 84% gewijzigd door Ticootje op 24-12-2008 22:15:35 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64344893
Wat een superfoto
  donderdag 25 december 2008 @ 04:49:19 #254
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_64350010
quote:
owlet schreef:
Wat een superfoto
Bedankt!

Het is een heerlijk manneke!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_64398057
Pepijn

Hier ook wel eens ouwehoeren tijdens het drinken en dan wordt het hem idd ook niet meer.

Hier net eerst een regeldagje gehad en daarna 2 onrustige kerstdagen. ( voeden op onrustige plekken en ook op onlogische tijden ) en nu wil Leander aldoor één borst wel drinken (lees: niet enthousiast, maar drinkt wel leeg) en bij de tweede gaat hij keihard brullen en wil hij niet
Hij gedraagt zich alsof hij last heeft van een boertje oid (lijfje naar achteren gooien, héél even aanhappen,, loslaten en weer krijsen) en ik krijg er echt niks in van de tweede borst.

Kan dat van de onrust komen? Of maak ik opeens veel meer melk aan na het regelen en heeft hij genoeg aan één borst?
Ik kolf de tweede borst nu een beetje af (druk er af) maar ik ben nooit zo goed in kolven (rotkolf, met de hand gaat nog sneller, dus nu doe ik met de hand) maar er komt niet meer uit dan anders.
pi_64399727
Lotte heeft ook zoiets momenteel, geen tips dus
Ze lijkt ook opeens genoeg te hebben aan 1 borst
Misschien inderdaad wat last van de drukke dagen?
Of tandjes? Lotte had dat ook heel erg toen 2 weken later haar eerste 2 tanden doorkwamen

Ik probeer er hier weer wat meer ritme in te krijgen, ritme was de afgelopen tijd best ver te zoeken omdat ze toch wat slecht dronk en ik ook niet goed zie of ze honger heeft of niet.
Manlief is nu ook thuis en dat scheelt wel, soms wordt je dan door hem op dingen gewezen wat je zelf niet zo ziet..
pi_64399864
Mja tandjes....
Hij kwijlt, maar dat doet hij altijd en hij heeft inderdaad een bobbel op zijn onderkaakje, maar die zit er al een hele tijd. En ik verbeeld me nu dat er een klein bobbeltje bij is gekomen, links van de gewone bobbel, maar ik weet het niet zeker.
En ik wil niet zo'n mama zijn die een half jaar roept 'hij krijgt nu écht tandjes!
Ik ga er voor het gemak van uit dat hij geen tandjes krijgt voor hij minimaal een half jaar is
pi_64400180
Haha ook een goede instelling
Ik kon achteraf pas de link leggen hoor, ze was ziek geweest, dronk 4 dagen heel weinig en toen anderhalve week later waren ze er opeens

Lotte heeft trouwens ook wel periodes een voorkeursborst, de andere is dan niet goed om te drinken
Maar ik merk dat ze nu ook wel erg afgeleid wordt door tv/kat die langs komt lopen/andere kat die langs komt lopen/papa die iets zegt/iets anders wat ze ziet. Tja, er is opeens zoveel te zien voor die kleintjes!
pi_64400303
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 14:44 schreef mrien het volgende:
Haha ook een goede instelling
Ik kon achteraf pas de link leggen hoor, ze was ziek geweest, dronk 4 dagen heel weinig en toen anderhalve week later waren ze er opeens

Lotte heeft trouwens ook wel periodes een voorkeursborst, de andere is dan niet goed om te drinken
Maar ik merk dat ze nu ook wel erg afgeleid wordt door tv/kat die langs komt lopen/andere kat die langs komt lopen/papa die iets zegt/iets anders wat ze ziet. Tja, er is opeens zoveel te zien voor die kleintjes!
Dit komt me echt héél bekend voor, je zou het zo over Leander kunnen hebben!
Ik kon hem eerst overal voeden, zonder dat hij zich afleiden. Ik riep heel optimistisch dat ik dat gewoon zou blijven doen, overal voeden, dan kon hij mooi wennen aan wat afleiding om zich heen.

Nou bekijk het maar Niet dus Bij veel gezelschap moet ik écht apart gaan zitten en in een onbekende omgeving drinkt hij sowieso beroerd.
pi_64400375
Ze lijken op elkaar
Gisteren en eergister ook bij het kerstdiner. Ze was wakker geworden, nja dan maar beetje drinken. Hap, slok, omdraaien en kijken naar papa/opa/oma. Hap, slok, en weer kijken..
Uiteindelijk maar even apart gaan zitten inderdaad
Vorige week was ik een dagje op pad met m'n schoonvader en Lotte en toen heb ik haar maar heel bewust in de auto gevoed ipv in het restaurant. Thuis vind ik het niet zo heel erg als ze zo doet maar in een restaurant is het wat lastiger
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:52:23 #261
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64414659
O, wat leuk p_iglet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64424080
Hoe zit dat nu eigenlijk, kunnen BV kindjes nu wel of geen diarree krijgen? Zodra je iets leest over diarree bij baby's staat er altijd bij dat alles bij BV kindjes eigenlijk normaal is zolang ze volledig BV krijgen, maar ik heb hier nu al voor de tweede keer een baby met dusdanig veel en natte poep dat ik wel aan diarree denk.

Ik heb zelf met kerst ook heel anders gegeten dan normaal, kan hij daar echt geen diarree van krijgen?
pi_64424277
Nee hoor, BV kindjes kunnen ook diaree krijgen.
Alleen is de spreiding van normaal bij borstvoeding kindjes veel groter. 4 poepluiers per dag kan normaal zijn, maar 1 per 2 weken ook.
Als zijn ontlasting anders is dan anders, en veel dunner dan kan diaree heel goed.
Dat het door jou eten komt is onwaarschijnlijk, waarschijnlijk is dat hij een virusje heeft of wellicht een tandje krijgt.
pi_64424341
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:35 schreef p_iglet het volgende:
Nee hoor, BV kindjes kunnen ook diaree krijgen.
Alleen is de spreiding van normaal bij borstvoeding kindjes veel groter. 4 poepluiers per dag kan normaal zijn, maar 1 per 2 weken ook.
Als zijn ontlasting anders is dan anders, en veel dunner dan kan diaree heel goed.
Dat het door jou eten komt is onwaarschijnlijk, waarschijnlijk is dat hij een virusje heeft of wellicht een tandje krijgt.
Dank voor de info
Hij is ook een beetje zielig inderdaad
pi_64492891
Mijn toeschietrefelx is op En Saar heeft mn tepels kapot gebeten uit woede en toen gaf ik een keiharde gil en nu is ze bang van me
Wat een ellende Wat moet ik nou doen??
Saartje
pi_64493608
Kun je evt kolven tot er een tsr komt?
Of tijdelijk af en toe helemaal een voeding kolven zodat je tepels wat kunnen helen?
pi_64493724
Maneki
Wil ze helemaal niet meer? In ieder geval niet gaan stressen, je voedt al zo lang dat je niet bang hoeft te zijn dat het helemaal afgelopen is nu.
Ik zou haar en jezelf niet dwingen. Misschien eens op bed met haar spelen met je borst bloot. Volgens mij is de borst altijd nog aantrekkelijker dan dat haar angst groot is en als ze lekker ontspannen/afgeleid is wil ze misschien wel weer even drinken.
Je TSR komt ook het beste als jij ontspannen bent. Nou is dat lekker makkelijk gezegd natuurlijk, maar toch. Doe lekker rustig aan, geef haar veel de gelegenheid om even te drinken. All aait ze maar even, dat soort kleine prikkels doen voor zowel het fysieke als het geestelijke stukje heel veel.

Hoe is het met je tepel, kan die een drinkend kind nu aan? Anders kan je misschien even kolven om nog wel te stimuleren.
Succes
pi_64494172
Ik heb geprobeerd te kolven maar toen ik na een kwartier nog steeds geen tsr had, heb ik het maar opgegeven. Ik heb de griep en waarsch. daardoor duurt het enorm lang voor de tsr komt, en saar heeft niet zoveel geduld. Ik voed altijd al op bed zodat we er alle tijd voor kunnen nemen.
Bwegh ikvoelme al beroerd en nu helemaal. Vanmiddag moet ik bij de huiarts zijn, zal ik dan meteen om syntocinon vragen?
Saartje
  dinsdag 30 december 2008 @ 11:52:03 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64494185
Oei Maneki, da's lastig...
Wat Owlet zegt is een goede, gewoon ongedwongen even met de borsten bloot (ook goed voor de genezing) zodat ze kan kijken, voelen en aanhappen wanneer ze wil.
.... met gevoel voor drama....
pi_64496412
Syntocinon is een goed idee!
  dinsdag 30 december 2008 @ 14:27:46 #271
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64497828
Och Maneki, wat vervelend! Misschien dat de koorts ook een rol speelt?

Owlet, alles ok met Avalon aan de borst?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64498824
Ik denk wel dat de koorts een rol speelt want normaal heb ik een redelijk hyperaktieve tsr.
Nu begint madam ook wat verhoging te krijgen en ga ik me toch wat meer zorgen maken. Ik wil haar geen opvolgmelk geven, is het een probleem als ze 1 a 2 dagen verdunde melk en water/thee/diksap drinkt? Qua eten komt ze niets te kort want voorlopig eet ze als een botwerker dus honger heeft ze iig niet. Zo lang het duurt dan want ik teer ook al 3 dagen op 1,5 boterham
Saartje
pi_64500921
Gebakken tennisballen Maar het werkt wel, ik kreeg al een tsr in de auto
Saartje
pi_64510162
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gebakken tennisballen Maar het werkt wel, ik kreeg al een tsr in de auto
gebakken tennisballen?
Maar mooi dat hij er weer is
pi_64511485
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 14:27 schreef PM-girl het volgende:
Owlet, alles ok met Avalon aan de borst?
Uitstekend Ze is lekker aan het regelen vandaag, lang leve de draagdoek want dan kan ik nog wat doen terwijl ze drinkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')