Jij bent degene die ze aan mij mag gevenquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij bent degene die ze aan mij mag geven
Hi hi, eigen schuld he. Had jij je maar moeten uitloggen bij mij thuis.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:57 schreef Viro het volgende:
-Bunny zat te klooien op mijn account-![]()
quote:Op zondag 16 november 2008 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gisteren tijdens het stappen hoorde ik een nummer van Volbeat, wat een vette muziek is dat
Check dit video!
Geil, krijg ik er ook een paar?quote:
Dat van de man die vrijdag niet mee wilde naar de FRANK omdat het dance muziek wasquote:Op maandag 17 november 2008 08:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volbeat is wel tof! Zeker weer te hard meneer Ferdi?
Is toch ook nergens voor nodig, ik krijg je zo ook wel op de kastquote:Op maandag 17 november 2008 09:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
je hebt het dus nog niet geluisterd
Sorry, volgende keer zal ik wel zeggen dat je in de kast zit of mocht ik dat niet vertellenquote:Op maandag 17 november 2008 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:Ja tis altijd makkelijk om te zeggen dat iemand op de kast zit
Goed ben ik hequote:Op maandag 17 november 2008 09:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samen met jou toch?En nu niet teveel happen want dan ga ik natuurlijk zeggen dat je op de kast zit...
quote:Op maandag 17 november 2008 09:31 schreef ursel het volgende:
Ik zou dat niet aandurven hoor, om in de kast te gaan zitten terwijl Fer der boven op zit..
quote:Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die BoF!ers uit de kast zijn? Ze wisten niet hoe snel ze eruit moesten komen
quote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef RudyCarell het volgende:
Yes! Ben gelukkig in tegenstelling tot andere berichten op internet, toch al bij 81% met Far Cry 2!
Volbeatquote:Op maandag 17 november 2008 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]En niemand die Frankie durft te redden..
Als ik niet naar m'n opleiding ga (griepquote:Op maandag 17 november 2008 09:37 schreef ursel het volgende:
Ik ga vanaaf mijn diamanten zoeker ook weer ff aanzetten..
Laatst ook zitten kijken, weet niet welke versie dan, maar in ieder geval, daar had ze zelfs een duikpak aan waarin de tetten duidelijk gevormd waren..quote:Op maandag 17 november 2008 09:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik niet naar m'n opleiding ga (griep) dan ga ik vanavond eens tegen dubbel D aan zitten kijken
Tomb Raider
quote:Op maandag 17 november 2008 09:49 schreef ursel het volgende:Ok, toch nog 30 seconden van mijn leven verspeeld hieraan..
Pixeltietenquote:Op maandag 17 november 2008 09:50 schreef ursel het volgende:
Laatst ook zitten kijken, weet niet welke versie dan, maar in ieder geval, daar had ze zelfs een duikpak aan waarin de tetten duidelijk gevormd waren..
quote:Op maandag 17 november 2008 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]Ok, toch nog 30 seconden van mijn leven verspeeld hieraan..
Ik zal je Sanne der MSN wel doorpassen, kunnen jullie het samen waarderen..quote:Op maandag 17 november 2008 10:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Vet he? Leer je misschien ook eens goede muziek waarderen
quote:Op maandag 17 november 2008 09:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Pixeltieten
Tong Raider is gewoon een goed spel
quote:Op maandag 17 november 2008 10:27 schreef FJD het volgende:
Kut autocorrectie op de iPhone
Klinkt goed Jorrit, heel profi allemaal
Ik mag vrijdagOm uitsluitsel te krijgen moet ik daarna een keer op een lopende band hardlopen tot ik de pijn voel, dan snel op tafel en vervolgens steken ze in beide benen een naald in mn spierweefsel
![]()
Ik sta op een loopband dus wegrennen heeft weinig nutquote:Op maandag 17 november 2008 10:35 schreef ursel het volgende:Volgens mij blijf je dan gewoon doorlopen met je pijn, wetende dat ze er anders allemaal naalden in een keer inrammen..
Uw vrouw heeft een goede muziek smaak!quote:Op maandag 17 november 2008 10:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zal je Sanne der MSN wel doorpassen, kunnen jullie het samen waarderen..
Wie bepaald er wat een goede smaak en wat een slechte smaak is dan??quote:Op maandag 17 november 2008 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uw vrouw heeft een goede muziek smaak!
Nee, ok, maar als je weet dat als je zegt dat je pijn voelt en weet dat ze dan direct naalden erin gaan rammen, zou ik me toch nog ff vermannen en gewoon lekker doorlopen op die band..quote:Op maandag 17 november 2008 10:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik sta op een loopband dus wegrennen heeft weinig nut
Als t een gewoon pijntje was geweest wel jaquote:Op maandag 17 november 2008 10:56 schreef ursel het volgende:
Nee, ok, maar als je weet dat als je zegt dat je pijn voelt en weet dat ze dan direct naalden erin gaan rammen, zou ik me toch nog ff vermannen en gewoon lekker doorlopen op die band..
Jij bent een meisje!quote:Op maandag 17 november 2008 02:05 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Geil, krijg ik er ook een paar?
Oh en girls only weekend achter de rug gehad: drank, stappen en drank. Alleen jammer dat er geen leuke jongens waren om mee te dansen.
Als het goed is ontwikkel je die door met goede muziek in aanraking te komenquote:Op maandag 17 november 2008 10:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie bepaald er wat een goede smaak en wat een slechte smaak is dan??
Dus volbeat is dus een slechte smaak als ik jou beredenering volg..quote:Op maandag 17 november 2008 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het goed is ontwikkel je die door met goede muziek in aanraking te komen
Tja ziekenhuizenquote:Op maandag 17 november 2008 10:27 schreef FJD het volgende:
Kut autocorrectie op de iPhone
Klinkt goed Jorrit, heel profi allemaal
Klinkt ook leukquote:Ik mag vrijdagOm uitsluitsel te krijgen moet ik daarna een keer op een lopende band hardlopen tot ik de pijn voel, dan snel op tafel en vervolgens steken ze in beide benen een naald in mn spierweefsel
![]()
Als jij dat zo wil intepreteren is dat prima hoorquote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Dus volbeat is dus een slechte smaak als ik jou beredenering volg..
Maandag = Reggaequote:Op maandag 17 november 2008 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als jij dat zo wil intepreteren is dat prima hoor
Ik vind dat al die boem boem pling pling herrie geen muziek omdat muziek in mijn ogen alleen muziek genoemd mag worden als het met instrumenten wordt gemaakt. Dus zolang je iets anders dan (de meeste) Dance luistert heb je een goede smaak
Happen jongens, happen
Blij dat ik behalve de maandag en donderdag niet bij jou op de kamer zitquote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Maandag = Reggae
Dinsdag = Funky Jazz
Woensdag = gehaktdag
Donderdag = Golden Oldies
Vrijdag = Progressive House
Zegt de meneer die vindt dat je open moet staan voor andere stijlen..quote:Op maandag 17 november 2008 11:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Blij dat ik behalve de maandag en donderdag niet bij jou op de kamer zit
Hier is 't elke dag Radio Veronica
quote:Op maandag 17 november 2008 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Zegt de meneer die vindt dat je open moet staan voor andere stijlen..
Kom op zegquote:Op maandag 17 november 2008 12:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt van alles gedraaid behalve hedendaagse bagger en dance
Somertijd
quote:Op maandag 17 november 2008 12:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Laatst nog Seal - Kiss From A Rose gehoord. Dat is een neger
Veronica is zeker wel gevarieerd want op de meeste radiozenders draaien ze amper muziek uit de 70's, 80's & 90's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |