Dat je elkaar begrijpt bv. Dat je zelf snapt waarom je in de zone moet lopen en dat een goed idee vindt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
Geen chemie? wat is chemie?
Op de bank en wekelijks in de 85e minuut laten invallen en een vrije trap laten veroorzaken op 20 meter van de goalquote:Op maandag 8 december 2008 08:53 schreef dagizmo het volgende:
En nu Sibon lekker in de kleedkamer houden. Dat is momenteel zijn sterkste punt.
En dan schiet 'ie de helft van de ballen het stadion uit, de andere helft in de kruisingquote:Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Op de bank en wekelijks in de 85e minuut laten invallen en een vrije trap laten veroorzaken op 20 meter van de goal
Over Gonzalo gesproken.. wat eenquote:Op maandag 8 december 2008 15:20 schreef Blawh het volgende:
Zit er weer een mogelijkheid dat we een goede speler kunnen huren/ kopen in de winter na Friend en Garcia? Of hebben jullie momenteel alle selectiespelers nodig?
Welke verdediger heeft niet genoeg kwaliteiten volgens jou? En heeft dat met ervaring te maken?quote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel hoop op een wat oudere ervaren verdediger, daar zijn toch wel wat namen bij te verzinnen en ook wel in omloop.
De kans voor Heerenveen om hem er zonder gedoe uit te wippen zou je denken..quote:Sollied laat de keuze over aan Heerenveen
Trond Sollied is de hoofdkandidaat om Åge Hareide op te volgen als bondscoach van Noorwegen, zo meldden diverse Noorse media dinsdag. De 55-jarige oefenmeester leverde maandag zelf zijn contract in bij de Noorse voetbalbond. Belangrijkste reden hiervoor zijn de teleurstellende prestaties van zijn ploeg in de WK-kwalificatiecyclus. Eerder werd Sollied al eens benaderd voor het Noorse bondscoachschap, maar de tegenwoordig trainer van SC Heerenveen verkoos toen nog actief te blijven als clubcoach. Nu zou de Noorse voetbalbond (NFF) opnieuw een poging wagen. Door de resultaten van de afgelopen weken staat Sollied in Friesland ter discussie.
Sollied laat in de Noorse krant VG weten het een eer te vinden dat de Noorse bond hem op het oog heeft. "Het is aan Heerenveen'', zegt Sollied. "Ik heb altijd gezegd dat ik ooit nog eens bondscoach van Noorwegen wil worden, maar zoiets is een kwestie van timing. Het is in elk geval interessant dat ik op het lijstje sta.''
Noorwegen is in Groep 9 onder meer in gedeeld bij het Nederlands elftal. Na drie duels staan de Noren kansloos onderaan, en bedraagt de achterstand op Oranje al zeven punten. Ook zwakker geachte landen als Macedonië en IJsland gaan de Scandinaviërs nog voor in de rangschikking. Van de laatste acht duels zelfs niet één gewonnen. Afgelopen oktober won Oranje nog met 0-1 dankzij Mark van Bommel.
Welke namen bijvoorbeeld? Ik kan er zo niet veel bedenken.quote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel hoop op een wat oudere ervaren verdediger, daar zijn toch wel wat namen bij te verzinnen en ook wel in omloop.
Hansson, Ooijer, Van Bronckhorst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Welke namen bijvoorbeeld? Ik kan er zo niet veel bedenken.
Jan de Jonge!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef SCH het volgende:
Lijkt mij een prima oplossing trouwens dat we op deze manier van Sollied afraken.
Jan de Jonge de rest an het seizoen als trainer en misschien wel langer.
Foppe had op zich ook weer niet zúlke toppers onder zijn hoede, die kwamen vooral in de tijd van Verbeek. (En vergeet niet dat hij begon met Heerenveen op de laatste plaats van de eerste divisie en uiteindelijk een keer tweede van de eredivisie werd.)quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Andromache het volgende:
Ik verdenk De Haan ervan dat hij vooral heel veel geluk gehad heeft met een goed aankoopbeleid in zijn Heerenveen-jaren. Aardige trainer, leuke man, maar een echte topper? Dit elftal laakt elk enthousiasme, en er is geen lekkere pinchhitter noch een solide verdediging. In het tijdperk-De Haan was dat er vaak wel. Kijk ook maar naar de Olympische spelen, ook een groep zonder bezieling. De Haan slaagde daar niet. En dan nu bij Heerenveen wel? Ok, hij heeft meer tijd om met een elftal te werken dan die twee maanden van de OS. Maar goed....
Iemand als Rijkaard zie ik het elftal wel openbreken, dat zou ik toejuichen!
Europees voetbal met Vitesse, kampioen en nét niet de halve finale van de CL gehaald met Ajax (vrij uniek natuurlijk), kwartfinale CL met Benfica (?), kampioen met PSV.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:25 schreef Stinger__ het volgende:
Oh mijn god.. Ik mag toch hopen dat jullie het over Erwin Koeman hebben heh?
Die zie ik liever ook niet komen.. Maar hij's nog altijd beter dan broer Ronald!!
Die knakker heeft tot dusverre één groot spoor van vernielingen achter gelaten als trainer.
Op wie reageer je eigenlijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Erwin Koeman?Waarom in vredesnaam.
Is die beter dan Jan de Jonge dan? Ik denk dat Jan de Jonge een prima keuze is maar eventueel Foppe zou ook kunnen. Ik zou in ieder geval even niemand van buiten halen.
Hij kent Heerenveen, hij kent de spelers. We zijn al halverwege het seizoen. Prima Heerenveen interim trainer. Dan kijken we tegen de zomer wel weer verder.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar leg eens uit wat Jan de Jonge zo goed maakt, ik zie helemaal niets in die gozer.
Het gedoe met die 1 op de stropdas, wel goed gedaan in de CL.. Maar dat elftal was ook zeer goed.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Europees voetbal met Vitesse, kampioen en nét niet de halve finale van de CL gehaald met Ajax (vrij uniek natuurlijk), kwartfinale CL met Benfica (?), kampioen met PSV.
Gefaald bij Valencia.
Is dat zo slecht?
Dat met die 1 en halverwege het seizoen opstappen, daar heeft hij van geleerd dus iets dergelijks zal niet snel meer gebeuren (al zou ik het wel humor vinden, een 1 op een blauwe stropdasquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:34 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Het gedoe met die 1 op de stropdas, wel goed gedaan in de CL.. Maar dat elftal was ook zeer goed.
Uiteindelijk is hij met gedonder bij Ajax vertrokken..
Benfica heeft ie 't redelijk gedaan, maar wederom z'n contract niet uitgediend.
Bij PSV werd hij kampioen met het kampioenselftal wat door Hiddink opgebouwd was.. En hoe, met 1 punt verschil in de laatste wedstrijd. Voetbal was niet om aan te zien.
Het elftal van Hiddink in 1 seizoen naar de knoppen.
En omdat hij 'de bui' al zag hangen is hij daar ook snel opgestapt om het in Valancia te proberen..
In een half jaar tijd heeft hij Valencia om zeep geholpen en is hij ontslagen (en 6 miljoen mee gekregen)..
Hij heeft geen enkel elftal beter gemaakt en de 'prestaties' van hem heeft hij vooral te danken gehad aan z'n voorgangers..
Daarbij was elke ploeg er slechter aan toe ten tijden van z'n vertrek dan bij z'n aanstelling.
Ja zit wel wat in, als tijdelijke oplossing iig. Maar denk dat ik dan nog wel liever Foppe zou hebben.quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij kent Heerenveen, hij kent de spelers. We zijn al halverwege het seizoen. Prima Heerenveen interim trainer. Dan kijken we tegen de zomer wel weer verder.
Nee hoor, maar het zegt toch wel iets dat hij daar blijkbaar zo gewild is.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef Stinger__ het volgende:
Ahh.. het stem volk wil sollied.. dus da's in the pocket.. uh-huh..
Omropfryslan.nlquote:En wat is je bron dat H'veen zegt dat er over te praten valt?
quote:Sportklub Hearrenfean hat noch gjin kontakt hân mei it Noarsk fuotbalbûn oer it mooglik oernimmen fan trainer Trond Sollied. Neffens de Noarske media soe Sollied de wichtichste kandidaat wêze om bûnscoach te wurden fan syn heitelân. En Sollied sels soe dêr ek wol earen nei hawwe.
As dy fraach komt dan is Hearrenfean bêst ree om dêr oer nei te tinken. Mar dat is noch net oan de oarder, neffens direkteur Yme Kuiper.
Succes met Europees voetbal halen dan!quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Peterselieman het volgende:
Sollied blijft bij SC Heerenveen
Sollied blijft bij Heerenveen
We gaan de beker winnen dit jaarquote:Op vrijdag 12 december 2008 06:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Succes met Europees voetbal halen dan!
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?!?!quote:Gerald Sibon is zaterdagavond tegen De Graafschap weer basisspeler bij sc Heerenveen.
Ik hoop het. Alles beter dan AZ of Feyenoordquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef dagizmo het volgende:
Ik heb Paulo en Beda Henrique vanacht redelijk lam naar huis gebracht...ben benieuwd of ie daar beter door gaat spelen.
Hoe laat, hoe lam?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef dagizmo het volgende:
Antwoord A. En bekende van hun gastouders.
Is dit serieus??? Henrique op de dag van de wedstrijd nog om 3.30 uur in de kroeg?quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef dagizmo het volgende:
03:30 en redelijk wat gehad. Kon wel lopen en spreken![]()
Maar t getuigd niet van juiste houding, hij had vroeg erin gemoeten om zich voor te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |