Die kleine, dekselse, door de wol geverfde Gerard Kocks is een vechtersbaasje door op het middenveld hoor! Dat is me d'r 1! Hij heeft al een hele carriere achter de rug, maar de sleet zit er nog lang niet op.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef maril het volgende:
[..]
Die Dekselse Gerard Kocks met zijn vuile overtreding op die fantastische Bruins van Feyenoord.
schop hem tot hij sterren ziet.... etcquote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
"Laat maar liggen hij is dood"
"Schop hem op z'n knie ole ole"!
Hohoho, hij beweerde dat over įlle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schoptquote:
Ik moet zeggen dat ik mij inderdaad prima amuseer. Op de ene wedstrijd van gisteren na danquote:
Nee, maar over het algemeen vinden Feyenoorders het totaal niet erg als er geschopt word. Van die overtreding die Hofland maakte vorige week is bijvoorbeeld niets over gezegt. Doet een speler van HHC het dan is het moord en brand.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hohoho, hij beweerde dat over įlle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schopt
Loop niet zo te huilen man.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hohoho, hij beweerde dat over įlle feyenoorders die hier zeiden dat HHC zo schoppen, dus ook over mij, die bewering wil ik bewezen zien, want zoiets zeg ik nooit! Trouwens heb ik Kopbal hier nog niet zien zeggen dat HHC teveel schopt
Gast.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij smeergeld om in beeld te komen, normaal direct reclame bij RTL.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef fuckbuddy het volgende:
hahaha, die gozer heeft zijn "one minute of fame"
"zag je me..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |