quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Mortal Kombat Warehouse?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn tof plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Damn tof plaatje:
[ afbeelding ]
Nee, op je Foboquote:Op donderdag 13 november 2008 23:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Tim, heb je je alweer afgetrokken op de dagcijfers?
Wat heb jij btw voor een ava met je dansende drolquote:
Fail gif!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat heb jij btw voor een ava met je dansende drol
Dat is je moeder.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat heb jij btw voor een ava met je dansende drol
Subtiel.quote:
Aardbeienjamquote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb sinaasappelsjam gekocht ipv abrikozenjam..
Had ik eerst, maar ik houd van afwisseling.quote:
Eigenlijk wel...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan nog zouden ze sinaasappeljam moeten verbieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en PI's zijn stom.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijk en hier doe ik het weer niet.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:00 schreef Fascination het volgende:
Jezelf in de TT zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en PI's zijn stom.
Je bent zelf stom![]()
![]()
Sorry heurquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb sinaasappelsjam gekocht ipv abrikozenjam..
Sterfquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijk en hier doe ik het weer niet.
Ik vond het nogal dom van mezelf, maar ik had de achterste gepakt en verder niet gekeken...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gedaan, niet doen, smaakt heul anders!
hoiquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lachen man! ik zag hoe je het deed, echt leuk man!!!
toppie joppie zeg ik altijd maar toch?
goedenacht maar ik vond die film echt zo vaag(eternal sunshine of a huppeldepup)quote:
Leermomentjequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het nogal dom van mezelf, maar ik had de achterste gepakt en verder niet gekeken...
waarom de achterste?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het nogal dom van mezelf, maar ik had de achterste gepakt en verder niet gekeken...
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef gers het volgende:
[..]
goedenacht maar ik vond die film echt zo vaag(eternal sunshine of a huppeldepup)
DAG is gestoptquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
HAHAHHAHA....ZAG JE DAT BIJ MIJN VORIGE POST??????????? IK VERGAT BIJNA DE PI....HAHAHAHAH....OEHOEHOE...ALS IK DAT VERGETEN WAS NOU.....!@12@!!2!@!2@BILLENKOEKEINZTWEI21212@1!@
Het verhaal speelt zich ook van achter naar voor af hequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:06 schreef gers het volgende:
[..]
goedenacht maar ik vond die film echt zo vaag(eternal sunshine of a huppeldepup)
owquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het verhaal speelt zich ook van achter naar voor af he.
Dus dat eerste stuk is als ze net beide hun geheugen hebben gewist en elkaar ontmoeten zonder dat ze weten dat ze een relatie hebben gehad.
Of vond je iets anders vaag?
Negeerdquote:
ik faal met spellingquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Negeerd
Wtf.
Ananas die gebanned is.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Negeerd
Wtf.
Ananas die gebanned is.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef gers het volgende:
[..]
ow![]()
vond het vooral ook vaag dat dat wijf coke snoof vanuit een lipglossding
daar heb je toch spiegels voor
nee ben geen huilliequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..].
Ik vond 't uitgangspunt wel interessant. Zou je slechte herinneringen willen wissen uit je hoofd?
Hij is toch gebannedquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Whehehehehe
De schoonmaakturk moest net kotsen
Ze hadden in de trein gekotst en het moest het schoonmaken.
Was die net klaar.
Gaat hij zelf lopen kotsen bwehehehehehe
Neen, dat zou ik niet willen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..].
Ik vond 't uitgangspunt wel interessant. Zou je slechte herinneringen willen wissen uit je hoofd?
ohnoesquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Negeerd
Wtf.
Ananas die gebanned is.
Op welk station werk jequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Whehehehehe
Was die net klaar.
Whehehehehe
Was die net klaar.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..].
FIFO, jwzquote:
Kaliquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee hoor, die ene nacht met BT was dan wel slecht maar ach, elke herrinering is er 1 he???
joh gek, weet ik veel, ben niet zo'n sc-er!!quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
joh gek, weet ik veel, ben niet zo'n sc-er!!
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, dat zou ik niet willen.
Alle dingen die er zijn gebeurd hebben mij gemaakt zoals ik nu ben.![]()
Geniaal, met een vleugje krankzinnigheid.
Whehehehehe
Was die net klaar.
Ook dat, mijn beste...quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Bwehehe bij elke lama die ik zie moet ik aan remlof denken nu
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
There'll be no more AAAAAAAA---HAAAAA and that makes me feel a little sick!
herkenbaarquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Sinds de lama's in de kelder staan, zie ik er niet zo veel eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:17 schreef Noorsbloed het volgende:
Can you stand up? I do believe it's working...good.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WUT????? HOUDT A-HA ERMEE OP???????
nee toch........
TAAAKKKKKEEEE OOONNNN MEEEE!!!!!1quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WUT????? HOUDT A-HA ERMEE OP???????
nee toch........
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds de lama's in de kelder staan, zie ik er niet zo veel eigenlijk
TVP ALVASTquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
Laten we 't over Mirre's biseksualiteit hebben.
Brand los Noorsbloed.
LOLquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
Laten we 't over Mirre's biseksualiteit hebben.
Brand los Noorsbloed.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HARD BEZIG JULLIE TE PLEZIEREN...CYBERZONE DOET HET WERK MOMENTEEL.....LOLLERCOPTER OF ZOIETS IK WEET NIET ECHT GOED WAT ER MET DAT WOORD BEDOELD WORDT MAAR VIND HET WEL GRAPPIG!!! OH...STAAT CAPS NOG AAN....OHHH....hihihi
ow hihi dacht dat jij aan het werk wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HARD BEZIG JULLIE TE PLEZIEREN...CYBERZONE DOET HET WERK MOMENTEEL.....LOLLERCOPTER OF ZOIETS IK WEET NIET ECHT GOED WAT ER MET DAT WOORD BEDOELD WORDT MAAR VIND HET WEL GRAPPIG!!! OH...STAAT CAPS NOG AAN....OHHH....hihihi
Hehequote:
sop*sop*sop*quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Waar ze op valt, of ze even veel van mannen als van vrouwen houdt, of ze veel ervaring met vrouwen heeft, bv.
GAAT LEKKER HEURquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:19 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
TAAAKKKKKEEEE OOONNNN MEEEE!!!!!1
Hehehe voor mij heeft ze 2 jaar een relatie gehad met een dame.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Waar ze op valt, of ze even veel van mannen als van vrouwen houdt, of ze veel ervaring met vrouwen heeft, bv.
Geen wat?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef Skaff-a het volgende:
wheheheb net m`n toekomstige werkgever aan de telefoon gehad omdat ik geen pantalon voor morgen heb
Jij hedde dan vast al een trio gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe voor mij heeft ze 2 jaar een relatie gehad met een dame.
Ze houd van allebei even veel en maakt er eigenlijk geen onderscheid tussen.
Van beide kan ze evenveel genieten
Ze valt niet op een bepaald iets.
Ze vind niets specifieks mooi of aantrekkelijk
Het is er gewoon of het is er niet
gastquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HEE HOER!!!! ALS IK BEL MET 0900-CYBERHOER DAN KRIJG IK EEN TANDLOZE GU-WADA-LOOP-AANSE KROEGTIJGER AAN DE TELEFOON MET 3 M&M'S DIE EEN SPELLETJE MET ME WIL DOEN2!@@@!@!11!!!!121122 IS DAT VEILIG? KEN JE HEM? HEB JIJ OOK M&M'S?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
god wat ben ik goed bezig!!!!
heb je vaak geyle trio neucksecks met een andere dame?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je mag me ook Broekpaling (BP) noemen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HEE HOER!!!! ALS IK BEL MET 0900-CYBERHOER DAN KRIJG IK EEN TANDLOZE GU-WADA-LOOP-AANSE KROEGTIJGER AAN DE TELEFOON MET 3 M&M'S DIE EEN SPELLETJE MET ME WIL DOEN2!@@@!@!11!!!!121122 IS DAT VEILIG? KEN JE HEM? HEB JIJ OOK M&M'S?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
god wat ben ik goed bezig!!!!
Jups trio hebben we 1x gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hedde dan vast al een trio gehad.
Wat vonder d'r ouders ervan?![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je mag me ook Broekpaling (BP) noemen.
HAHA, D'R ZUS GEILT OP INCESTquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups trio hebben we 1x gehad.
Maar was voor ons allebei niets.
We hebben meer dan genoeg aan elkaar.
En haar ouders maakt het geen klote uit
Haar zus liep der alleen maar te pesten door half naakt door het huis te lopen
Ah oke, ik zelf heb namelijk niets met mannelijke vrouwen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:25 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke, ik zelf heb namelijk niets met mannelijke vrouwen.
succesquote:
kenau's dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah oke, ik zelf heb namelijk niets met mannelijke vrouwen.
Je had er 1 van mij kunnen lenen, maar je durfde niet omdat mijn moeder thuis wasquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef Skaff-a het volgende:
wheheheb net m`n toekomstige werkgever aan de telefoon gehad omdat ik geen pantalon voor morgen heb
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je had er 1 van mij kunnen lenen, maar je durfde niet omdat mijn moeder thuis was ik begon over Fok! en toen ging je naar huis:')
[..]
Ja dat jaquote:
de vraag die op iedereen zijn lippen brandt:quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je had er 1 van mij kunnen lenen, maar je durfde niet omdat mijn moeder thuis was
Geilquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups trio hebben we 1x gehad.
Maar was voor ons allebei niets.
We hebben meer dan genoeg aan elkaar.
En haar ouders maakt het geen klote uit
Haar zus liep der alleen maar te pesten door half naakt door het huis te lopen
Helemaal niksquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de vraag die op iedereen zijn lippen brandt:
"Wat is er mis met je moeder dan?"
wie ben jij?quote:
Auw, m'n lippen.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nou gewoon. Ik als spellingnazi krijg soms hartaanvallen van jouw spellingquote:
ja ga jij maar naar belgiequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zeg een puicke plek voor een meet.
Hij brand niet, maar hij ligt meer... en ook niet op me lippen maar op me tong.. Hij ligt zeg maar op me tong.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hùùùùùù!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou gewoon. Ik als spellingnazi krijg soms hartaanvallen van jouw spelling.
En je maakt stomme grapjes en en en en...
maar op me tongquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hij brand niet, maar hij ligt meer... en ook niet op me lippen maar op me tong.. Hij ligt zeg maar op me tong.
Het puntje zelfs.!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:33 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hij brand niet, maar hij ligt meer... en ook niet op me lippen maar op me tong.. Hij ligt zeg maar op me tong.
Het puntje zelfs.!
ik kan die vent nietquote:
dat is de abolute afstand, nu nog de relatieve met al die filesquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is echt niet ver reizen in dit kleine land.
Midden in de nacht boeken.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:36 schreef Sjibble het volgende:
[..]
dat is de abolute afstand, nu nog de relatieve met al die files
Jordyquote:
dan wil ik mee, ben er fan vanquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cyberzone is houder van de meest falende gif ooit en dat is BAAS!!!
Watvoor faal?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cyberzone is houder van de meest falende gif ooit en dat is BAAS!!!
is mijn gif geen faal? mijn avatar?quote:
Pm 't mequote:
Oh.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:40 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
is mijn gif geen faal? mijn avatar?
Hedde jullue al gehad.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pm 't me. Offf geef een omschrijving
.
ikkuh nietquote:
NIET WAARquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
HUH?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
weet je wat erg is???
dat ik hoe dan ook in 400 wil posten!!!
in 200 heb ik een heel mooi verhaaltje over dse klb-sc geschreven, (wie wil zoeken?) dat was in mijn begindagen
Huhquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:42 schreef Kali-Mist1 het volgende:
weet je wat erg is???
dat ik hoe dan ook in 400 wil posten!!!
in 200 heb ik een heel mooi verhaaltje over dse klb-sc geschreven, (wie wil zoeken?) dat was in mijn begindagen
IK LETTE NIET ZO GOED OP WANT NORMAAL PROT JIJ MET CPAS EN KAN IK HET HEEL GOED LEZEN ENZO EN DUSquote:
Waarom klinkt Palingbroek als een klote dorp in Nederlandquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK LETTE NIET ZO GOED OP WANT NORMAAL PROT JIJ MET CPAS EN KAN IK HET HEEL GOED LEZEN ENZO EN DUS
Geen idee, blij dat ik niet in Volendam woon.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:46 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Waarom klinkt Palingbroek als een klote dorp in Nederland
ik een kwakjequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
gers!
ik drink nu een 12 jaar oud malt grousje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel een stukje over iedere klb-sc user, en kunnen we dat in de op zetten![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:47 schreef Fascination het volgende:
Klb sc. Stelletje nolifers daar
.
HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Ja dat is leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel een stukje over iedere klb-sc user, en kunnen we dat in de op zetten![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hedde je een eend in de blender gedoan dan?
WEETJE WAT PAS LEUK IS?!!?!quote:
vind ik welquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WEETJE WAT PAS LEUK IS?!!?!
JEZELF ONDER DE STOELEN VAN DE BUS VERSTOPPEN ALS JE ZURUCK KOMFT VAN EEN SCHOOLTRIPJE
PWNquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:49 schreef gers het volgende:
We waren speciaal naar belgie gereden voor een krat![]()
![]()
OF EERDER IN DE STRAAT UITSTAPPEN. EN DAN MET Z'N ALLEN TE VOORSCHIJN SPRINGEN ALS JULLIE DOOR JULLIE ONGERUSTE OUDERS, 12 UUR LATER, ALS VERMIST ZIJN OPGEGEVEN EN PETER R. DE VRIES OP DE ZAAK ZIT.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JEZELF ONDER DE STOELEN VAN DE BUS VERSTOPPEN ALS JE ZURUCK KOMFT VAN EEN SCHOOLTRIPJE
DIE IS KANKERGOEDquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
OF EERDER IN DE STRAAT UITSTAPPEN. EN DAN MET Z'N ALLEN TE VOORSCHIJN SPRINGEN ALS JULLIE DOOR JULLIE ONGERUSTE OUDERS, 12 UUR LATER, ALS VERMIST ZIJN OPGEGEVEN EN PETER R. DE VRIES OP DE ZAAK ZIT.
Weet je wat leuk is; iemand in een rolstoel van de berg af laten rollenquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, jij verpest het weer!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
OF EERDER IN DE STRAAT UITSTAPPEN. EN DAN MET Z'N ALLEN TE VOORSCHIJN SPRINGEN ALS JULLIE DOOR JULLIE ONGERUSTE OUDERS, 12 UUR LATER, ALS VERMIST ZIJN OPGEGEVEN EN PETER R. DE VRIES OP DE ZAAK ZIT.
WAT ZAL DIE MAN TROUWENS ENE LAST VAN ZIJN ZAAKJE KRIJGEN DAN HE?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zullen we zelf een start makenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is; iemand in een rolstoel van de berg af laten rollen.
IK GNIFFELDE OOK AL IN M'N VUISTJE.quote:
NIET MAN. KUTUSER.quote:
Achter kazen aan banjeren van een Engelse heuvel.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is; iemand in een rolstoel van de berg af laten rollen.
BWEHE.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
IK GNIFFELDE OOK AL IN M'N VUISTJE.
[..]
NIET MAN. KUTUSER.
JE MOEDERquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we zelf een start maken?
Wie kies jij om te beschrijven?
HIJ PROBEERT VAST WEL WAT TE COMPENSEREN MET Z'N GROTE SMOEL, DUS IK DENK DAT HET WEL MEEVALT.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAT ZAL DIE MAN TROUWENS ENE LAST VAN ZIJN ZAAKJE KRIJGEN DAN HE?
(ff stoer doen) ROT OP MAN, DOE EENS FF NORMAAL. GA JE MOEDER PESTEN OFZO!!!111EEINZquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhm, hoeveel regels max?quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen we zelf een start maken?
Wie kies jij om te beschrijven?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
(ff stoer doen) ROT OP MAN, DOE EENS FF NORMAAL. GA JE MOEDER PESTEN OFZO!!!111EEINZ
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:![]()
Ik ben een gigantische n00b op fok en weet dat ik in de SC topics weinig tot geen recht van spreken heb![]()
Maar je probeert in de eerste 500 posts toch een beetje een clubje te vinden waar je jezelf een beetje in kan vinden.
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het..) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
Bleek dus uiteindelijk niks voor mij te zijn, ik doe nog wel eens wat in ONZ hoor, maar dan moeten daar toch een paar gele rakkers tegenover staan!!!
Toen ik dus dreigde op een Fok!-zijspoor te raken, kwam ik via-via op de SC van KLB terecht...
Hier had ik al snel door dat dit toch een beetje mijn publiek is, ik kan hier mijn ei kwijt en voel mij hier lekker.
Dus omdat dit deel 200 is wil ik graag iedereen die de KLB-SC mogelijk maakt gewoon ff bedanken omdat dat ook wel eens mag!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo, en nu alle traantjes weer zijn weggepinkt, gaan we door tot de orde van de dag!!!
Kan niet, want ze ligt bij mij in bed.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
(ff stoer doen) ROT OP MAN, DOE EENS FF NORMAAL. GA JE MOEDER PESTEN OFZO!!!111EEINZ
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
I love that songquote:
(ff praktisch doen) ACH MAN, SLIK JE TONG DOOR, KAK 'M UIT EN GEEF 'M IN EEN BOS ROZEN AAN JE MOEDER VOOR MOEDERDAG. DAT IS PAS LEUK.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
quote:
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het.. ) je post-count een beetje op te krikken.quote:
quote:
Niceeee.quote:
IK VIND JOU KANKERTOFquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
(ff praktisch doen) ACH MAN, SLIK JE TONG DOOR, KAK 'M UIT EN GEEF 'M IN EEN BOS ROZEN AAN JE MOEDER VOOR MOEDERDAG. DAT IS PAS LEUK.
quote:
oke,quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
I love that song![]()
.
