quote:Op donderdag 13 november 2008 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hot is in the eye of the beholder, horny niet
Hoelaat wil je weg?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
P, ik ga ook eerder weg. Kom je me ophalen?
Voorbode van een heftige griep!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hoofdpiiiiiijjjjjn....
(en nee dit is geen inkopper voor Fuck the pain away)
Geef mij die dikke roze van de ibuprofen maarquote:Op donderdag 13 november 2008 16:22 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Voorbode van een heftige griep!
Hier is 80% van mijn collega's niet helemaal 100%, de een snottert nog harder dan de ander en ik heb al 3 dagen knetterende koppijn. Gisteren en eergisteren zelfs maar op halve kracht gewerkt omdat ik me beroerd voelde.
*Aspirientje aangeeft!
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
VL belde net. Over 1,5 week beginnen.
he jongen! kom je nu pas je nest uit?quote:
Nee hoor was al waker maar heb nu pas tijd om hier te zwaaienquote:Op donderdag 13 november 2008 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen! kom je nu pas je nest uit?
Iedere dag een actimel, halve liter jus d'orange, een banaan, een appel, Vitamine-pil (Centrum), ijzerpil, weerstandspil (echinaforce)quote:Op donderdag 13 november 2008 16:37 schreef Pjederdy het volgende:
Ohja, de 800mg jetsers!
Je moet natuurlijk wel goed voor jezelf zorgen. Beetje vitamientjes eten, vitamine / visolie capsules slikken
Mja, dat lukt me dus nooit.....quote:en op tijd naar bed. Genoeg slapen zorgt al voor de helft hoe je je voelt.
Ooooow. Neuken?quote:En die koppijn komt gewoon door het gebrek aan sex.
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Danku!quote:
Yay, gefeli.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
hoeveel chapters heeft deel 2?quote:
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen plannen voor vanaaf? Tis wel een schoolnite, maar goed
wat ik net las, moet jij uitzieken. dus vroeg naar bed with yo manquote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiks!
Tien of elf, volgens de huidige planning. Maar dat ging met Cadans ook de mist in. Ik denk wel dat het ongeveer even dik wordt.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoeveel chapters heeft deel 2?
(zit je weer te fietsen? )
I ain't got no man, bitch!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat ik net las, moet jij uitzieken. dus vroeg naar bed with yo man
Ik ga naar 3voor12 Live in Desmet. Solo treedt op.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
Vraag of ze Boys spelenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga naar 3voor12 Live in Desmet. Solo treedt op..
Aangezien ik straks weer in New York ben, zal ik hier (waarschijnlijk) niet vaak opzitten. Wil je me PM-en als deel 2 klaar is? want ik ga niet alle topics afstruinen? Tenzij deel 1 hideous is.... grapje...quote:Op donderdag 13 november 2008 17:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tien of elf, volgens de huidige planning. Maar dat ging met Cadans ook de mist in. Ik denk wel dat het ongeveer even dik wordt.
Ik vrees (verkeerde woordkeuze) dat ze alleen nieuw materiaal gaan spelen, aangezien morgen de nieuwe cd in de winkels ligt.quote:
heheheeee ik moes lache mike ik denk ik zeg et effe hehequote:
Ken hem, haar of hun niet. maar veel plezier!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga naar 3voor12 Live in Desmet. Solo treedt op..
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:19 schreef kikkerlikkerfan het volgende:
[..]
heheheeee ik moes lache mike ik denk ik zeg et effe hehe.
Hem. En dank je.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:20 schreef mike_hunt het volgende:
Ken hem, haar of hun niet. maar veel plezier!
Ik heb je al gezegd, dat duurt veel langer dan een paar maandenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Aangezien ik straks weer in New York ben, zal ik hier (waarschijnlijk) niet vaak opzitten. Wil je me PM-en als deel 2 klaar is? want ik ga niet alle topics afstruinen? Tenzij deel 1 hideous is.... grapje...
ben eind January hier weer. dus doorschrijven
Geen plannen, maar er zal wel weer iets gebeuren, net zoals de rest van de weekquote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
Veel succes.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
Ik heb je al gezegd...
Waarom zingt ie dan niet in het Nederlands?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hem. En dank je.
Het is de allerbeste Nederlandse liedjeskunstenaar ooit..
En ik neem er een tattoo van..
Zolang het over mijn boek gaat, vind ik het niet ergquote:
een tattoo van hem?quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hem. En dank je.
Het is de allerbeste Nederlandse liedjeskunstenaar ooit..
En ik neem er een tattoo van..
Ja je gata echt niet bij me binnenvallen hoor. Dit is mijn enige avond alleen!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geen plannen, maar er zal wel weer iets gebeuren, net zoals de rest van de week
please bitch,, ik weet dat ie dat zei, maar ik doe 'zachte dwang'quote:
schatje, jij bent nog veeeeeel te jong voor een griepspuit, zo zwak je alleen maar je natuurlijke afweersysteem af, een griepspuit is voor 65+ersquote:Op donderdag 13 november 2008 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef mij die dikke roze van de ibuprofen maar
En griep... zeg ik heb net vorige week maandag de griepspuit gehadIk hoop 't toch van niet! Is waarschijnlijk gewoon oververmoeidheid. Ik heb vorige week een flinke week gehad qua theater en daarbij nog vrijdag, zondag, maandag, dinsdag getrained en tot nu toe is het me deze week nog niet 1x gelukt voor 0:00 naar bed te gaan. Vanavond de eerste avond vrrij, alleen, mijn enig-kind avond
(wat denk ik inhoudt voor de tv op de bank in slaap vallen....
)
Ik ben zelfs al dagen/weken te moe voor sex! KUN JE NAGAAN!!!!!!!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |