gozert, ik gok dat ze je echte naam bedoeltquote:
jij wilt wel veel ofniet?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zag net een hele mooie foto van een spinIk wil 'm....
Juist niet... een spin is momenteel het meest haalbaar.quote:
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik benquote:
vis?quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet... een spin is momenteel het meest haalbaar.
nou maak je het spannend, nou willen we het helemaal weten gok ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik ben
Ja want ik ken ook iedereen in Twente bij naam enzo. Anders PB, want ik blijf doorzeuren nu denk ikquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is nogal uniek, iig in Goor, maar het zal me niets verbazen als ik de enige ben in Twente. Dan weet je meteen wie ik ben
Je hebt PB!quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef Samzz het volgende:
Ja want ik ken ook iedereen in Twente bij naam enzo. Anders PB, want ik blijf doorzeuren nu denk ik
quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
nou maak je het spannend, nou willen we het helemaal weten gok ik
Tuurlijk, ik ben dol op visjes. Maar ik wil al heel lang spinnen en slangen... ik heb zelfs al namen bedachtquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je toch al huisdieren? of zijn visjes niet genoeg?
Ik doe niks... ik heb m nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef ACT-F het volgende:
Het is angstvallig stil geworden. Samzz, wat doe je!
Mijn identiteit, wat doe jequote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Blawh het volgende:
Mij pm'en?
kameraad van mij heeft veel slangen thuisquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben dol op visjes. Maar ik wil al heel lang spinnen en slangen... ik heb zelfs al namen bedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |