Te?quote:
Je hebt nog 2 jaar, is dat lang genoeg?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met jou wel
maar laat me nog even wennen aan de gedachte
ik hoop hetquote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 jaar, is dat lang genoeg?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
Maar Elegy, waar ga je dat stuk touw dan precies voor gebruiken?
Er is echt wel meer voor nodig om mij de mond te snoeren.
Je boeken bij elkaar binden in elk gevalquote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat zelfs ducktape niet afdoende werkt.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
quote:
Shit. Ik wíst dat het feit dat ik netjes opgevoed ben me nog eens duur zou komen te staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je boeken bij elkaar binden in elk geval
Ach, als je andere dingen met je mond moet doen kan je niet praten natuurlijkzoals eten, of ben je er zoéén die met volle mond praat? nee toch?
![]()
Die links heb jij dan wel weer hequote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry NSFW
Pff, deze is erg fout
Nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry NSFW
Pff, deze is erg fout
Hier wordt ik toch een beetje bang van. Ik neem mijn traangas wel mee voor de zekerheid.quote:
Weet je hoe snel je dat opgezocht hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die links heb jij dan wel weer he
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, maar ik doe net alsof ik dat niet in de gaten heb natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moest eerst aan wat anders denken, is dat je dat van dat eten erachter zei
Tafelmanierenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shit. Ik wíst dat het feit dat ik netjes opgevoed ben me nog eens duur zou komen te staan.
Ik praat idd niet met volle mond nee.
Hoeft niet hoor, ook zonder traangas ben ik soms om te jankenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier wordt ik toch een beetje bang van. Ik neem mijn traangas wel mee voor de zekerheid.
En ik doe net alsof ik van niks weetquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, maar ik doe net alsof ik dat niet in de gaten heb natuurlijk.
Oh!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, maar ik doe net alsof ik dat niet in de gaten heb natuurlijk.
Tja als je de juiste keywords weet dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je hoe snel je dat opgezocht hebt
Duh...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tja als je de juiste keywords weet dan wel natuurlijk
Ik eet zelfs mijn boterham met mes en vork.quote:
Ik vond een paralyzer gelijk weer zo excessief eigenlijk.quote:Hoeft niet hoor, ook zonder traangas ben ik soms om te janken
Heb je zo'n grote collectie?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Weet je hoe snel je dat opgezocht hebt
In dat geval schat ik je nu nog net zo hoffelijk en gentlemanlike in als vóór die post.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik doe net alsof ik van niks weet
Ik heb daar niks mee héquote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry NSFW
Pff, deze is erg fout
Als ik die een had, zou dit plaatje er niet tussen zitten, vind er niks aanquote:
Ik ook niet nee. Een beetje dominant overrompeld worden oke, maar als iemand echt met allerlei hang-en sluitwerk aan komt zetten, dan taai ik wel af ja. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Brood, alles met een redelijk groot bot er in, fruit en sommige zeedieren mag je met je handen eten. Daar hebben ze vingerkommetjes voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet zelfs mijn boterham met mes en vork.
*opgelucht ademhaalt*quote:Ik vond een paralyzer gelijk weer zo excessief eigenlijk.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval schat ik je nu nog net zo hoffelijk en gentlemanlike in als vóór die post.
Vlees met bot erin en de meeste zeedieren eet ik niet. Ik moet ook toegeven dat ik ook geen fan ben van bijvoorbeeld spare-ribs omdat je dat als een holbewoner moet eten.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Brood, alles met een redelijk groot bot er in, fruit en sommige zeedieren mag je met je handen eten. Daar hebben ze vingerkommetjes voor uitgevondenen servetten. Etiquette, gotta love it
En die smileys zorgen er nou juist weer voor dat ik toch begin te twijfelen over jou hoffelijkheid.quote:![]()
Ik ben allang blij als we de feestdagen hálen!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef MLI het volgende:
Ik voorspel trouwens dat deze reeks na de feestdagen wel definitief ten einde komt.
De goeroe heeft gesproken.
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. Een beetje dominant overrompeld worden oke, maar als iemand echt met allerlei hang-en sluitwerk aan komt zetten, dan taai ik wel af ja. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk.
Dan is er nog het drama genaamd Valentijn, waar we collectief niks aanvinden maar waar we ons wel gepasseerd voelen als we niks krijgen...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef MLI het volgende:
Ik voorspel trouwens dat deze reeks na de feestdagen wel definitief ten einde komt.
De goeroe heeft gesproken.
Ik vind kluiven soms juist wel lekkerquote:Op donderdag 13 november 2008 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vlees met bot erin en de meeste zeedieren eet ik niet. Ik moet ook toegeven dat ik ook geen fan ben van bijvoorbeeld spare-ribs omdat je dat als een holbewoner moet eten.
quote:En die smileys zorgen er nou juist weer voor dat ik toch begin te twijfelen over jou hoffelijkheid.
Ik zal jou eensquote:
Ben jij soms een mod in disguise?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:50 schreef MLI het volgende:
Maar blijven we hier slowchatten of maken we er weer iets singles van?
Als je erbij kanquote:Op donderdag 13 november 2008 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zal jou eens, met die grote mond van je.
Nee, maar het is wel een leuke reeks en ik zou het best jammer vinden als 'ie weer dicht gaat.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben jij soms een mod in disguise?
Anders knijp ik je gewoon in je kont.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |