abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63208711
Zoals ik in het topic over de iPhone/HTC/Samsung topic al heb verteld, heb ik een Samsung i900 (Omnia) besteld bij T-Mobile. Hopelijk duurt het niet al te lang voor ik mijn trage N73 af kan lossen met m'n nieuwe speeltje.

Nu heeft de Omnia ook een GPS in zich en hoeven we hier thuis geen losse navigatie systeem meer te kopen, als ik overal en nergens lees dat ik TomTom7 Navigator en Nav N Go iGO8 ergens kan downloaden. Het hoeft niet gratis, maar ik ben Nederlandse, dus als het legaal even kan....graag

Maar hoe werkt dit nu precies.... moet ik dat ergens downloaden of ergens tegen betaling een cdtje kopen met de software?

En als ik dan toh bezig ben... welke is beter ? iGo8 is in 3D als ik dat zo zie, maar met TT7 ben ik dan weer wat bekender.
pi_63208771
Tomtom lijkt mij
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:49:23 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63210550
Je zal wel een geheugenkaartje krijgen waar het programma en de kaarten op staat, dunkt me?

Dat was een paar jaar geleden iig zo. Tegenwoordig navigeer ik niet meer zo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63214340
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:49 schreef soylent het volgende:
Je zal wel een geheugenkaartje krijgen waar het programma en de kaarten op staat, dunkt me?

Dat was een paar jaar geleden iig zo. Tegenwoordig navigeer ik niet meer zo.
Nog steeds zo.

Tomtom kun je gewoon in de winkel kopen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 10:36:03 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63214455
Navigon. Vele malen beter.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')