abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74747404
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:56 schreef Elegy het volgende:
Gisteren gezien.

Minpunten:
* clichématig verhaal
* standaard karikaturen
* onwaarschijnlijk veel geluk
* een boor laat bijna alles in het honderd lopen
* geen harde batsscène met blonde slet
* in plaats van golden retriever kutkeffertje

Oh ja! haha, die gele boor.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74748321
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?

En wat bedoel je met "een boor laat bijna alles in het honderd lopen" ?
pi_74748545
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En wat bedoel je met "een boor laat bijna alles in het honderd lopen" ?
Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 16 november 2009 @ 15:11:45 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749052
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:04 schreef HiZ het volgende:
Woody Allen? Bedoel je niet Woody Harrelson ?
Euh, ja
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74749054
Ohja idd
  maandag 16 november 2009 @ 15:13:39 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749107
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die gele boor die tussen die draai rotoren zat? .. heb je zo'n huge gigantic ship, wordt het geblokkeerd door zo'n miezerig kut object die het tegenhoudt. Je zou toch zeggen dat de kracht van die draai rotoren dat ding toch moeten verbrijzelen
Ja, dat vond ik wel episch falen hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_74749419
Scheepsmotoren die het niet doen omdat een deur niet dichtgaat vind ik ook een tamelijke epic fail.
  maandag 16 november 2009 @ 15:38:01 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_74749868
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:24 schreef HiZ het volgende:
Scheepsmotoren die het niet doen omdat een deur niet dichtgaat vind ik ook een tamelijke epic fail.
Precies, als de Estonia het kon, waarom zoiets dan niet
pi_74749960
ik las'Emimich' blaast de wereld op

maar, ik zal 'm eens torrenten binnenkort
Ja doei.
pi_74750070
Ik vond sasha wel een held eigenlijk
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74750127
En wat waren die twee Russische kutkoters lelijk, zeg...
pi_74751834
"hey dad.. no more pull-ups"
"nice"
pi_74755362
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef zquing het volgende:
Ik vond sasha wel een held eigenlijk
En niet te vergeten een redelijke hunk
pi_74755598
Ik ga er zo naar toe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74760765
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef HiZ het volgende:

[..]

En niet te vergeten een redelijke hunk
Zag er idd niet verkeer uit voor een gozer
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74768413
Mooie special effects. Leuk om te zien, maar zeker niet meer dan dat.

Al met al best vermaakt en ik vond die ene kerel, die schrijver wel een toffe peer.
Ik heb wel meer films van hem gezien, maar heb eik geen idee wie het is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74772511
Dat is John Cusack.

Gister ook gezien en vond het echt een kut film, veel te lang en ik heb nog niet vaak een film gezien met zo'n slecht verhaal. Het mooiste van de hele avond was de trailer van Avatar.
pi_74787499
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 08:15 schreef Hulkio het volgende:
Dat is John Cusack.

Gister ook gezien en vond het echt een kut film, veel te lang en ik heb nog niet vaak een film gezien met zo'n slecht verhaal. Het mooiste van de hele avond was de trailer van Avatar.
Kijk voor de grap eens naar de rest van de films van Emmerich

Gisteren ook gezien, en wat een rukfilm, ja de special effects zijn mooi, maar het verhaal , de spanning , de boor

En niet te vergeten die kansloze clichés. "Honey I think we are growing apart" waarna een grote scheur in de aarde precies tussen hen in ontstaat. Royal sadness, maargoed, de film zal wel weer voldoende geld in het laatje brengen voor een volgende popcornfilm van Emmerich.
pi_74802189
Tja, het is geen hoogstandje, maar ik heb wel goed genoten eigenlijk.

Wat mij betreft hadden ze de film nog veel voller mogen proppen met destructie en waanzin. Nu zat de film daar al aardig vol mee, maar 80% hadden we in de trailers al gezien.

Heerlijke special-effects, lekker cliché allemaal en een happy ending. Het is érg Hollywood, maar op z'n tijd zeker niet verkeerd
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_74804543
Waar komt toch het idee vandaan dat 'echt Hollywood' een excuus is om een slechte film te maken?

Met het geld dat ze in deze film hebben gegoten had er een film neergezet kunnen worden waar je 4 keer naar zou kunnen gaan kijken en iedere keer er weer lol aan had kunnen beleven. Maar wat we kregen was filler-materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit tussen wat spectaculaire CGI's. Dat is geen 'echte Hollywood' dat is gewoon 'echte bagger'.
  woensdag 18 november 2009 @ 02:37:54 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_74804621
quote:
Op woensdag 18 november 2009 02:15 schreef HiZ het volgende:
Waar komt toch het idee vandaan dat 'echt Hollywood' een excuus is om een slechte film te maken?

Met het geld dat ze in deze film hebben gegoten had er een film neergezet kunnen worden waar je 4 keer naar zou kunnen gaan kijken en iedere keer er weer lol aan had kunnen beleven. Maar wat we kregen was filler-materiaal van een zeer bedenkelijke kwaliteit tussen wat spectaculaire CGI's. Dat is geen 'echte Hollywood' dat is gewoon 'echte bagger'.
Dat vind jij

Een echte Hollywood gaat gewoon om het feit dat alles weer goed komt en de manier waar al die films uit zijn opgebouwd. Daar is op zich niets mis mee vind ik. Het is geen hoogstandje wat acteren en verhaallijnen betreft, maar ik vind hem prima te verteren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_74806131
Ja, inderdaad, dat vind ik. En heel toevallig werkt het ook nog zo. Films zoals deze gaan over 3 op DVD en liggen een maand later in de voordeelgrabbelbak om daar nooit meer uit te komen. God er zijn zelfs van die 'Canadese' miniseries over het einde van de wereld die beter in elkaar zaten dan deze rotzooi.
  donderdag 19 november 2009 @ 00:38:41 #123
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_74838872
Ik ging erheen met de instelling dat ik een "goede slechte film" te zien zou krijgen, maar dit was gewoon bagger. Wat een aaneenrijging van onwaarschijnlijkheden en wat een clichématige verhaallijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74839199
Kom we bouwen een aantal schepen vlak naast het hoogste gebergte ter wereld
pi_74839200
Net terug.. wat een - film

Toch knap dat een supervulkaan op loopafstand van je kan ontploffen en je alleen maar een zuchtje wind voelt
(En nog tig andere dingen die totaal onmogelijk zijn)

Vermakelijk, als je met korting een kaartje hebt. Anders is het zonde van je geld..
(mijn vrienden vonden hem 'goed')

Grootste plotverkrachting:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')