Ik snap je wel, ik zou zo'n beslissing ook niet van mijn ouders af laten hangen maar ik vind het wel een leuk, lekker ouderwets en romantisch idee dat hij met zwetende handjes aan mijn pa gaat vragen of hij met me mag trouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.

Wij houden het ook lekker klein, met mensen die je vaker ziet en spreekt zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:33 schreef Svyatagor het volgende:
Wij dachten ook dat we't betaalbaar konden houden door klein te gaan trouwen..maar dat valt ff tegen. Sieraden, jurk, leges, huwelijkse voorwaarden...en we willen ook nog met een klein groepje lekker gaan eten..
Nouja, gelukkig hebben we een beetje gespaard en worden we gesponsord door wat familieleden her en der.

Nouja, dromen mag, zoiets bestaat vast wel goedkoper bij zo'n vaag turks kraampje....
 Nouja, dromen mag, zoiets bestaat vast wel goedkoper bij zo'n vaag turks kraampje.... 

Misschien ooit he?
 Misschien ooit he?  Onze ringen en sieraden waren wel veel duurder dan we gepland hadden en zo loopt het momenteel met alles. Proberen nu ook zoveel mogelijk te sparen om alles werkelijkheid te maken maar moeilijk is het wel. Hebben nog gedacht om het een jaar of 2 uit te stellen om zo meer budget te hebben, maar dan weten we zeker dat mijn oma en een hele goede vriendin er niet meer bij kunnen zijn, dus toch besloten om het dit jaar te doen.
 Onze ringen en sieraden waren wel veel duurder dan we gepland hadden en zo loopt het momenteel met alles. Proberen nu ook zoveel mogelijk te sparen om alles werkelijkheid te maken maar moeilijk is het wel. Hebben nog gedacht om het een jaar of 2 uit te stellen om zo meer budget te hebben, maar dan weten we zeker dat mijn oma en een hele goede vriendin er niet meer bij kunnen zijn, dus toch besloten om het dit jaar te doen.

Hij is er heul goed in, heeft zn eigen zaak ook, dus die ringen worden echt prachtig
 Hij is er heul goed in, heeft zn eigen zaak ook, dus die ringen worden echt prachtig  

Qua grote lijnen is het dus wel wat al
 Qua grote lijnen is het dus wel wat al  En idd, wachten op de jurk duurt lang
 En idd, wachten op de jurk duurt lang   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |