iddquote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ey Grand Master C,
Vieze conjo die je bent wat close je die topic dan!
Ik was die chickies aan et hosselen zodat ze konden werken achter de ramen!
Je verneukt me business swaa!!
ga een thai op je af sturen ik sweer je conjo..
Je bent echt een vieze gemene man!
Peace out,
Bara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ey Grand Master C,
Peace out,
Bara
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ey Grand Master C,
Peace out,
Bara
Barra 4 president!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ey Grand Master C,
Peace out,
Bara
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:26 schreef GilaMonyet het volgende:
HAHAHAHowjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probz naar Gila voor het verzinnen van de tekstDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
ouwe internet baas!quote:
Die text is MOEIIIIIIIIIILIJKKKKKKKKKKquote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
owja
Probz naar Gila voor het verzinnen van de tekst
Zullen we een hyves voor hem maken?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ouwe internet baas!![]()
kom cerror.. normaal ben je sneller!
GRTDOJW gelijk helemaal dood hahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 15:30 schreef Runx het volgende:
zo meteen gaan we allemaal Olep achteraan :")
hahahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
Cerror zou thuis de gasleiding met z'n waterleiding moeten wisselen en lekker gaan douchen.
Die jongen snapt er werkelijk niks van
Dat was ik, alleen heeft Runx 'm in een PM gegooidquote:Op donderdag 13 november 2008 15:31 schreef debbie_19 het volgende:
Wie zei dat ook alweer? Over hitler net
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was ik, alleen heeft Runx 'm in een PM gegooid
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 13 november 2008 15:31 schreef Sgele het volgende:
Cerror zou thuis de gasleiding met z'n waterleiding moeten wisselen en lekker gaan douchen.
Die jongen snapt er werkelijk niks van
Hij komt hard he!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die text is MOEIIIIIIIIIILIJKKKKKKKKKK
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat was ik, alleen heeft Runx 'm in een PM gegooid
multitasken is niet een kerl sterkste kant..hij moet nog zoveeeel topics sluitenquote:
M'n water! wat doe jequote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
CERRRRRORRRRR WAAR BLIJFT HET SLOTJE
[ afbeelding ]
NOBODY FOKS WIF THE GRTDOJW CREWquote:Op donderdag 13 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
Geachte meneer C,
Er is een topic geopeend voor u.
Dit is een Ode naar u voor het sluiten van onzin topic in de onzin reeks.
Graag u melden bij het volgende topic:http://forum.fok.nl/topic/1219362
Met vriendelijke groet,
GilaMonyet
iddquote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef Logician het volgende:
[..]
NOBODY FOKS WIF THE GRTDOJW CREW
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij worden we gewoon genegert
quote:
Hij fucked met de GRTDOJW crew!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
what the fuck is een cerror and what did he do
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]whahaha me thee..goffer ikk an zo toch geen thee drinken
EY leet op je worden ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
what the fuck is een cerror and what did he do
Zie reactie droxzquote:Op donderdag 13 november 2008 15:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
EY leet op je worden ja!
Het is Grand Master C
heb wel speelgoed van hem gevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef Droxz.nl het volgende:
Hebben we ergens foto's van die knakker, kan anders wel wat fotosoepen...
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Zelfs mijn college is nog boeiender dan dit topic. En dat wil wel wat zeggen, het is niet voor niets dat ik nu zit te FOK!en.
Zet hem op c. [ afbeelding ]
Ja hijs sneller in het sluiten van een goed topic dan in het sluiten van een slecht topicquote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Zelfs mijn college is nog boeiender dan dit topic. En dat wil wel wat zeggen, het is niet voor niets dat ik nu zit te FOK!en.
die zag ik dus ook, maar die letter die mis vond ik net even te veelquote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef debbie_19 het volgende:
cerror is gewoon een koosnaampje van dit:
[ afbeelding ]
maar toch post je in mijn topic...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 13 november 2008 15:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja hijs sneller in het sluiten van een goed topic dan in het sluiten van een slecht topic
Hier heb je een:quote:Op donderdag 13 november 2008 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 13 november 2008 15:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je haalt de woorden uit m'n toetsenbord
Ja..als hij vol is maken we er gewoon een Ode aan Cerror #2 vanquote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als we doorgaan word het nog een reeks
Zal ik maar vast een fan site aanmaken dan? cerror.punt.nl?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Jah is vetquote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
whehehehehequote:Op donderdag 13 november 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Wel ff onthoudendegene met de laatste post opent een nieuwe..kijken of dat nog steeds Moozzie is
en een hyvesquote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Zal ik maar vast een fan site aanmaken dan? cerror.punt.nl?
Dat is veel te veel moeite...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Zal ik maar vast een fan site aanmaken dan? cerror.punt.nl?
Haha.. idd moozze de hekkensluiterquote:Op donderdag 13 november 2008 15:50 schreef debbie_19 het volgende:
Wel ff onthoudendegene met de laatste post opent een nieuwe..kijken of dat nog steeds Moozzie is
Ja die is wel errug stil ineens he?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. idd moozze de hekkensluiter
is goed! met paints!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah is vet
Ode aan Cerror reeks..
Elke fout die die maakt wordt hier uit gebreid besproken..
Zal ik een OP maken?
hioj hoort bij de crew want hij is dev... vandaar dat hij zich inhoud.. kan ik begrijpenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja die is wel errug stil ineens he?
Nou, nee.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja..als hij vol is maken we er gewoon een Ode aan Cerror #2 van
quote:
Er zit beweging in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Alle gehandicapten in één topic. Fantastisch.
omfg....... oke oke .... niet doen we neit!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
JEEEEEEEEJ CERROR!!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Hele dagtop 20 van fok! ja, noob.quote:
In dat geval welkomquote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Hier is je taart!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JEEEEEEEEJ CERROR!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe een dansje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
mag ik zelf uitkiezen welke handicap ik heb?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Takes one to know one!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Je voelt je vast thuis nuquote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Jij bent toch echt de uitschieter hier. Normaal post je niet buiten je veilige SC in GC... Vreemd.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hele dagtop 20 van fok! ja, noob.
Ik kies voor gil de la tourette...quote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mag ik zelf uitkiezen welke handicap ik heb?
Nee. Er komen geen nieuwe reeksen.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef GilaMonyet het volgende:
Hoi Cerror..
Mogen we een reeks maken.. ik maak een hele mooi OP
Meld.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef cerror het volgende:
Nee, niet met dit account... wel opletten hequote:Op donderdag 13 november 2008 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent toch echt de uitschieter hier. Normaal post je niet buiten je veilige SC in GC... Vreemd.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee. Er komen geen nieuwe reeksen.
Echt wel... je hebt fans!quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:
Jammer..quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n kloon alert ging al af ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, niet met dit account... wel opletten he
quote:
beter een kutsite dan een .....quote:Op donderdag 13 november 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
M'n kloon alert ging al af ja.
Wat een kutsite heb je trouwens.
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al 1 handicap en dat is voldoendequote:Op donderdag 13 november 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoi juup , welke handicap wil jij?
Zit er tegenwoordig een gat in mijn website dan?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Ey cerror.. wat moet eigenlijk je avatar voorstellen..quote:Op donderdag 13 november 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al 1 handicap en dat is voldoende
fansquote:
heb jij ook een website cerror?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Die zag ik dan weer niet aankomenquote:Op donderdag 13 november 2008 15:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb al 1 handicap en dat is voldoende
Penis? Gordelroos? Ien Dales?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:59 schreef Logician het volgende:
[..]
beter een kutsite dan een .....
Die van de Doe een wens stichting denkquote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb jij ook een website cerror?
Cerror is vrouw, en heeft een snor toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef Runx het volgende:
[..]
fansvijanden ja
net als de man met de snor
Een parkiet die half-scheef in beeld staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey cerror.. wat moet eigenlijk je avatar voorstellen..
Vroeg ik me eigenlijk al tijdje af maar je was altijd zo onbereikbaar
-lama-quote:Op donderdag 13 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey cerror.. wat moet eigenlijk je avatar voorstellen..
Vroeg ik me eigenlijk al tijdje af maar je was altijd zo onbereikbaar
Is het een vrouw ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Cerror is vrouw, en heeft een snor toch?
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Zeg, komen jullie allemaal uit een inteeltreeks elders op dit fora vandaan, of wat?
is Het een vrouwquote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Cerror is vrouw, en heeft een snor toch?
GRTDJOW, wel een beetje je huiswerk doen he!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
Zeg, komen jullie allemaal uit een inteeltreeks elders op dit fora vandaan, of wat?
Nope..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
uhuquote:Op donderdag 13 november 2008 16:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eeuuhmm stom is veel gezegd, in noem het liever saai en simpel
ik heb serieus een keer naar het origneel gezocht alleen die kon ik niet vindenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Een parkiet die half-scheef in beeld staat.
Geen idee, nielsch zij laatst dat hij een lul met schaamlippen had, en runx weet ons net te vertellen dat hij een kontsnor heeft...quote:
nee joh anders werd hij wel nat van mequote:
Ja broer!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geen idee, nielsch zij laatst dat hij een lul met schaamlippen had, en runx weet ons net te vertellen dat hij een kontsnor heeft...
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef zarGon het volgende:
GRTDOJW united, jeweetzzzzz conjoquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
'T zijn voornamelijk SC klonen die hier even komen "rellen".
Hebben ze waarschijnlijk al beraamd via msn en de GC SC.
Treurlijk. Maar ach.
En waarom zijn jullie nou ergens anders aan het slowkutten, terwijl je al een plekje hebt waar je al kunt slowlullen met elkander?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
GRTDJOW, wel een beetje je huiswerk doen he!
nee alles is op mijn verantwoording... ik heb dit gedaan! ik heb hun leider!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
Treurlijk. Maar ach.
Ik ben geen kloonquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
Treurlijk. Maar ach.
Een kloon????? Fak anders ga je ff echt schelden zeg...ik stem voor een ban..dit is erger dan een doodverwensingquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
Treurlijk. Maar ach.
Ik heb niet eens een kloonquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
Treurlijk. Maar ach.
Msn is voor losersquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef cerror het volgende:
Treurlijk. Maar ach.
Mooi, quote ik dit. Neem ik straks als het uit de handen loopt mee naar achteren, mag jij als de teringlijer een leuke straf krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee alles is op mijn verantwoording... ik heb dit gedaan! ik heb hun leider!
hun teringlijer wel te verstaan
Zag je het woord "voornamelijk" wel?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Een kloon????? Fak anders ga je ff echt schelden zeg...ik stem voor een ban..dit is erger dan een doodverwensing
Enorme bagger.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben wel aan het rellen, dat heb je scherp opgemerkt CerrorWat zou het forum zonder je zijn??!
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi, quote ik dit. Neem ik straks als het uit de handen loopt mee naar achteren, mag jij als de teringlijer een leuke straf krijgen.
[..]
Mooi, quote ik dit. Neem ik straks als het uit de handen loopt mee naar achteren, mag jij als de teringlijer een leuke straf krijgen.
Juup© vs Sgelequote:
[..]
Gadverredamme Logi!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doei barraquote:Op donderdag 13 november 2008 16:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben jullie demotivator ja!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee alles is op mijn verantwoording... ik heb dit gedaan! ik heb hun leider!
hun teringlijer wel te verstaan
what else is newquote:Op donderdag 13 november 2008 16:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Toch gebruiken zon 465miljoen mensen het..
Veel lozers in de wereld
quote:
omdat we boos zijn op Cerror , hij geeft ge fakt meet een Grtdojw crew dus , hij gedraagt zich net als Hitler man , hij sluit zomaar topic'squote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie nou ergens anders aan het slowkutten, terwijl je al een plekje hebt waar je al kunt slowlullen met elkander?
dank je wel Cerror... dat vond ik ook wat goor!quote:
Ask Cerrorquote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom zijn jullie nou ergens anders aan het slowkutten, terwijl je al een plekje hebt waar je al kunt slowlullen met elkander?
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dank je wel Cerror... dat vond ik ook wat goor!
Tering wat een kneuzen verzameling hier.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
omdat we boos zijn op Cerror , hij geeft ge fakt meet een Grtdojw crew dus , hij gedraagt zich net als Hitler man , hij sluit zomaar topic'sin plaats dat die die fok wat sneller gaat maken
oja nog een probleem die kerel heeft geen humor
no offence Cerror
Geen humor. Dat is alsof een MBO-poëet zegy dat Marsman er niks van bakte.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
omdat we boos zijn op Cerror , hij geeft ge fakt meet een Grtdojw crew dus , hij gedraagt zich net als Hitler man , hij sluit zomaar topic'sin plaats dat die die fok wat sneller gaat maken
no offence Cerror
cheers mate!quote:
Juup heeft schijnbaar een handicap...daar ga ik niet tegen in discussie.quote:
Hij sluit zomaar topics? Geef eens een link?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
no offence Cerror
OWNEDquote:
Wie is Marsman ?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen humor. Dat is alsof een MBO-poëet zegy dat Marsman er niks van bakte.
LOL have funquote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tering wat een kneuzen verzameling hier.
Ik ga wel even ergens anders rondhangen
Help een fokker!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij sluit zomaar topics? Geef eens een link?
En humor is in the eye of the beholder. c. is kek,.
Het niveau van jouw en aanverwanten hun posts zijn om te huilen zo laag.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Juup heeft schijnbaar een handicap...daar ga ik niet tegen in discussie.
Jij kan schijnbaar niet lezen, want ik had hier niet eens meer mogen posten volgens mij... Dan mag ik scheel zijn, maar jij ziet echt geen flikker.
Dat is trouwens wel te merken aan de topics die je sluit en die je open laat..
Hij is geboren...quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg c., je hebt heel wat mensen pijn gedaan.. Wat heb je eigenlijk gedaan, behalve slotten? Of janken ze nou om een slotje?
Hij zegt "kek", wat grappig!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
c. is af en toe wel kek,.... maar af en toe ook neit... vandaar dit topicquote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
neem aan de de donderdagmiddag verveling te veel werd.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Help een fokker!
Wat is hier zo vreselijk aan dat het gesloten moet worden?
niet dat dit een echt zinnige topic was , maar hij was toch in onz aangemaakt dus, wat maakt het uitquote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pak een schaar, en knip even onder je okselquote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Het niveau van jouw en aanverwanten hun posts zijn om te huilen zo laag.
Dus in plaats van te kankeren kan je ook gewoon eens creatief zijn zaadstengel.
Godkolere, typisch Nederlands azijnzeiker gedrag.
En nu ga ik shag halen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En nu ga ik shag halen.
- Jongetje (Het is geen man, maar een "jongetje")quote:
Je bent al de 3e mod hier, wat gezellig!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
Staat de lopende band stil ofzo?
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef cerror het volgende:
[..]
En nu ga ik shag halen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:15 schreef LudoSanders het volgende:
Staat de lopende band stil ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Had ie maar een gezwel, dan konden we er wat zwarte humor op los latenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
- Jongetje (Het is geen man, maar een "jongetje")
- Muzikant
- Zwarte humor
- Vrijgezwel
Wie stapt er nu in de auto......quote:
moet jij niet mij gaan verklikken bij een admin?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg c., je hebt heel wat mensen pijn gedaan.. Wat heb je eigenlijk gedaan, behalve slotten? Of janken ze nou om een slotje?
als ik het mocht had ik het al gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie stapt er nu in de auto......
Ik zit in het buitenland weet je nog?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wie stapt er nu in de auto......
Uit dat gezwel komt zijn zwarte "humor" denk ikquote:Op donderdag 13 november 2008 16:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Had ie maar een gezwel, dan konden we er wat zwarte humor op los laten
gila je bent een BAAS SWA!!!quote:
quote:
Wat lieg je nou ben geen turk met grote neusquote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gila je bent een BAAS SWA!!!
wel checken hé , straks komt die nog terugquote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef debbie_19 het volgende:
Oke dan ga ik welof ze zitten in het buitenland of ze zijn blind..dan moet de zieke het maar weer doen
Een swa is toch een negertquote:Op donderdag 13 november 2008 16:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je nou ben geen turk met grote neus
Je mag hier meer als bij ons in het topic blijkbaar. Zullen we gewoon hier blijven?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Krijgen we straks ook de "Ode aan Cerror #500" ?
een baas is onur turkoo ofozquote:
quote:Were no strangers to love
You know the rules and so do i
A full commitments what Im thinking of
You wouldnt get this from any other guy
I just wanna tell you how Im feeling
Gotta make you understand
* never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you
Never gonna make you cry
Never gonna say goodbye
Never gonna tell a lie and hurt you
Weve know each other for so long
Your hearts been aching
But youre too shy to say it
Inside we both know whats been going on
We know the game and were gonna play it
And if you ask me how Im feeling
Dont tell me youre too blind to see
(* repeat)
Give you up. give you up
Give you up, give you up
Never gonna give
Never gonna give, give you up
Never gonna give
Never gonna give, five you up
I just wanna tell you how Im feeling
Gotta make you understand
(* repeat 3 times)
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Speciaal voor WL, al is ie er niet
[..]
Nee, een Baas is geen Onur, Onur is een Baasquote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een baas is onur turkoo ofoz
Ja maar Baas is geen swa...baas is een turk en negert is swaquote:Op donderdag 13 november 2008 16:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar Baas is geen neger maar turk met grote neus etc..
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moet me toch aan mbo niveau houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks tegen MBO hequote:Op donderdag 13 november 2008 16:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moet me toch aan mbo niveau houden
Dit is bloed serieus man!quote:
Makkelijk, PM cerror ffquote:Op donderdag 13 november 2008 16:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan ik trouwens een TTT seal krijgen?
Ze was ongesteld noobquote:Op donderdag 13 november 2008 16:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik je moeder gisteren paalde, toen bloedde ze pas serieus
scherp +1quote:
Jij had mijn moeder vorige week, ik weet dat de tijd snel gaat Gila... je kan niet alles hebben.quote:
Is ze zo jong nog ja?quote:
Idd veelste snel.. maar ze is wel geilquote:Op donderdag 13 november 2008 16:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij had mijn moeder vorige week, ik weet dat de tijd snel gaat Gila... je kan niet alles hebben.
Ask Smokezquote:
Hij shag halenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Cerror waar ben je!... t is hier weer zo stil
Dit is toch niet te gelovenquote:Op donderdag 13 november 2008 16:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ask Smokez
Ej, meer posten mensen...er moet een deeltje 2 komen!
Geef hem een schaar, er hangt genoeg onder zijn oksel!quote:
verkopen ze niet aan kids onder de 16quote:
hij heeft tog een kontsnor op zijn rugquote:Op donderdag 13 november 2008 16:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Geef hem een schaar, er hangt genoeg onder zijn oksel!
Idd, hij moet gewoon opschieten!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
verkopen ze niet aan kids onder de 16
maar dat hoeft toch niet zo lang te duren?
We gaan toch niet slijmen hier he?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wel tof dat hij niet niemand gebanned heeft
uhu dat weer welquote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wel tof dat hij niet niemand gebanned heeft
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wel tof dat hij nog niet niemand gebanned heeft
Hij is gewoon een verslag aan het maken, en die gaat naar Dannyquote:
En dan zegt Danny..quote:Op donderdag 13 november 2008 16:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hij is gewoon een verslag aan het maken, en die gaat naar Danny
alleen op het kutje van je moederquote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
We gaan toch niet slijmen hier he?
heeft die een lekkere moeder dan ?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alleen op het kutje van je moeder
Slijm + Kut =quote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef Runx het volgende:
[..]
heeft die een lekkere moeder dan ?
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:01 schreef xalo het volgende:
Dit topic heeft volgens mij geen slotje nodig, dit hele topic wordt vanzelf wel volgebaggert, am I right?
Jeejquote:
Da's dan ¤ 25,-quote:Op donderdag 13 november 2008 17:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Jeej. Mag ik meehelpen met het volbaggeren?
Ja maar.. Nee.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de C van Cerror
en de G van Gila!
[ afbeelding ]
als je me een pic van je tieten pmt is het primaquote:Op donderdag 13 november 2008 17:03 schreef xalo het volgende:
[..]
Jeej. Mag ik meehelpen met het volbaggeren?
Oke oke, ik geef me gewonnenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een mooie tekening waarvan je denkt dat ie ¤ 25,- waard is, is ook goed hoor
Helaas niet zelf getekend, maar ik keur hem goedquote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef xalo het volgende:
[..]
Oke oke, ik geef me gewonnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smokez is nu aan het printen!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Helaas niet zelf getekend, maar ik keur hem goed
Godverdegodver, waarom weet jij altijd precies wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 13 november 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Smokez is nu aan het printen!
Cerror waar bent je!
Dat was ook de bedoeling, ik kan namelijk niet paintenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Smokez is nu aan het printen!
Cerror waar bent je!
omdat ik de eindbaas der eindbazen ben!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godverdegodver, waarom weet jij altijd precies wat ik aan het doen ben
is goed we stoppen op 299.....waar blijft die pm trouwens>?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, ik kan namelijk niet painten.
Het zou trouwens wel mooi zijn als Cerror de laatste post heeft, dus zullen we dit topic speciaal voor 'm open houden?
Dan wordt dit mijn laatste post in dit topic. Het was een eer het vol te baggerenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is goed we stoppen op 299.....waar blijft die pm trouwens>?
nog 60 jaar te gaanquote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Heb trouwens al ruim een week niet gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |