Even melden .... het was een superromantische avond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...![]()
spannend ....
Wat lief! En idd jij kan niet meer stuk bij je schoonpa. En het is en blijft toch zijn kleine meid.quote:Op woensdag 17 december 2008 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.
Het ging me meer om het idee, het respect naar haar vader toe (waar ik overigens zeer goed mee kan opschieten). En bovendien weet ik dat ze een zeer hechte band heeft met haar vader. De reactie van mijn toekomstige schoonvader alleen al was het waard ... ik had die grote man nog nooit zo met tranen in z'n ogen gezien.
Ik ben zelf ook getrouwd hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
zeiken dat trouwen oubollig is, is nog veel oubolliger
Wat is weinig geld?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand hier tips waar je voor weinig geld leuke trouwringen kunt krijgen?
Als het echt goedkoop moet: ringenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef zoeperzazke het volgende:
100-200 euro maximaal?
Ah joh, het is meer voor de vorm. Mijn vader zei ook tegen mn vriend dat het echt niet hoefde, maar dat hij het wel leuk werd dat het gevraagd werd. Dus eigenlijk is het bij ons meer om de lol gegaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bangquote:Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef verita het volgende:
[..]
Als het echt goedkoop moet: ringen
Er zitten best nog wel aardige bij, weet natuurlijk niet wat je smaak is.
Ah gossie, dat vind ik wel jammer. Zo moet je niet denken, joh, het gaat tenslotte om dat je trouwt omdat je hopelijk van elkaar houd en de rest is maar decoratie, toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bang(ca. 15,5 en 23,5) Ben er al achter dat trouwen écht niet leuk is als je een klein budget hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |