Kelvin van Leerdamquote:
quote:Kelvin van Leerdam opende voor rust de score. Na de onderbreking liep de ploeg van Jean Paul van Gastel uit naar 0-4 via Jerson Cabral en ...
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het is wachten totdat je taalcursus wordt ingezet.
Nee joh, nu Ajax en PSV eruit zijn loten die clubs elkaar pas in de halve finale en finale.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de loting. Jammer alleen dat ze de loting altijd weten uit te stellen tot 10 minuten voor het einde van de uitzending, dus daar kunnen we nog wel een half uur op wachten ofzo.![]()
Ik gok / hoop op Roda Jc - Heerenveen, NAC weer een vervelende uitwedstrijd en Feyenoord - Az ofzo.
Dat lijkt me wel heel erg overdreven.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:43 schreef Prosac het volgende:
Het wachten is nu natuurlijk op de berichten dat amateurclubs niet meer mee mogen doen aan de beker. Naar aanleiding van Bruins-gate.
Hij lijkt op een hondquote:Op donderdag 13 november 2008 22:36 schreef De_Dorstige het volgende:
Verbeek met z'n bazenkapsel. Een zwerver is er niks bij.
Mij ook, maar ik heb ze elders al gelezen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel erg overdreven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Hij lijkt op een hond vogelverschrikker
Idd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:46 schreef rubbereend het volgende:
zongen ze nou "sparta is de club van Rotterdam"?
Wat een mongool was dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Leo gaat over de aanslagen van die aanvoerder beginnen. Let maar op
Kom nou, dat vind ik een zeer sportief spreekkoor, wij hebben vaak erger uitgekraamd hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.hoe triest. Voor de rest wel een leuk publiek opzich.
Hij was inderdaad behoorlijk aggresiefquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef Crane het volgende:
[..]
Wat een mongool was dat.En nog aanvoerder ook.
Inderdaad, wat een zeikerd zegquote:Op donderdag 13 november 2008 22:50 schreef tralalala het volgende:
Wat een debiel die Driessen, dat je voor Feyenoord bent oké , maar om nou 300 x te herhalen dat die kocks fout zat jezusdoe gewoon je werk.
Voor een amateurclub inderdaad leuk publiek, lekker luidruchtig.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:47 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd.hoe triest. Voor de rest wel een leuk publiek opzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |