Kom hier om zarGon, moge zijn naam gezegend zijn in het licht, aanbidden, en als je ons wil helpen, meld je aan!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef MLI het volgende:
Ja, hoi. Ik ben zijn muze en persoonlijk assistente.
De Messias is even bezig met belangrijke zaken. Momenteel brainstormt hij over de Fok!revolutie. Maar later vandaag zal hij zich zeker melden in dit topic.
Overigens, namens de Messias moest ik even polsen of er mensen zijn die interesse hebben in een leuke bijbaan als apostel. In deze functie mag je je ervaringen met de Messias vereeuwigen. De verhalen zullen gebundeld worden in het nieuwe testament van de Fok! bijbel. Overigens wel op geheel vrijwillige basis.
En verder, kom op zG, verlicht ons met je wijze woordenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Oh ja, achter elke revolutionair staat een sterke vrouw secretaresse.
Wat doe je bij hem dan..? ik miste je al vanochtend!quote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Oh ja, achter elke revolutionair staat een sterke vrouw.
Of in zijn geval, vrouwenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:50 schreef MLI het volgende:
Oh ja, achter elke revolutionair staat een sterke vrouw.
Zeg, wat denk je wel niet? De Messias houdt zich niet bezig met aardse zaken als seks.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Of in zijn geval, vrouwen
Ik zie mijn dwaling in, vergeef mequote:Op donderdag 13 november 2008 14:56 schreef MLI het volgende:
De Messias laat van zich horen als Hij dat nodig acht. Onwrikbaar vertrouwen moet je hebben in hem.
Inderdaad! Wie Hem verguist, verguist zichzelf. En pas op voor de Toorn van Zijn Geestelijk Vader.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zarGon lastering!!!
Daar moet een Perm-ban op staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |