Ja, Mastino iddquote:Op donderdag 13 november 2008 16:49 schreef Rikketik het volgende:
Mastino's zijn cool.Pitbulls vind ik minder, maar dat komt omdat veel mensen ze slecht africhten.
middagquote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Samzz het volgende:
Ik ga etenVoor het eerst sinds dagen heb ik weer een hongergevoel zonder dat ik bang moet zijn alles weer uit te kotsen! Yeah!
Doeii
Meen ik wel. Het is niet zo dat ik met een grote boog om honde loop. Als ik bijvoorbeeld op de bank zit en er springt een hond op die bank, dan voel ik me niet echt fijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meen je niet?Ik was altijd bang voor springende honden, maar sinds ik zelf een exemplaar heb dat nogal springerig is, vind ik het juist leuk.
knoflookquote:Op donderdag 13 november 2008 18:07 schreef Samzz het volgende:
Ja nou!
Ik persoonlijk ben nogal weg van de combi kaas met knoflook. Vroegah at ik altijd broodjes kaas met ham en knoflook. Nu niet meer, maar vroegah wel. Of met rosbief of Filet American.
Nathaliequote:
Van beneden naar boven:quote:Op donderdag 13 november 2008 18:03 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga zo maar eens brood smeren.
zijn er mensen met ideeën voor een lekkere boterham?
Maar wel lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef Samzz het volgende:
Da's gewoon een soort van nep hamburger?
Kaas met mosterd is ook lekker. Of met eiersalade. Anders noem je eens wat je wel hebtEi is ook lekker!
Je kan de kaas er ook op laten. Dan heb je ook een broodje gezondquote:Op donderdag 13 november 2008 18:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Maar wel lekker.En je kunt de hamburger en kaas weglaten, dan heb je een broodje gezond.
Echt?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een Schapendoes.
[ afbeelding ]
Rucola, parmaham, brie, honing en pijnboompitjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:12 schreef rulerofdeath het volgende:
we hebben ook geen sla, tomaat en komkommer volgens mij
ik denk dat het een tosti, gebakken ei of baklever wordt
Maar kaas met alleen sla, tomaat en komkommer is niet lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan de kaas er ook op laten. Dan heb je ook een broodje gezond
het is watquote:
Als ik dat doe verdrink ik.quote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is wat
niet slapen onder het trainen he
johquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik dat doe verdrink ik.
http://www.filmfocus.nl/films/29095-Eagle-Eye.htmlquote:Op donderdag 13 november 2008 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ken ik niet, waar gaat het over?
JA! Dat is een goede film! Ik heb m vorige zondag gezienquote:Op donderdag 13 november 2008 18:58 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga vanavond naar de bios, naar Eagle Eye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |