Het was vlakbij Rotterdam, dus als ik de baan idd krijg, ga ik eerst gewoon een kamer huren bij Greysquote:Op donderdag 13 november 2008 21:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Goh Vik, dat klinkt niet slecht. Ik ga ook duimen!
Maareh, als je daar gaat werken hoop ik toch dat je snel een woning dichterbij vindt.
Waarschuw ruim van te voren, dan maak ik het netjes...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was vlakbij Rotterdam, dus als ik de baan idd krijg, ga ik eerst gewoon een kamer huren bij Greys.
Of bij Merel. Of bij Loveli
Hoe bedoel je? Als in: een test maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:47 schreef conleche het volgende:
Best goed, zo'n soort sollicitatie"gesprek", dat is tenslotte wat telt toch!!
Hypocriet is het zeker. En iedereen is inderdaad op bepaalde vlakken hypocriet. Niks mis mee, maar ik ben er minder voor om een ander af te meten aan je eigen hypocriete maatstaven.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
Sorry, maar ik eet geen beesten waarmee ik een emotionele band heb.
Het is OF voer, OF een gezinslid. En of dat nu een poes, geit of koalabeertje is..een huisdier is een huisdier en die eindigd niet op mijn bord.
Dat vind ik respectloos en heeft gevoelsmatig iets weg van kannibalisme.
Mag je best hypocriet vinden, maar dat is niet interessant. Mensen hangen nu eenmaal van hypocrisie aan elkaar.
Oh, kun je ook eens bij ons langskomen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was vlakbij Rotterdam, dus als ik de baan idd krijg, ga ik eerst gewoon een kamer huren bij Greys.
Of bij Merel. Of bij Loveli
Ja dat bedoelde ik idd. Bladiebla is een heel interessant antwoord!!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als in: een test maken?
Ja, het was wel een erg no nonsense gesprek, dat kon ik ook wel waarderen. Alleen jammer dat ik 5 kantjes had uitgeprint met de meest gestelde vragen en mijn antwoord daarop en dat ik bij de enige vraag die wèl gesteld werd ("vertel eens iets over jezelf?") 'bladiebla' had ingevuld, want dat kon ik ter plekke allemal wel bedenken.
Zo'n test is idd wel dé manier om het kaf vh koren te scheiden.
hihi, dit weekend gemaakt, ik was doodmoe, en had geen make up op, en toen wilde een vriendinnetje een foto maken en gaf ik een kusje want ik wilde niet.... en toen leek ik net een kerstengeltje vond zequote:Op donderdag 13 november 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Kwak, die foto!![]()
Ik zal Boris, Bink en Heer G vast op je komst voorbereiden Vik!
Je moet JOUW opinie niet verwarren met die van de wereld.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hypocriet is het zeker. En iedereen is inderdaad op bepaalde vlakken hypocriet. Niks mis mee, maar ik ben er minder voor om een ander af te meten aan je eigen hypocriete maatstaven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef kwakveense het volgende:
@ maria: daarom neem ik dus ook geen huisdieren
De definitie van het woord hypocriet staat gewoon in het woordenboek hoor. Het is niet alsof ik die zelf verzin. Je impliceert zelf ook al dat het hypocriet is.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moet JOUW opinie niet verwarren met die van de wereld.
Mijn maatstaven mag jij hypocriet vinden, maar dat maakt het nog geen universele waarheid.
Zoveel wijsheid zou ik jezelf niet toebedelen.
oeh wat volwassenquote:Op donderdag 13 november 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
En iedereen heeft het recht om het niet met elkaar eens te zijn toch?
Proberen het eigen gelijk te halen heeft in dit soort gevallen geen zin. Geen van beide partijen zal haar mening opgeven.
Ik ken de definitie van hypocriet hoor ; en als jij die ook hebt begrepen, dan kan je ook volgen dat wanneer iemand een standpunt inneemt die gebaseerd is op oprechte gevoelens, dit nimmer hypocriet kan worden genoemd.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De definitie van het woord hypocriet staat gewoon in het woordenboek hoor. Het is niet alsof ik die zelf verzin. Je impliceert zelf ook al dat het hypocriet is.
quote:
Mooi.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Als jullie denken: 'Wat is die Viking ineens stil!' --> Ik ben aan het bijlezen en replyen, dus dadelijk komt er een huge lap tekst van mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |