Volgend jaar weer Neude?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef disjfa het volgende:
Yo yo yo bitches hoooo
[ afbeelding ]
Whooo
Als er bier isquote:Op donderdag 13 november 2008 13:03 schreef disjfa het volgende:
Als er bier is is disjfa van de partij natuurlijk!
Weet jij of die ook voor de xdoos komt... wil hem ook!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Das waar
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
Ben echt heel erg benieuwdquote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef staticdata het volgende:
Fer ik heb Little big planet besteld. Gewoon kieken of het wat is
De konijnen van Kevinquote:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Als er bier iszeker nog nooit op een BoF! Meeting geweest. De laatste keer liep het zo uit de hand dat we vd gemeente voortaan evenementenbier moeten gaan schenken als we in Apeldoorn zijn!
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beterquote:Op donderdag 13 november 2008 13:28 schreef ursel het volgende:
Whehe.. Was wel beste feest ooit..
Ik snap ook nog steeds niet welke gek die lantaarnpalen aanzette toen het donker werd..
Toen ze weer uit waren werd het weer veel gezelliger..
Is goedquote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben echt heel erg benieuwd
Ik heb geloof ik eind deze maand een zaterdagavond t huis redelijk voor me alleen dus we kunnen dan evt gamenLaat ik je meteen GoW en Guitar Hero zien
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..quote:Op donderdag 13 november 2008 13:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe ik levend dat transformatorhuisje uit ben gekomen weet ik echt niet meer maar int donker was t idd stukken beter
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef ursel het volgende:
Mja, je hoefde toen nog niet te vluchten voor de politie..
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dat had helemaal niet gehoeven als Jorrit de dochter van de Chinees met rust had gelaten. Ik snap dat blanken voor Aziaten allemaal op elkaar lijken maar dan nog, wijs gewoon de goede aan
Alstu:quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mis een spits
(Zucht daar is die weer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |