Wat jij zegt klinkt wel logisch inderdaad, zo zou het kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, dat is wel gek inderdaad. Hoewel ambulancevervoer natuurlijk niet per se 'met loeiende sirenes' is.
Kan natuurlijk zijn dat ze vrij acuut hebben besloten dat het sneller moet dan het einde van de week, willen ze nog een klein beetje haar leven verlengen. Voor hetzelfde geld hebben ze het over een paar weken of zo. Als de patiënt dat wil, dan doen ze het denk ik wel en als je zo jong bent, neem je misschien erg moeilijk afscheid en grijp je je vast aan die paar weken.
Maar ik heb geen idee eigenlijk hoe dit zit.
Lijkt me vrij evident, maar goed.quote:Dolly Dots zeggen optreden Top 2000 af.
In verband met de ziekte van Ria Brieffies treden de Dolly Dots op 11 december niet op tijdens de Top 2000 in Concert in Amsterdam.
Het management van de groep heeft dit vrijdag bevestigd, zo meldt Novum.
Vrijdagavond werd bekend gemaakt dat Ria weer is ontslagen uit het VU ziekenhuis waar ze donderdagavond werd opgenomen voor verder onderzoek. Maandag zal het onderzoek verdergaan, maar haar artsen vonden het belangrijk dat Ria het weekend thuis met haar naaste familie doorbrengt.
Top 2000 In Concert wordt jaarlijks georganiseerd door de NPS en Radio 2 en is gelinkt aan de gelijknamige ranglijst.
Ik ben echt bang dat dit nu toch wel erg snel zal gaan hoor.quote:Maandag zal het onderzoek verdergaan, maar haar artsen vonden het belangrijk dat Ria het weekend thuis met haar naaste familie doorbrengt.
Ja, het geeft mij direct de indruk dat er geen redden meer aan is en ze dan toch maar wat tijd met haar familie kan doorbrengen nu het nog kan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat dit nu toch wel erg snel zal gaan hoor.
quote:'Deze week was zwaar', maar...
Dolly Dot Ria Brieffies voelt zich goed
Dolly Dots-zangeres Ria Brieffies, die lijdt aan longkanker, mocht vrijdag het ziekenhuis verlaten om het weekend met haar man en kinderen door te brengen. Dinsdag worden er opnieuw onderzoeken gedaan om tot een plan van aanpak te komen.
De Dolly Dots schrijven op hun website dat Ria zich momenteel heel goed voelt. "Ze reageert goed op de medicijnen, de benauwdheid en de ontstekingen zijn verdwenen. Ria is kalm en mentaal klaar om therapie te ondergaan."
Brieffies laat zelf ook nog een boodschap achter op haar website. "Deze week was zwaar, de uitslagen vielen niet mee, er is veel misgegaan maar ik heb er ook een heleboel bij gekregen." De Dolly Dot is dankbaar voor alle lieve reacties en hulp. "Lieve mensen, bedankt. Het werkt!"
Chela, Anita, Patty, Esther en Angela: "Ria is een geweldig mens, stralend en positief onder alle omstandigheden. Ze heeft een prachtig gezin waar ze nog lang van wil genieten."
De zangeres is sinds 1981 getrouwd met Hans Oldersma en heeft twee kinderen: Maikel (20) en Melissa (14). Afgelopen woensdag werd bij haar longkanker geconstateerd, terwijl er even een sprankje hoop was dat het de ziekte niet zou zijn.
Is dit een recente foto dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:48 schreef SHE het volgende:
oh boy...ze ziet er wel echt heel beroerd uit.
Ik kan me niet heugen dat ze er ooit zo slecht uit zag als op deze foto in elk gevalquote:
Ziet er al langer slecht uit hoor, check maar foto's van de laatste optredens, ondanks een flinke laag make-up er toch nog zo slecht uitzien zegt helaas al een hoop....je zou toch denken dat ze al een tijd moet weten dat het niet allemaal ok was. Maar ja, verder weten we ook niet zoveel natuurlijk. Hopelijk slaat ze zich er doorheen. Volgens mij was ze trouwens de enige Dot die echt een beetje kon zingenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ze er ooit zo slecht uit zag als op deze foto in elk geval
Zij waren (zijn) ook de twee oudsten toch?quote:Op zondag 23 november 2008 09:12 schreef Ole het volgende:
samen met angela groothuizen,
de twee die niet alleen op uiterlijk gecast waren toen
Ria is 2 jaar ouder dan Angela..quote:Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zij waren (zijn) ook de twee oudsten toch?
mijn vader had ook longkanker. wist het niet eerder dan na zijn herniaoperatie. zat er toen al 2 jaar. heeft nog 2 jaar geleefd. en ik ben niet een expert natuurlijk maar gezien het verloop met mijn vader en de verhalen die ik nu lees ben ik bang dat 2009 voor haar het laatste jaar zal zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:21 schreef Samson het volgende:
[..]
.je zou toch denken dat ze al een tijd moet weten dat het niet allemaal ok was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |