abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 december 2008 @ 14:50:58 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63783954
Geen chemie? wat is chemie?

Heb je het vuistje van Sollied gezien gister na de 1-0? Sollied wil wel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63785775
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
Geen chemie? wat is chemie?
Dat je elkaar begrijpt bv. Dat je zelf snapt waarom je in de zone moet lopen en dat een goed idee vindt.
pi_63790663
Genee had ook weer een heel stuk over Sollied en alles wat die fout zou doen - geen discipline, na de wedstrijd direct weg met de auto, waarmee hij achter de spelersbus aan naar uitduels zou rijden - en dat Foppe heel graag wil inspringen.

Ik kan me echter niet voorstellen dat Heerenveen toe zou staan dat Sollied niet met de bus naar uitduels gaat. Iemand die daar iets van weet?

http://www.sportwereld.nl(...)ed_te_vervangen.html
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 7 december 2008 @ 16:31:43 #244
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63826631
Goed gevoetbald 2e helft

Grindheim en Vayyrinen slepen ons er weer doorheen. Popov was ook weer sterk. Smarason speelde ook sterk al was de opstelling wel wat apart met hem in de punt....

Reza was er weer
pi_63826736
Mag ik zeggen dat 'we' zonder sibon veel beter spelen..
(vooral de 2e helft)
Nu Henrique nog een schop onder z'n kont geven en hopen dat ie eindelijk door krijgt dat hij niet door 4 man heen kan beuken.. Zo niet, dan Elyounoussi er in..
Dan gaat het helemaal goedkomen!
pi_63827126

Heerlijk om de uitslagen te zien. Ik heb wel vertrouwen in die Smarassaon. Maar hopen dat Sibon niet meteen weer het krediet krijgt.
pi_63828046
Hopelijk is dit het begin van een goede serie.
  maandag 8 december 2008 @ 01:48:47 #248
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_63841249
Was lekker vandaag! Hop hop, weer op naar de top SCH
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_63843575
En nu Sibon lekker in de kleedkamer houden. Dat is momenteel zijn sterkste punt.
pi_63843847
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:53 schreef dagizmo het volgende:
En nu Sibon lekker in de kleedkamer houden. Dat is momenteel zijn sterkste punt.
Op de bank en wekelijks in de 85e minuut laten invallen en een vrije trap laten veroorzaken op 20 meter van de goal
pi_63845709
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Op de bank en wekelijks in de 85e minuut laten invallen en een vrije trap laten veroorzaken op 20 meter van de goal
En dan schiet 'ie de helft van de ballen het stadion uit, de andere helft in de kruising

Maarreh, ik vind de stand toch wel frappant om te zien. Ik heb de hele tijd het idee dat het heel slecht gaat met Heerenveen, en bijv. goed met Groningen, maar we staan gewoon gelijk
Kun je nagaan waar we staan als we in vorm komen (/Henrique en Sibon op de bank zetten).
  maandag 8 december 2008 @ 10:57:41 #252
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63846146
ze hebben sowieso een nieuwe verdediger nodig
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 8 december 2008 @ 11:20:13 #253
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_63846638
Een ervaren verdediger (back dan wel centraal) die de boel op sleeptouw kan nemen is inderdaad welkom. Veel meer echter is er een sterke centrumspits nodig die als aanspeelpunt kan worden gebruikt én die er 15-20 per seizoen in schiet. Dan kan er veel meer naar voren worden gevoetbald en dat gaat een stuk beter dan het 'halve' achteruit hangen en tegendoelpunten incasseren wat we tot dusver te vaak hebben gezien
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_63852294
Zit er weer een mogelijkheid dat we een goede speler kunnen huren/ kopen in de winter na Friend en Garcia? Of hebben jullie momenteel alle selectiespelers nodig?
pi_63855560
quote:
Op maandag 8 december 2008 15:20 schreef Blawh het volgende:
Zit er weer een mogelijkheid dat we een goede speler kunnen huren/ kopen in de winter na Friend en Garcia? Of hebben jullie momenteel alle selectiespelers nodig?
Over Gonzalo gesproken.. wat een -actie tegen PSV.
Misschien komt mijn voorspelling toch nog uit
pi_63858210
Ik heb wel hoop op een wat oudere ervaren verdediger, daar zijn toch wel wat namen bij te verzinnen en ook wel in omloop.
pi_63861315
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel hoop op een wat oudere ervaren verdediger, daar zijn toch wel wat namen bij te verzinnen en ook wel in omloop.
Welke verdediger heeft niet genoeg kwaliteiten volgens jou? En heeft dat met ervaring te maken?
pi_63875492
quote:
Sollied laat de keuze over aan Heerenveen

Trond Sollied is de hoofdkandidaat om Åge Hareide op te volgen als bondscoach van Noorwegen, zo meldden diverse Noorse media dinsdag. De 55-jarige oefenmeester leverde maandag zelf zijn contract in bij de Noorse voetbalbond. Belangrijkste reden hiervoor zijn de teleurstellende prestaties van zijn ploeg in de WK-kwalificatiecyclus. Eerder werd Sollied al eens benaderd voor het Noorse bondscoachschap, maar de tegenwoordig trainer van SC Heerenveen verkoos toen nog actief te blijven als clubcoach. Nu zou de Noorse voetbalbond (NFF) opnieuw een poging wagen. Door de resultaten van de afgelopen weken staat Sollied in Friesland ter discussie.

Sollied laat in de Noorse krant VG weten het een eer te vinden dat de Noorse bond hem op het oog heeft. "Het is aan Heerenveen'', zegt Sollied. "Ik heb altijd gezegd dat ik ooit nog eens bondscoach van Noorwegen wil worden, maar zoiets is een kwestie van timing. Het is in elk geval interessant dat ik op het lijstje sta.''

Noorwegen is in Groep 9 onder meer in gedeeld bij het Nederlands elftal. Na drie duels staan de Noren kansloos onderaan, en bedraagt de achterstand op Oranje al zeven punten. Ook zwakker geachte landen als Macedonië en IJsland gaan de Scandinaviërs nog voor in de rangschikking. Van de laatste acht duels zelfs niet één gewonnen. Afgelopen oktober won Oranje nog met 0-1 dankzij Mark van Bommel.
De kans voor Heerenveen om hem er zonder gedoe uit te wippen zou je denken..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 9 december 2008 @ 12:57:52 #259
138876 Andromache
pi_63876009
Gesteld dat 'ie gaat, moet je dan De Haan terug willen? Wie is eventueel anders in beeld?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 december 2008 @ 12:59:03 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63876041
Zou en leuke oplossing, maar dan zou ik wel 1 voorwaarde stellen en dat is dat ze Yme Kuiper meenemen naar Noorwegen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63876194
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Welke namen bijvoorbeeld? Ik kan er zo niet veel bedenken.

En over dat bondscoachschap, hij moet het doen. Is beter voor hem en Heerenveen.
That's all folks!
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:08:29 #262
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63876299
koeman, rijkaard, de haan zijn de namen die in me op komen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63876331
Is het beter voor Heerenveen?
Tis maar afwachten welke trainers er beschikbaar zijn en willen..
Daarbij krijg je dan hoogstwaarschijnlijk weer met een cultuur omslag te maken.. Zal dan de 2e binnen een half jaar zijn. En het begint net weer een beetje te lopen..
  dinsdag 9 december 2008 @ 13:52:31 #264
138876 Andromache
pi_63877588
Ik verdenk De Haan ervan dat hij vooral heel veel geluk gehad heeft met een goed aankoopbeleid in zijn Heerenveen-jaren. Aardige trainer, leuke man, maar een echte topper? Dit elftal laakt elk enthousiasme, en er is geen lekkere pinchhitter noch een solide verdediging. In het tijdperk-De Haan was dat er vaak wel. Kijk ook maar naar de Olympische spelen, ook een groep zonder bezieling. De Haan slaagde daar niet. En dan nu bij Heerenveen wel? Ok, hij heeft meer tijd om met een elftal te werken dan die twee maanden van de OS. Maar goed....

Iemand als Rijkaard zie ik het elftal wel openbreken, dat zou ik toejuichen!
pi_63877697
Vergeet je nou bewust die 2 Europese Kampioenschappen?
pi_63880772
Net alsof een Rijkaard of een Koeman naar SCH gaat?
Niet jezelf gaan overschatten nu.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:51:43 #267
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63880895
Menzo moet naar heerenveen
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 9 december 2008 @ 15:52:26 #268
Maffe Fries
pi_63880922
Mja, Cambuur wil hem graag behouden
  dinsdag 9 december 2008 @ 15:53:49 #269
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63880966
No shit
pi_63881994
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Welke namen bijvoorbeeld? Ik kan er zo niet veel bedenken.
Hansson, Ooijer, Van Bronckhorst.
pi_63882013
Lijkt mij een prima oplossing trouwens dat we op deze manier van Sollied afraken.

Jan de Jonge de rest an het seizoen als trainer en misschien wel langer.
pi_63884759
Wake up SCH..

Hansson? die zit daar lekker in Frankrijk, staat 3e in de competitie en is (als ik me niet vergis) aanvoerder. Daarbij verdient waarschijnlijk veel meer dan hij hier kan verdienen. Waarom zou hij terug willen?

Van Bronckhorst? Die blijft (denk ik) wel bij Feyenoord, die zal echt niet Heerenveen nog even uit de brand komen helpen. Bovendien begint Popov het steeds beter te doen.

Ooijer? Dan zou hij voor 1 á 2 seizoenen komen voor rechtsback of rechter centrale verdediging..
Voor de rechtsback hoef je 'm (volgens mij) niet te halen als je met opkomende/aanvallende backs wil spelen..
Zou ook zonde zijn voor de ontwikkeling van Janmaat.
Als rechter centrale verdediger zou je met Bak komen te zitten; en da's op zich geen slechte verdediger.

Als er dan toch een ervaren verdediger bij moet komen, dan iemand voor op de linker centrale verdediger positie.. Ter vervanging van dingsdag.
pi_63884768
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef SCH het volgende:
Lijkt mij een prima oplossing trouwens dat we op deze manier van Sollied afraken.

Jan de Jonge de rest an het seizoen als trainer en misschien wel langer.
Jan de Jonge!
Koeman wil wellicht wel, waar moet die anders heen? Z'n reputatie is voor een groot deel verwoest en Heerenveen is een ideale club om het weer wat op te poetsen.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 13:52 schreef Andromache het volgende:
Ik verdenk De Haan ervan dat hij vooral heel veel geluk gehad heeft met een goed aankoopbeleid in zijn Heerenveen-jaren. Aardige trainer, leuke man, maar een echte topper? Dit elftal laakt elk enthousiasme, en er is geen lekkere pinchhitter noch een solide verdediging. In het tijdperk-De Haan was dat er vaak wel. Kijk ook maar naar de Olympische spelen, ook een groep zonder bezieling. De Haan slaagde daar niet. En dan nu bij Heerenveen wel? Ok, hij heeft meer tijd om met een elftal te werken dan die twee maanden van de OS. Maar goed....

Iemand als Rijkaard zie ik het elftal wel openbreken, dat zou ik toejuichen!
Foppe had op zich ook weer niet zúlke toppers onder zijn hoede, die kwamen vooral in de tijd van Verbeek. (En vergeet niet dat hij begon met Heerenveen op de laatste plaats van de eerste divisie en uiteindelijk een keer tweede van de eredivisie werd.)
pi_63884940
Oh mijn god.. Ik mag toch hopen dat jullie het over Erwin Koeman hebben heh?
Die zie ik liever ook niet komen.. Maar hij's nog altijd beter dan broer Ronald!!
Die knakker heeft tot dusverre één groot spoor van vernielingen achter gelaten als trainer.
pi_63885195
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:25 schreef Stinger__ het volgende:
Oh mijn god.. Ik mag toch hopen dat jullie het over Erwin Koeman hebben heh?
Die zie ik liever ook niet komen.. Maar hij's nog altijd beter dan broer Ronald!!
Die knakker heeft tot dusverre één groot spoor van vernielingen achter gelaten als trainer.
Europees voetbal met Vitesse, kampioen en nét niet de halve finale van de CL gehaald met Ajax (vrij uniek natuurlijk), kwartfinale CL met Benfica (?), kampioen met PSV.
Gefaald bij Valencia.
Is dat zo slecht?
pi_63885306
Erwin Koeman? Waarom in vredesnaam.

Is die beter dan Jan de Jonge dan? Ik denk dat Jan de Jonge een prima keuze is maar eventueel Foppe zou ook kunnen. Ik zou in ieder geval even niemand van buiten halen.
pi_63885391
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:39 schreef SCH het volgende:
Erwin Koeman? Waarom in vredesnaam.

Is die beter dan Jan de Jonge dan? Ik denk dat Jan de Jonge een prima keuze is maar eventueel Foppe zou ook kunnen. Ik zou in ieder geval even niemand van buiten halen.
Op wie reageer je eigenlijk
Maar leg eens uit wat Jan de Jonge zo goed maakt, ik zie helemaal niets in die gozer.
pi_63885498
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Maar leg eens uit wat Jan de Jonge zo goed maakt, ik zie helemaal niets in die gozer.
Hij kent Heerenveen, hij kent de spelers. We zijn al halverwege het seizoen. Prima Heerenveen interim trainer. Dan kijken we tegen de zomer wel weer verder.
pi_63886733
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Europees voetbal met Vitesse, kampioen en nét niet de halve finale van de CL gehaald met Ajax (vrij uniek natuurlijk), kwartfinale CL met Benfica (?), kampioen met PSV.
Gefaald bij Valencia.
Is dat zo slecht?
Het gedoe met die 1 op de stropdas, wel goed gedaan in de CL.. Maar dat elftal was ook zeer goed.
Uiteindelijk is hij met gedonder bij Ajax vertrokken..
Benfica heeft ie 't redelijk gedaan, maar wederom z'n contract niet uitgediend.
Bij PSV werd hij kampioen met het kampioenselftal wat door Hiddink opgebouwd was.. En hoe, met 1 punt verschil in de laatste wedstrijd. Voetbal was niet om aan te zien.
Het elftal van Hiddink in 1 seizoen naar de knoppen.
En omdat hij 'de bui' al zag hangen is hij daar ook snel opgestapt om het in Valancia te proberen..
In een half jaar tijd heeft hij Valencia om zeep geholpen en is hij ontslagen (en 6 miljoen mee gekregen)..

Hij heeft geen enkel elftal beter gemaakt en de 'prestaties' van hem heeft hij vooral te danken gehad aan z'n voorgangers..
Daarbij was elke ploeg er slechter aan toe ten tijden van z'n vertrek dan bij z'n aanstelling.
pi_63889049
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:34 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Het gedoe met die 1 op de stropdas, wel goed gedaan in de CL.. Maar dat elftal was ook zeer goed.
Uiteindelijk is hij met gedonder bij Ajax vertrokken..
Benfica heeft ie 't redelijk gedaan, maar wederom z'n contract niet uitgediend.
Bij PSV werd hij kampioen met het kampioenselftal wat door Hiddink opgebouwd was.. En hoe, met 1 punt verschil in de laatste wedstrijd. Voetbal was niet om aan te zien.
Het elftal van Hiddink in 1 seizoen naar de knoppen.
En omdat hij 'de bui' al zag hangen is hij daar ook snel opgestapt om het in Valancia te proberen..
In een half jaar tijd heeft hij Valencia om zeep geholpen en is hij ontslagen (en 6 miljoen mee gekregen)..

Hij heeft geen enkel elftal beter gemaakt en de 'prestaties' van hem heeft hij vooral te danken gehad aan z'n voorgangers..
Daarbij was elke ploeg er slechter aan toe ten tijden van z'n vertrek dan bij z'n aanstelling.
Dat met die 1 en halverwege het seizoen opstappen, daar heeft hij van geleerd dus iets dergelijks zal niet snel meer gebeuren (al zou ik het wel humor vinden, een 1 op een blauwe stropdas ).

Bij PSV moest hij wel verder gaan op wat Hiddink opgebouwd had, als je allemaal dingen midden in het seizoen gaat veranderen komt het niet goed (zoals hij later bij Valencia ondervond). Het jaar daarna had hij echt zijn stempel op het elftal gedrukt, en hebben ze het onder hem beter gedaan dan onder Wouters en Vergoossen. En hij is dus echt niet opgestapt bij PSV omdat hij er geen heil meer in zag hoor.

Bij Valencia maakte hij een paar verkeerde beslissingen, geen respect voor een aantal clubsymbolen, maarja die hebben we niet bij Heerenveen (en als hij Sibon uit de selectie zet zou ik het niet erg vinden ). Hij won daar overigens wel de beker.

Edit: Overigens ben ik van mening dat de invloed van een coach vrij gering is.
pi_63889093
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij kent Heerenveen, hij kent de spelers. We zijn al halverwege het seizoen. Prima Heerenveen interim trainer. Dan kijken we tegen de zomer wel weer verder.
Ja zit wel wat in, als tijdelijke oplossing iig. Maar denk dat ik dan nog wel liever Foppe zou hebben.
pi_63909879
Hier kun je stemmen over de Noorse bondscoach - Sollied staat met overmacht op 1 dus dat lijkt me wel duidelijk.

Heerenveen zegt dat er wel over te praten valt, dus ook dat lijkt me duidelijk.
pi_63911120
Ahh.. het stem volk wil sollied.. dus da's in the pocket.. uh-huh..
En wat is je bron dat H'veen zegt dat er over te praten valt?
pi_63911290
quote:
Op woensdag 10 december 2008 18:11 schreef Stinger__ het volgende:
Ahh.. het stem volk wil sollied.. dus da's in the pocket.. uh-huh..
Nee hoor, maar het zegt toch wel iets dat hij daar blijkbaar zo gewild is.
quote:
En wat is je bron dat H'veen zegt dat er over te praten valt?
Omropfryslan.nl
quote:
Sportklub Hearrenfean hat noch gjin kontakt hân mei it Noarsk fuotbalbûn oer it mooglik oernimmen fan trainer Trond Sollied. Neffens de Noarske media soe Sollied de wichtichste kandidaat wêze om bûnscoach te wurden fan syn heitelân. En Sollied sels soe dêr ek wol earen nei hawwe.

As dy fraach komt dan is Hearrenfean bêst ree om dêr oer nei te tinken. Mar dat is noch net oan de oarder, neffens direkteur Yme Kuiper.
pi_63917297
dank voor de bron
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 december 2008 @ 01:03:17 #286
Maffe Fries
pi_63950658
Sollied blijft bij SC Heerenveen

Sollied blijft bij Heerenveen
pi_63952197
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 01:03 schreef Peterselieman het volgende:
Sollied blijft bij SC Heerenveen

Sollied blijft bij Heerenveen
Succes met Europees voetbal halen dan!
pi_63954987
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 06:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Succes met Europees voetbal halen dan!
We gaan de beker winnen dit jaar

Nou goed, dan doen we het er maar weer mee. Veel Heerenveenfans zien het wel met hem zitten maar zeggen dat hij de tijd moet hebben dus dat geloven we dan maar.
pi_63983357
quote:
Gerald Sibon is zaterdagavond tegen De Graafschap weer basisspeler bij sc Heerenveen.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?!?!
  zaterdag 13 december 2008 @ 12:49:59 #290
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63983480
dan is de vraag nog? speelt smarrasssonsenon of Henrique?
pi_63983953
Niet die Sibon weer hè
pi_63984009
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef SCH het volgende:

[..]

We gaan de beker winnen dit jaar
Ik hoop het. Alles beter dan AZ of Feyenoord .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63985460
Ik heb Paulo en Beda Henrique vanacht redelijk lam naar huis gebracht...ben benieuwd of ie daar beter door gaat spelen.
pi_63985536
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:49 schreef dagizmo het volgende:
Ik heb Paulo en Beda Henrique vanacht redelijk lam naar huis gebracht...ben benieuwd of ie daar beter door gaat spelen.
pi_63985855
a) dagizmo = taxi chauffeur
b) dagizmo heeft liggen dromen
c) een redelijk lamme dagizmo is met 2 look-a-likes opgelopen richting ergens..
??
pi_63986127
Antwoord A. En bekende van hun gastouders.
pi_63986223
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:23 schreef dagizmo het volgende:
Antwoord A. En bekende van hun gastouders.
Hoe laat, hoe lam?
pi_63986486
03:30 en redelijk wat gehad. Kon wel lopen en spreken
Maar t getuigd niet van juiste houding, hij had vroeg erin gemoeten om zich voor te bereiden.
pi_63986753
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 15:42 schreef dagizmo het volgende:
03:30 en redelijk wat gehad. Kon wel lopen en spreken
Maar t getuigd niet van juiste houding, hij had vroeg erin gemoeten om zich voor te bereiden.
Is dit serieus??? Henrique op de dag van de wedstrijd nog om 3.30 uur in de kroeg?

Als we willen kunnen we invloed op de wedstrijd uitoefenen.
pi_63987015
Doe maar geen mails naar andere sites: ik ken de gastouders ook.
Was een besloten feest, geen openbare kroeg.
Maar het getuigd echt niet van een slimme houding, maar goed sibon heeft gewoon de voorkeur weer dus t zal Paulo zijn kont ook roesten denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')