Te?quote:
Je hebt nog 2 jaar, is dat lang genoeg?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
met jou wel
maar laat me nog even wennen aan de gedachte
ik hoop hetquote:Op donderdag 13 november 2008 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt nog 2 jaar, is dat lang genoeg?
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
Maar Elegy, waar ga je dat stuk touw dan precies voor gebruiken?
Er is echt wel meer voor nodig om mij de mond te snoeren.
Je boeken bij elkaar binden in elk gevalquote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
Ik denk dat zelfs ducktape niet afdoende werkt.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:09 schreef Kluts het volgende:
quote:
Shit. Ik wíst dat het feit dat ik netjes opgevoed ben me nog eens duur zou komen te staan.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je boeken bij elkaar binden in elk geval
Ach, als je andere dingen met je mond moet doen kan je niet praten natuurlijkzoals eten, of ben je er zoéén die met volle mond praat? nee toch?
![]()
Die links heb jij dan wel weer hequote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry NSFW
Pff, deze is erg fout
Nicequote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry NSFW
Pff, deze is erg fout
Hier wordt ik toch een beetje bang van. Ik neem mijn traangas wel mee voor de zekerheid.quote:
Weet je hoe snel je dat opgezocht hebtquote:Op donderdag 13 november 2008 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Die links heb jij dan wel weer he
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, maar ik doe net alsof ik dat niet in de gaten heb natuurlijk.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moest eerst aan wat anders denken, is dat je dat van dat eten erachter zei
Tafelmanierenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shit. Ik wíst dat het feit dat ik netjes opgevoed ben me nog eens duur zou komen te staan.
Ik praat idd niet met volle mond nee.
Hoeft niet hoor, ook zonder traangas ben ik soms om te jankenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hier wordt ik toch een beetje bang van. Ik neem mijn traangas wel mee voor de zekerheid.
En ik doe net alsof ik van niks weetquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat bedoelde hij natuurlijk ook, maar ik doe net alsof ik dat niet in de gaten heb natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |