Ik ook, HHC staat niet meer voorquote:
Gewoon lezen, lui langharig stuk vretenquote:
Ga jij weg ... Christen ...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Rbnn het volgende:
kracht?
dit is gewoon een betoog ga even heel snel weg uit KLB
Jij hebt het dus wel gelezen ?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Agiath het volgende:
Gristenen zijn het uitschot van de maatschappij
Daar heb ik jouw stukje niet voor nodig. Algemeen bekend toch/quote:
speelt klaas jan daarin?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:21 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik ook, HHC staat niet meer voor
Lees jij wel topics ? Heb je het gelezen ? Vast en zeker niet en anders, begrijp je er niets van.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:23 schreef mirved het volgende:
Mijn pastoor heeft het ook iedere week over hitler tijdens de mis.
jaha ze verkrachten vrouwen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:15 schreef Agiath het volgende:
Gristenen zijn het uitschot van de maatschappij
quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
jaha ze verkrachten vrouwen.
stelen, roken, drinken en bovenal onderdrukken ze vrouwen.
Een gemiddelde christen doet 10x zoveel voor de maatschappij dan jij, ze organiseren buurtavonden waar veel kinderen die anders zouden hangen op afkomen. Ze verkopen dingen voor het goede doel. Bijna elke kerk heeft wel een eigen goed doel waarmee ze alleen leden lastigvallen ( in jouw taal). Junkies helpen ze met afkicken en van jongeren wordt gevraagd als ze ergens vrijwilligerswerk doen. Ook zenden ze met eigen geld mensen uit naar Afrika en Brazilië om te helpen en jij noemt ze uitschot? Ik zou zeggen ga fietsen stelen of ga leren wat dat woord betekend.
Ohhh je zei Hitler, nu ga je naar de helquote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef Daantke het volgende:
Ik ben ook christen, en het klopt wel wat je zegt.
Gisteren nog, toen iemand een potje ketjapsaus liet vallen in de supermarkt. Meneer werd boos omdat ik zei dat het de schuld van Hitler was
Alsof niet gelovigen dat niet doen allemaalquote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
jaha ze verkrachten vrouwen.
stelen, roken, drinken en bovenal onderdrukken ze vrouwen.
Een gemiddelde christen doet 10x zoveel voor de maatschappij dan jij, ze organiseren buurtavonden waar veel kinderen die anders zouden hangen op afkomen. Ze verkopen dingen voor het goede doel. Bijna elke kerk heeft wel een eigen goed doel waarmee ze alleen leden lastigvallen ( in jouw taal). Junkies helpen ze met afkicken en van jongeren wordt gevraagd als ze ergens vrijwilligerswerk doen. Ook zenden ze met eigen geld mensen uit naar Afrika en Brazilië om te helpen en jij noemt ze uitschot? Ik zou zeggen ga fietsen stelen of ga leren wat dat woord betekend.
I lovequote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef Schokbreker het volgende:
[..]Klaas Jan is voorlopig kapot
Meisje zegt alleen maar dat christenen geen uitschot zijn, en noemt voorbeelden. Zie je haar ergens zeggen dat ongelovigen dat niet doenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof niet gelovigen dat niet doen allemaal
Tevens wat ze in Afrika doen is verkapt zieltjes winnen voor de sekte van jeEn daar mogen ze ook wel eens wat terugdoen na decenialange uitbuitingen in naam van 'god'
Dat zeg ik niet ik zeg alleen dat christenen meer goed dan kwaad doen en dat ze het niet verdienen uitschot genoemd te worden.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef Heathen. het volgende:
[..]
IDD!!! die mensen die niet geloven maken alles kapot!!!
Ja jij snapt het!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef Schokbreker het volgende:
Het gaat al fout bij die 'meetings' elke zondag.
Zondag is een rustdag vinden ze toch? Waarom naar de kerk gaan dan i.p.v. rusten?
Zo komt het wel op mij over. Beetje patsen alsof alleen gristenen dat zouden doenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:32 schreef Daantke het volgende:
[..]
Meisje zegt alleen maar dat christenen geen uitschot zijn, en noemt voorbeelden. Zie je haar ergens zeggen dat ongelovigen dat niet doen?
Misschien zou een cursus begrijpend lezen je goed doenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo komt het wel op mij over. Beetje patsen alsof alleen gristenen dat zouden doen
Ach, da's ook wel lief van die 3% Christenen ... maar nu even naar de topic; de vervuiling van hun ideeen naar de wetenschap toe. De vervuiling om er Hitler weer bij te halen. De vervuiling, die hun creationisme teweegbrengt in databases en kinderhoofdjes. Dat goede doel mag best, maar kappen daarna.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:27 schreef sweetlady-o het volgende:
Een gemiddelde christen doet 10x zoveel voor de maatschappij dan jij, ze organiseren buurtavonden waar veel kinderen die anders zouden hangen op afkomen. Ze verkopen dingen voor het goede doel.
... ben jij grappig ? Vat je de topic wel ?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef Daantke het volgende:
Gisteren nog, toen iemand een potje ketjapsaus liet vallen in de supermarkt. Meneer werd boos omdat ik zei dat het de schuld van Hitler was
Als christenen dat nou eens deden was er helemaal niets aan de hand geweestquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef Daantke het volgende:
[..]
Misschien zou een cursus begrijpend lezen je goed doen
Ja niet gelovigen doen dat ook maar minder als christenen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof niet gelovigen dat niet doen allemaal
Tevens wat ze in Afrika doen is verkapt zieltjes winnen voor de sekte van jeEn daar mogen ze ook wel eens wat terugdoen na decenialange uitbuitingen in naam van 'god'
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef cityofdelusion het volgende:
ik heb sowieso een schurfthekel aan religie, dus 'amen'.
3%quote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ach, da's ook wel lief van die 3% Christenen ... maar nu even naar de topic; de vervuiling van hun ideeen naar de wetenschap toe. De vervuiling om er Hitler weer bij te halen. De vervuiling, die hun creationisme teweegbrengt in databases en kinderhoofdjes. Dat goede doel mag best, maar kappen daarna.
[..]
... ben jij grappig ? Vat je de topic wel ?
beter dan die 0,001% procent van de niet gelovigenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:35 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Ach, da's ook wel lief van die 3% Christenen ... maar nu even naar de topic; de vervuiling van hun ideeen naar de wetenschap toe. De vervuiling om er Hitler weer bij te halen. De vervuiling, die hun creationisme teweegbrengt in databases en kinderhoofdjes. Dat goede doel mag best, maar kappen daarna.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
... dombo ... jij leest niets; je bent niets net als ->quote:Op donderdag 13 november 2008 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
ik móet de drugs hebben die TS gebruikt
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef Daantke het volgende:
Nee ik vat het topic niet, ik heb de OP dan ook niet gelezen.
Lalalala...lallala .... alalla.. ..allalaalllaaquote:Op donderdag 13 november 2008 21:39 schreef sweetlady-o het volgende:
En hoe kom je erbij dat ze telkens hitler erbij halen dat heb ik nooit meegemaakt.
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik op deze uiting van kinderachtigheid moet reagerenquote:Op donderdag 13 november 2008 21:46 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Lalalala...lallala .... alalla.. ..allalaalllaa
Wat een mafketel ! Ik sta met mijn oren te klapperen !
Vreemd figuur !
Lees de topic ! Dit is R E G U L I E R E CHRISTENPRAAT ! door Christen 'wetennullers' !
Niet mogen gaat over naar haat, echt !
Nee !quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
Christenen zijn niet anders dan andere mensen, hoor.
TOPIC LEZEN !quote:Op donderdag 13 november 2008 21:50 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik op deze uiting van kinderachtigheid moet reageren![]()
Wie zegt dat het reguliere christenpraat is? Ik heb er nooit van gehoord als ( laten we breed doen) 35 mensen dat doen wil dat het nog niet zeggen van miljoenen.
Das niet waar ik ken genoeg christenen die nadenken en twijfelen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:48 schreef Chriz2k het volgende:
Christenen zijn niet anders dan andere mensen, hoor.
Ze geloven gewoon blind in hetgeen waarmee ze zijn opgegroeid, zonder hier een moment aan te twijfelen en zonder een moment na te denken over hun overtuigingen.
Drogredeneringen zijn ook menseigen.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Nee !
Ze geloven dat de evolutie en wetenschap fout is en halen daar Hitler bij. Om hun stomme troep, dat de aarde 6000 jaar oud is, te verkopen !
TOPIC LEZEN !
Twijfelaars zullen branden in de hel.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:52 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Das niet waar ik ken genoeg christenen die nadenken en twijfelen.
Maak jij jezelf er té druk over? Nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:53 schreef Chriz2k het volgende:
Maak jij jezelf er té druk over? Ja.
Ik heb heel andere redenen gehoord waarom de evolutie theorie niet klopt. Maar goed jij weet wat reguliere christenpraat is aan de hand van 1 filmpje en een tekst. Weet je wel hoeveel stromingen het christendom heeft.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:51 schreef Apollyon het volgende:
[..]
Nee !
Ze geloven dat de evolutie en wetenschap fout is en halen daar Hitler bij. Om hun stomme troep, dat de aarde 6000 jaar oud is, te verkopen !
TOPIC LEZEN !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als christenen het daar al niet over eens zijn waar haal jij dan de kennis vandaan dat ze het allemaal over hitler hebben om het ongelijk van de evolutie theorie te bewijzen?
reguliere christenpraat bestaat niet simpelweg omdat er teveel stromingen zijn.Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |