In Amersfoort blijkbaar, in dezelfde configuratie als in Bolsward.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef BeefRWijker het volgende:
... waar die Connexxion 4256 van Cosmo Trucks nou toch uithangt?
Of de chauffeurs zetten ook daar het omroepsysteem allemaal uit. Hier is dat in ieder geval wel zoquote:Op maandag 24 november 2008 12:45 schreef Bommenlegger het volgende:
Hier in Utrecht loopt bij sommige bussen de display aanduiding wel goed, alleen heeft die muts die het om moet roepen er geen zin in.
Dus zie je alleen de halte op de display maar omroepen homaar.
geen enkel probleem meequote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Of de chauffeurs zetten ook daar het omroepsysteem allemaal uit. Hier is dat in ieder geval wel zo
Ja, ik kan het me wel voorstellen. Ik heb niets tegen Marion, pracht van een meid, pracht van een stem, maar sommige sjoofs vinden haar stem te aanwezig.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Of de chauffeurs zetten ook daar het omroepsysteem allemaal uit. Hier is dat in ieder geval wel zo
Bandje?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
Idd, meestal staat dat bandje op de achtergrond heel zacht mee te blèren
Ah, daar hebben we psm zijn stokpaardje weer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:18 schreef Peterselieman het volgende:
Goutum Manege is eigenlijk Wergea Manege
worthless without Picsquote:Op maandag 24 november 2008 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan het me wel voorstellen. Ik heb niets tegen Marion, pracht van een meid, pracht van een stem, maar sommige sjoofs vinden haar stem te aanwezig.
die ambatrollen rijden hier regelmatig proefritjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef TommyGun het volgende:
http://www.hermes.nl/nieuws/nieuws_detail.asp?NI_ID=311&categorie=Nieuws
Klinkt goed
Zag er net ook 1 rijden iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die ambatrollen rijden hier regelmatig proefritjes
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we psm zijn stokpaardje weer.
Alex »? Jaap »? Rob »? Marionquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En ze zit ook op Hyves: http://entredeux.hyves.nl/
ik niet. modjes aanraken is viesquote:Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alex »? Jaap »? Rob »? Marion
Alex »? Mark »? Mike :takepicture: »? Marion
Alex »? Frank »? Alexander Stevens »? Marion
OMG IK KEN MENSEN DIE MENSEN KENNEN DIE HAAR KENNEN!!!!!!!
Wie wil me aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |