Waar, maar jij zei dat stank geen kans kreeg...quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Minder erg dan wanneer er nog een dampende drol op het plateau lag.
Dat was wat gechargeerd natuurlijk, maar de stank van de poepresten aan je billen valt doorgaans te verwaarlozen in vergelijking met de stank van de bolus zelf.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar, maar jij zei dat stank geen kans kreeg...
en bijt er wel eens een krokodil of haal in je achterwerk?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef Queque het volgende:
gelukkig woon ik in een kasteel en zit onze wc boven de gracht
nee juist niet.. Meestal is het juist bij de kleine harde drolletjes die net uit je aars vallen die het water flink omhoog spatten.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Joppy het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik doe al mijn hele leven mijn behoefte op een wc zonder plateau. Maar ik heb daar nog nooit noemenswaardige problemen mee ondervonden, ook zonder papier in het water te gooien heb ik vrijwel nooit een natte aars. Wachten jullie soms tot er zo veel druk achter staat dat het er uit wordt gelanceerd
o, ja gerelateerde klacht: huisgenoten die plee zo vol blaffen dat die verstopt, maar niet de moeite nemen deze verstopping op te lossen
Pcies die ja.. die grote glijden er zo in, geen enkele moeitequote:Op donderdag 13 november 2008 22:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee juist niet.. Meestal is het juist bij de kleine harde drolletjes die net uit je aars vallen die het water flink omhoog spatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |