Nu je het zo zegt he... het lijkt er gewoon echt opquote:Op donderdag 13 november 2008 23:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat die smilie uit OUD komt en bedacht is om weeën weer te geven toch?
ja maar zo snel zijn we dus nietquote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
als we doorposten zoals in 'live eredivisie uitslagen' dan zijn we om middernacht bij deel 94
helaas nietquote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
luitjes ik ga zo slapen, tis druk geweestvoor de mannen
voor de dames
envoor MM, ze weet wel waarom
ik zou niet weten wat ik op het moment daar zou moeten doen.quote:
ik wil wel kinderenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik ben niet van plan ooit kinderen te nemen.
wel raak duiken, anders lig je er naastquote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel van plan om m'n bed in te duiken overigens...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:29 schreef Samzz het volgende:
Ik niet. Ik ben niet van plan ooit kinderen te nemen.
ik doe mijn bestquote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel van plan om m'n bed in te duiken overigens...
Ik niet, schijtdozen, jankerds en bodemloze putten kwa energie en geld dat je erin steekt.quote:
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)quote:
tjah, je kunt er ook een hoop lol mee belevenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet, schijtdozen, jankerds en bodemloze putten kwa energie en geld dat je erin steekt.
Zie bovenstaande post. Ik zie geen voordelenquote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo eigelijk niet? (ook voor San)
lijkt mij wel lachen, paar van die koters.
Eredivisie live topics, mijn god. Gelukkig hoef ik die troep niet meer te modden. Altijd als Ajax verloor was er geen houden aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
als we doorposten zoals in 'live eredivisie uitslagen' dan zijn we om middernacht bij deel 94
geen idee.quote:Op donderdag 13 november 2008 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook nog even helpen.
Volgende TT?
Like?quote:Op donderdag 13 november 2008 23:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, je kunt er ook een hoop lol mee beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |