abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63289973
Ok, ik zit zelf nu ook een beetje te zeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerenveen
NieuwNoord, als ze (positieve liedjes) zingen
pi_63290089
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het veel zin heeft om je dat uit te leggen.

Maar het valt wél goed uit te leggen? Aan een minder bevooroordeeld persoon dan ik
pi_63290159
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:24 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb niet de indruk dat het veel zin heeft om je dat uit te leggen.
Niet zo stug doen. NieuwNoord moet ook tegen kritiek kunnen.
pi_63290494
quote:
Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet zo stug doen. NieuwNoord moet ook tegen kritiek kunnen.
Ik zeg ook niet dat Ratjetoe dit niet mag zeggen/vinden. Ik heb alleen geen behoefte om erop in te gaan.
pi_63290996
quote:
Op maandag 17 november 2008 14:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]
Kom op zeg.. Je kunt het oneens zijn met de duur (75 minuten) van de actie van NN. Om nou blij te zijn met het 'uitfluiten' wat door een deel van het stadion gebeurde..
Als je zelf andere supporters gaat uitfluiten kan je het terugverwachten.
quote:
Waarschijnlijk echter ken je (net als 24.500 andere bezoekers zaterdagavond) het FEITENcomplex dat aan deze stilte-actie ten grondslag ligt niet..
Precies, als ze de mede supporters eens informeren over hun acties. Nu krijg je van te voren alleen te weten dat ze een brief hadden gekregen en dat ze daar boos over waren. En bijna iedereen die ik erover hoorde wist alleen deze informatie. En dan zie je spandoeken met "wanbeleid" ja bij NN ja.

Geen idee waar Feanfan voorstaat ik zit niet bij hun. Maar ze doen natuurlijk ook sfeeracties, en proberen ook sfeer te maken wat natuurlijk moeilijk is met zo'n klein groepje.
pi_63291901
NIeuwNoord is geweldig maar er zit daar ook vaak wel weer iets teveel de gedachte dat zij de enige echte supporters zijn.
pi_63292925
Nee, pake op Oost is net zoveel supporter als iemand in NN. Alleen zou het wel prettig zijn als we ook hetzelfde behandeld zouden worden als pake op Oost.
pi_63294007
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:58 schreef MaxPower het volgende:
Nee, pake op Oost is net zoveel supporter als iemand in NN. Alleen zou het wel prettig zijn als we ook hetzelfde behandeld zouden worden als pake op Oost.
Je ben nou eenmaal niet hetzelfde als Pake op Oost. Je wilt ook iets anders dan Pake op Oost (bijvoorbeeld een eigen vak met staanplaatsen) dus daar hoort ook een wat andere behandeling bij dan Pake op Oost.

Maar ik ben het met je eens dat de directie niet altijd slim is, toch is het denk ik beter om een goede relatie te blijven onderhoduen en dat doen jullie volgens mij ook wel. Mij leek de acttie van afgelopen zaterdag niet zo zinvol, volgens mij zijn er ludiekere acties te bedenken maar misschien is dat een kwestie van smaak.
pi_63294411
Vraag is of een actie met ludieke spandoeken, etc., het wel had gehaald en welke indruk dat op de directie zou hebben gemaakt... Als je bedenkt dat van de vele 'actie-doeken' er maar een aantal binnen kwamen en de rest in beslag is genomen..

Niemand hoeft er nu in ieder geval meer aan te twijfelen dat NieuwNoord het niet eens is met de gang van zaken de laatste maanden. Ook is nu wel duidelijk lijkt me welke rol in het stadion NieuwNoord kan spelen (zeker betreffende de sfeer). Het is nu aan de directie om te beslissen of ze samen met de vereniging NieuwNoord door willen gaan met het staanvak/sfeervak en een oplossing zoeken voor de huidige 'problemen' of dat men het heft in eigen hand blijft nemen (en de boel laat escaleren)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 17 november 2008 @ 21:04:26 #60
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_63299661
TVP
pi_63301851
Er zijn zelfs mensen aan de kant gehaald, waarop een steward mondeling iemand met een SV bedreigde omdat hij een behangrol had met de tekst: Niet overleggen= niets zeggen.

Toen die rol werd uitgevouwen mocht hij mee naar achteren en werd hem toegezegd dat dit een SV opleverde. Wederom ogv opruiing. Volgens mij heeft de club een stok gevonden om mee te slaan, want er zijn recent een kleine 20 SV's uitgedeeld ogv opruiing, voor zulke lulligheden.
Ook in Wolfsburg zijn er diverse onterechte SV's uitgedeeld. Stewards haalden enkele jongens uit de groep, waarop de politie zei: "Nee deze hebben niets gedaan." Maar de stewards hebben alsnog gerapporteerd naar de club en voilá tog een SV door de bus afgelopen week.

Daarnaast natuurlijk het schenden van afspraken met het bestuur van NN, zorgt ervoor dat veel jongens op NN er geen zin in hebben. Het is natuurlijk ook niet een lekker idee: wanneer er nu 1 keer nog een 'fout' liedje wordt gezongen, krijgt het vak collectief een SV!!! Niet normaal.

BTW SCH: je lievelings capo zie je voorlopig ook niet meer.
pi_63301916
BTW nu nog even wat positiever nieuws cq. geruchten:
quote:
Jovanovic ook in belangstelling Heerenveen

Diverse Belgische media meldden dat afgevaardigden van de Friese club het UEFA Cup-duel tussen zijn club Standard en het Spaanse Sevilla hebben bijgewoond.

In de transferperiode van afgelopen zomer werd Jovanovic aan PSV gelinkt, maar deze transfer ketste af. De toenmalige vraagprijs was 7,5 miljoen euro.

In de laatste twee seizoenen in de Belgische competitie kwam het doelpuntentotaal van de Serviër uit op dertig treffers. Ook werd hij uitverkozen tot Belgisch profvoetballer van het jaar.
quote:
Heerenveen nodigt twee Finnen uit

SC Heerenveen heeft de komende week twee Finse spelers op proef. De talenten Mika Ojala en Wilhelm Ingves krijgen de kans de Friese technische staf te overtuigen.

De twintigjarige Ojala ligt onder contract bij Inter Turku en staat in Finland bekend als zeer productieve middenvelder. De jongeling wist al acht keer het net te vinden. Aanvaller Ingves (18) maakte dit jaar zijn debuut bij IFK Mariehamn en was in negentien duels twee keer trefzeker.

Heerenveen is niet de enige club die zijn oog op Ingves heeft laten vallen. De spits wees eerder al een aanbieding van het Italiaanse Ascoli van de hand. Ingves achtte het te vroeg om naar het buitenland te gaan.

Geef die pepermunt eens door hier!
pi_63303917
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef dagizmo het volgende:

Wat heeft ie gedaan?

Klinkt wel kwalijk trouwens, wat je allemaal beschrijft. Verontrustend.
pi_63304089
Ga er hier niet over uitbreiden SCH, veel te open allemaal. Maar hij heeft niets gedaan, maar is er helaas onterecht uitgehaald. Maar er is momenteel heel veel beweging achter de schermen en het gaat snel met de SV's. Grotendeels zonder bewijs, maar de club hanteert nu een: Elke scheet is opruiing methode.

Vandaar dat de actie afgelopen weekend ook bij sommige NN nog wat extra lading heeft meegekregen.
pi_63304134
Wat me trouwens doet beseffen: er is ruimte voor een nieuwe capo SCH
pi_63304209
quote:
Discovery: Duels eredivisie op tv

HILVERSUM - Discovery Channel gaat in het laatste weekeinde van november drie duels uit de eredivisie live op de televisie uitzenden. Dat meldt Adformatie op zijn website.

Op 28, 29 en 30 november brengt Discovery Channel een themaweekend over voetbal. Een onderdeel daarvan is de uitzending van drie wedstrijden, inclusief voor- en nabeschouwingen, van Eredivisie Live.

FC Groningen - AZ, PSV - Heerenveen en Ajax - FC Utrecht zijn voor geheel Nederland gratis en live te bekijken.
AD Sportwereld

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:19:53 #67
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_63305836
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef dagizmo het volgende:
Er zijn zelfs mensen aan de kant gehaald, waarop een steward mondeling iemand met een SV bedreigde omdat hij een behangrol had met de tekst: Niet overleggen= niets zeggen.

Toen die rol werd uitgevouwen mocht hij mee naar achteren en werd hem toegezegd dat dit een SV opleverde. Wederom ogv opruiing. Volgens mij heeft de club een stok gevonden om mee te slaan, want er zijn recent een kleine 20 SV's uitgedeeld ogv opruiing, voor zulke lulligheden.
Ook in Wolfsburg zijn er diverse onterechte SV's uitgedeeld. Stewards haalden enkele jongens uit de groep, waarop de politie zei: "Nee deze hebben niets gedaan." Maar de stewards hebben alsnog gerapporteerd naar de club en voilá tog een SV door de bus afgelopen week.

Daarnaast natuurlijk het schenden van afspraken met het bestuur van NN, zorgt ervoor dat veel jongens op NN er geen zin in hebben. Het is natuurlijk ook niet een lekker idee: wanneer er nu 1 keer nog een 'fout' liedje wordt gezongen, krijgt het vak collectief een SV!!! Niet normaal.

wat een triangeljosti's daar in dat bestuur van jullie
pi_63307630
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:15 schreef dagizmo het volgende:
Ga er hier niet over uitbreiden SCH, veel te open allemaal. Maar hij heeft niets gedaan, maar is er helaas onterecht uitgehaald. Maar er is momenteel heel veel beweging achter de schermen en het gaat snel met de SV's. Grotendeels zonder bewijs, maar de club hanteert nu een: Elke scheet is opruiing methode.

Vandaar dat de actie afgelopen weekend ook bij sommige NN nog wat extra lading heeft meegekregen.
Jammer dat er zo weinig openheid over is. Is een deel van het probleem. Ik snap ook niet dat die brief van het bestuur niet in de openbaarheid is gegooid. Heeft het LC die nooit in handen gehad ofzo?

Gewoon de publiciteit zoeken.
pi_63307639
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:16 schreef dagizmo het volgende:
Wat me trouwens doet beseffen: er is ruimte voor een nieuwe capo SCH
Lijkt me enig maar niet omdat die gozer een SV heeft gehad. Zijn ze helemaal bezopen, wat gaat NN nu doen?
pi_63309408
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:19 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

AD Sportwereld

Beetje knullig dat het niet PSV - Heerenveen, maar Heerenveen - PSV is. Nouja, ik zit toch in 't ALS, wel ideaal om even op te kunnen nemen voor mocht het een memorabele wedstrijd worden..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_63313762
quote:
Elm en Ibrahimovic in de prijzen

HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft na de winterstop de beschikking over de 'beste middenvelder van het jaar' van Zweden. Viktor Elm, nu nog in dienst van Kalmar FF, kreeg die onderscheiding maandagavond op een gala in Stockholm. De speler speelt na de winterstop bij de Friese club.

Oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic werd uitgeroepen tot voetballer van het jaar. De bijbehorende prijs ontving hij uit handen van de Braziliaan Pelé.

Elm behoort tot de selectie van bondscoach Lars Lagerbäck voor de oefeninterland woensdag met het Nederlands elftal. Ibrahimovic kreeg rust voor dat duel in Amsterdam.

dvhn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63314289
En ons middenveld is al zo goed.
pi_63351622
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:35 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Word lastig , Pranjic Vay en Grindheim zijn alle 3 te goed voor de bank
miss dat elm in de spits gaat spelen ? Het zal niet de eerste keer zijn dat een middenvelder in de spits komt te staan
quote:
Jovanovic wil niet naar Heerenveen"
EXCLUSIEF - De 27-jarige Milan Jovanovic heeft geen interesse om zijn loopbaan voort te zetten bij sc Heerenveen. Vorige week werd de Friese club nog gelinkt aan de Servische spits van Standard Luik, die nog altijd wel naar PSV wil vertrekken.
Print artikel Stuur naar een vriend Contact! galleria zoom "PSV heeft interesse ja, maar het is al aan maand geleden dat er contact is geweest met die club," aldus zaakwaarnemer Cvijan Milosevic tegenover Goal.com.

Jovanovic ligt nog tot medio 2010 vast bij de Belgische kampioen, maar wordt al sinds het eind van vorig seizoen in verband gebracht met andere clubs.

"Van Heerenveen hebben we niks gehoord, maar Milan is duidelijk: hij wil niet naar Heerenveen."

Er is overigens wel een kans dat de 27-jarige spits zijn loopbaan voortzet bij een andere club. "Standard wil hem in de winterstop in principe niet verkopen, maar voor veel geld mag hij weg."
Bron Goal.com
pi_63354686
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:55 schreef MaxPower het volgende:
En ons middenveld is al zo goed.
Nu nog jullie verdediging .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 22 november 2008 @ 18:54:35 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63433927
Grindheim speelt definitief niet. op Usfean.nl bieden ze een stream SCH
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63434636
Dank One
  zaterdag 22 november 2008 @ 19:45:43 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63435193
Matige bank zeg...
pi_63436140
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:02 schreef RayMania het volgende:

[..]

Nu nog jullie verdediging .
Vandaag wel heel erg. Open schietkansen voor Twente .
pi_63436510
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vandaag wel heel erg. Open schietkansen voor Twente .
Gaat best lekker toch
pi_63436588
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Gaat best lekker toch
Beter dan 5-0, dat wel .
pi_63436917
Opzouten met die zonedekking, dat kunnen ze gewoon niet.. Jammer, maar helaas..

Kom op zeg, dat je Grindheim, Paulo Henrique, Popov en Dingsdag mist is toch geen reden voor dit soort tussenstanden

[ Bericht 19% gewijzigd door Proud2beDiepfries op 22-11-2008 20:56:49 (nog niet eens fatsoenlijk een smiley kunnen posten) ]
pi_63438258
Volgende week gaan we winnen

Ik zeg 5-2
pi_63438299
*kuch*6-0*kuch*

Ik wil nu alvast mijn excuses aanbieden voor deze post
Trots, da'w vuur Twente bint.
pi_63438496
Wát een wanvertoning. Gelukkig waren alle supporters wel lief en hoeft het bestuur zich daar deze week niet over te beraden. Ik zou wel wat anders weten wat er deze week moet gebeuren.
Nieuwe spelers zoeken, nieuwe trainer en godsgruwelijk snel die hele bankrekening leegtrekken voor aankopen.
pi_63438507
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 21:51 schreef niekfct het volgende:
*kuch*6-0*kuch*

Ik wil nu alvast mijn excuses aanbieden voor deze post
Niet nodig hoor. Wij gaan diep door het stof, wat een genante vertoning
pi_63438638
We worden het AZ van vorig jaar. Ook wij hebben geen topspits (meer).

-niet dat het alleen aan een spits ligt, onze hele verdediging wil ik graag alvast op de boot naar Portsmouth zetten.
pi_63438717
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 22:10 schreef dagizmo het volgende:
We worden het AZ van vorig jaar. Ook wij hebben geen topspits (meer).

-niet dat het alleen aan een spits ligt, onze hele verdediging wil ik graag alvast op de boot naar Portsmouth zetten.
25 goals voor na 12 wedstijden is best een aardig gemiddelde hoor
  zaterdag 22 november 2008 @ 23:15:50 #88
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63439666
Iemand nog suggesties voor een nieuwe spits en een extra verdediger?
pi_63440111
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:15 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog suggesties voor een nieuwe spits en een extra verdediger?
Nieuwe trainer zul je bedoelen.
  zondag 23 november 2008 @ 00:05:09 #90
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63440321
Denk je dat het daar aan ligt? waarom?
pi_63440338
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:05 schreef One_conundrum het volgende:
Denk je dat het daar aan ligt? waarom?
Neuh. Als je vandaag die goals ziet, de verdedigers kijken gewoon net zolang de bal er een keer ingaat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_63441048
quote:
Heerenveen denkt aan tweede Kalmar-speler

SC Heerenveen verzekerde zich al van de diensten van Viktor Elm, maar is mogelijk nog niet uitgewinkeld bij Kalmar FF. De Friese club heeft volgens Zweedse media ook belangstelling voor diens ploeggenoot Patrik Ingelsten.

Heerenveen zou een bedrag van ongeveer 800.000 euro geboden hebben op Ingelsten, maar zal waarschijnlijk nog wat dieper in de buidel moeten tasten. Kalmar zou genoegen nemen met een transfersom van rond de anderhalf miljoen euro.

Beide clubs zouden komende week verder onderhandelen over de afkoopsom van de 26-jarige Ingelsten. Patrick Mörk, zaakwaarnemer van de aanvaller wil tegenover Fotbollskanalen geen commentaar geven op de vermeende interesse van Heerenveen.

Ingelsten werd afgelopen seizoen met Kalmar kampioen van Zweden. Hij speelde ook mee in de dubbele UEFA Cup-ontmoeting met Feyenoord.

Bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 23 november 2008 @ 00:55:51 #93
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_63441097
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:06 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Neuh. Als je vandaag die goals ziet, de verdedigers kijken gewoon net zolang de bal er een keer ingaat.
Individuele kwaliteit is er wel, maar dat zoneverdedigen waar Sollied zo voor is komt nog niet helemaal uit de verf...

OH ja, die kaart voor Vayrynen Braamhaar
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_63445349
Nu is het de kunst rustig te blijven, dat werkte bij AZ en NEC ook, en die stonden er nog wat dramatischer voor.
pi_63449008
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Opzouten met die zonedekking, dat kunnen ze gewoon niet.. Jammer, maar helaas..

Kom op zeg, dat je Grindheim, Paulo Henrique, Popov en Dingsdag mist is toch geen reden voor dit soort tussenstanden
Sollied zal denk ik wel aan zoneverdediging blijven vasthouden, dat is zijn geloof.

Die gele kaart van Vayrynen was echt zielig van Braamhaar, zeker bij zo'n stand.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_63449371
iek bien ontgoogeld
  zondag 23 november 2008 @ 17:26:54 #97
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63454362
Knap de nul gehouden!
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_63454394
Voorin wel ja
pi_63459842
De andere uitslagen (Ajax, Groningen) verzachten de pijn een beetje.
We staan nog steeds in het linkerrijtje en maar 4 punten achter op Groningen.
pi_63461525
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:55 schreef SCH het volgende:
De andere uitslagen (Ajax, Groningen) verzachten de pijn een beetje.
We staan nog steeds in het linkerrijtje en maar 4 punten achter op Groningen.
Dat moet wel een hele schrale troost zijn, als je zo verliest. Wat een wanvertoning. Zo SCHandalig slecht heb ik het in jaren niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')