Oh en NG: euhh 2/3 ofzo?
Dat is heul geen OP.quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niceeee.
Er zouden meer van zulke OP's moeten komen.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]! Geweldig
.
Of de buschauffeur vermoorden en met zijn bloed de ramen blinderen.
WAUW WAT LANG TERUGquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
GOED HE??? EN DAT SCHREEF IK HELEMAAL TERUG IN 28 SEPTEMBER!!!2@!@@!!@1@!@12
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
(ff praktisch doen) ACH MAN, SLIK JE TONG DOOR, KAK 'M UIT EN GEEF 'M IN EEN BOS ROZEN AAN JE MOEDER VOOR MOEDERDAG. DAT IS PAS LEUK.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]Oeh..
En z'n longen, hersenen en linkeroog stiekem in het biologieskelet stoppen.
Stiekem welquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik begon in MEN, maar dat was alleen om een beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en om (ja ik weet het.. ) je post-count een beetje op te krikken.
Daarna een beetje baggeren in ONZ om een beetje naamsbekendheid te verwerven, je kent hel wel, beetje mee doen met de rellen, beetje tegen de mods aan lopen trappen....
HAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA!!!!111!!!1111EINZZWEIICHBINDABEI!!1!11![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Woei.quote:
Hehequote:Op vrijdag 14 november 2008 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]Oeh..
En z'n longen, hersenen en linkeroog stiekem in het biologieskelet stoppen.
quote:
ik niet, eerst was ik heul inactiefquote:Op vrijdag 14 november 2008 00:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAD JIJ DAT OOK[ afbeelding ]???????????????
GREAT MINDS THINK ALIKE!!!!!!!!!!!!!!
BAZEN DOEN DINGEN SAMEN!@@!!@@!1@!2!@
Euhhquote:
Ja, maar over mezelf is niet leukquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Euhh.
Kies jij maar je favorieten.
En z'n sperma bewaren in de vriezer, je moeders pil voor een weekje of twee vervangen door een placebo, haar met z'n sperma bezwangeren, 16 jaar wachten en je hieruit ontstane halfzusje met psychisch chanteren zodat ze achter de chauffeur aangaat, zich door hem laat neuken en dan, terwijl je uit zijn kast springt - waar je je eerder al had verstopt- roepen; HAHA, jij neukt je eigen minderjarige dochter!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe.
Of hem smeken met je naar bed te gaan en hem dan aangeven wegens verkrachting.
wtfquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
En z'n sperma bewaren in de vriezer, je moeders pil voor een weekje of twee vervangen door een placebo, haar met z'n sperma bezwangeren, 16 jaar wachten en je hieruit ontstane halfzusje met psychisch chanteren zodat ze achter de chauffeur aangaat, zich door hem laat neuken en dan, terwijl je uit zijn kast springt - waar je je eerder al had verstopt- roepen; HAHA, jij neukt je eigen minderjarige dochter!!
quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
En z'n sperma bewaren in de vriezer, je moeders pil voor een weekje of twee vervangen door een placebo, haar met z'n sperma bezwangeren, 16 jaar wachten en je hieruit ontstane halfzusje met psychisch chanteren zodat ze achter de chauffeur aangaat, zich door hem laat neuken en dan, terwijl je uit zijn kast springt - waar je je eerder al had verstopt- roepen; HAHA, jij neukt je eigen dochter!!
Jij bent slecht !quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
En z'n sperma bewaren in de vriezer, je moeders pil voor een weekje of twee vervangen door een placebo, haar met z'n sperma bezwangeren, 16 jaar wachten en je hieruit ontstane halfzusje met psychisch chanteren zodat ze achter de chauffeur aangaat, zich door hem laat neuken en dan, terwijl je uit zijn kast springt - waar je je eerder al had verstopt- roepen; HAHA, jij neukt je eigen minderjarige dochter!!
Ik ben bang dat als ik niet vol lof ben mensen boos wordenquote:Op vrijdag 14 november 2008 01:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maar over mezelf is niet leuk
Kut! Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:03 schreef Fascination het volgende:
[..]!!!
Wat ben je creatief. En dan Peterrrrr R. de Vries vragen er een uitzending over te doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |