quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:59 schreef Nielsch het volgende:
Hehe in Wawel kun je alleen maar vanille vla in de buurtsuper halen!
Nog dommerquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:25 schreef Enfermera het volgende:
En toen ik zag dat Yarno van Frans Bauer hield... OmgIk vind 'm nou echt bijna een tokkie.. Hij komt ineens een stuk dommer op me over moet ik zeggen
![]()
Hahaha XD Lolquote:Op vrijdag 14 november 2008 14:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nog dommer![]()
Die gast heeft z'n LTS zwakstroom, woont in Wawel, spreekt onverstaanbaar boeren-Nederlands en heeft al weken lang hetzelfde ranzige t-shirt met trieste tekst erop aan. Dat hij naar Frans Bauer luistert verbaast mij werkelijk helemaal niets en doet hem zelfs niet lager zinken in mijn achting (lager kan namelijk niet).![]()
Mensen uit Wawel moeten voortaan maar gewoon in Wawel blijven.
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:36 schreef Ikook het volgende:
Even voor de volledigheid: het is WaMel en niet WaWel. Het ligt onder Tiel. En ja, daar moest ik ook even naar zoeken
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.
Ha! Ha! Ha!quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Als ze Yarno zouden ondertitelen zou ik die fout natuurlijk niet gemaakt hebben.
Nou denk ook door de onkunde van hun verbouwing hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie dat Eleanor als productieassistent werkt bij.... het Blok?! Schijnt veel kritiek op hun deelname te zijn geweest (belangverstrengeling enzo), misschien zijn ze er daarom wel uitgepleurd?!
Mja inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Nou denk ook door de onkunde van hun verbouwing hoor
Eleanor is geen productieassistent bij het blok geweest. die info klopt nietquote:Op maandag 17 november 2008 11:51 schreef babette21 het volgende:
Wisten jullie dat Eleanor als productieassistent werkt bij.... het Blok?! Schijnt veel kritiek op hun deelname te zijn geweest (belangverstrengeling enzo), misschien zijn ze er daarom wel uitgepleurd?!
Inderdaad met die vloer van de badkamer van alex en lindaquote:Op woensdag 19 november 2008 14:44 schreef Nielsch het volgende:
Held van de serie is trouwens Gilbert! Ik lig iedere keer weer dubbel als hij aan komt lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |