quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hot is in the eye of the beholder, horny niet
Hoelaat wil je weg?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
P, ik ga ook eerder weg. Kom je me ophalen?
Voorbode van een heftige griep!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hoofdpiiiiiijjjjjn....
(en nee dit is geen inkopper voor Fuck the pain away)
Geef mij die dikke roze van de ibuprofen maarquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voorbode van een heftige griep!
Hier is 80% van mijn collega's niet helemaal 100%, de een snottert nog harder dan de ander en ik heb al 3 dagen knetterende koppijn. Gisteren en eergisteren zelfs maar op halve kracht gewerkt omdat ik me beroerd voelde.
*Aspirientje aangeeft!
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VL belde net. Over 1,5 week beginnen.
he jongen! kom je nu pas je nest uit?quote:
Nee hoor was al waker maar heb nu pas tijd om hier te zwaaienquote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen! kom je nu pas je nest uit?
Iedere dag een actimel, halve liter jus d'orange, een banaan, een appel, Vitamine-pil (Centrum), ijzerpil, weerstandspil (echinaforce)quote:Op donderdag 13 november 2008 16:37 schreef Pjederdy het volgende:
Ohja, de 800mg jetsers!
Je moet natuurlijk wel goed voor jezelf zorgen. Beetje vitamientjes eten, vitamine / visolie capsules slikken
Mja, dat lukt me dus nooit.....quote:en op tijd naar bed. Genoeg slapen zorgt al voor de helft hoe je je voelt.
Ooooow. Neuken?quote:En die koppijn komt gewoon door het gebrek aan sex.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danku!quote:
Yay, gefeli.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |