abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 1 januari 2009 @ 23:02:43 #126
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64568473
Babyfeet gefeliciteerd! En Lishe wat een mooie ring!

Worden Luuke en Lena bruidsmeisjes?
pi_64577422
Wat leuk Babyfeet! Romantisch!
Gefelciteerd!!

En Maneki, wat gaaf dat je je jurk gewoon al hebt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64587337
2 minuten voor middernacht (oudejaarsdag) heeft mijn lief mij ten huwelijk gevraagd

We waren aan het kijken op tv en hij stond naast me. Ineens zegt hij, 'Schat, het is 2 minuten voor 2009, en ik ben vandaag naar je vader gegaan om te vragen of ik met je mocht trouwen, dus... (hier ging hij op zn knietjes) Wil je met me trouwen?'
Ik zei natuurlijk ja en ik moest ook wel huilen, heb geen tof jaar achter de rug en ik was klaar om de vervelende dingen achter ons te laten. Had niet verwacht dat hij me ten huwelijk zou vragen, maar ik vind het echt super!!!

Ik ben zo blij!!!!!!

Waarschijnlijk wordt de trouwdatum 09-09-09 of 10-09-2009. WOOHOO!!!!
Tralalalaaa
pi_64590428
Gefeliciteerd allemaal
O+ 11-06-2009 O+
pi_64590486
Gefelciiteerd Take A Picture! Grappig, ook met oud & nieuw net zoals Babyfeet.
Mooie data ook.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:47:36 #131
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64595059
Babyfeet, van harte ! Wat lief zeg!

Lisheeeeeeeeeee, wat leuk dat je je hier komt melden..
Ik babbel hier al een tijdje mee.. 23 juni is mijn dag!

Ik heb hier hele leuke linkjes, je mag me Hyven of PM-en als je ze wilt ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:48:20 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64595095
Lishe
Jij en X van harte gefeliciteerd.
Die voorbereidingen zijn zo leuk. Weet je al waar ongeveer jullie gaan trouwen? (als in welke provincie )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64606948
Haha, ik moet wel lachen als ik al die romantische huwelijksaanzoeken zo lees

Bij ons was het niets van dat al wij hadden het er al over gehad dat we wilden gaan trouwen, daardoor geďnspireerd door de bruiloft van mijn zus. We hadden ons voorgenomen om e.e.a. te gaan navragen bij de gemeente, en op een zekere dag was het zover. Onderweg naar het stadscentrum voor het doen van de wekelijkse boodschappen zijn we éérst naar het stadhuis gegaan om na te vragen hoe e.e.a. werkte en een kleine 20 minuten later kwamen we het stadhuis weer uit met twee data gepland voor de ondertrouw en de daadwerkelijke huwelijksdatum

Was op zich wel grappig, toen we bij de balie van Burgerzaken aangaven te willen gaan trouwen, reageerde de baliemedewerkster echt zo van "Euh... trouwen? Met elkáár?" Ja, wat dan?? Blijkbaar is 't homo-huwelijk nog niet zo ingeburgerd hier
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_64609068
Lol Alan! Sommige mensen lopen gewoon nog een beetje achter
Wanneer gaan jullie trouwen?
pi_64610100
5 juni 2009, dus over 5 maanden en 2 dagen
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_64610590
Meld even dat wij op 16-07-2009 gaan trouwen
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 16:59:59 #137
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_64617149
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga met oud&nieuw m'n vriendin ten huwelijk vragen ...
spannend ....
Even melden .... het was een superromantische avond. En ze heeft (uiteraard) 'ja' gezegd
F.K.A. SuperwormJim
pi_64617182
Trouwen is zo oubollig
pi_64617633
zeiken dat trouwen oubollig is, is nog veel oubolliger
Saartje
pi_64618313
quote:
Op woensdag 17 december 2008 07:46 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het ging me ook niet zo zeer om 'toestemming vragen'; ik heb geen toestemming nodig van haar vader om met haar te trouwen. Het was dan ook niet echt een vraag, meer een mededeling.
Het ging me meer om het idee, het respect naar haar vader toe (waar ik overigens zeer goed mee kan opschieten). En bovendien weet ik dat ze een zeer hechte band heeft met haar vader. De reactie van mijn toekomstige schoonvader alleen al was het waard ... ik had die grote man nog nooit zo met tranen in z'n ogen gezien.
Wat lief! En idd jij kan niet meer stuk bij je schoonpa. En het is en blijft toch zijn kleine meid.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_64618404
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
zeiken dat trouwen oubollig is, is nog veel oubolliger
Ik ben zelf ook getrouwd hoor
pi_64684370
Heeft iemand hier tips waar je voor weinig geld leuke trouwringen kunt krijgen?
I had a signature once. It was awful.
pi_64684524
quote:
Op maandag 5 januari 2009 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand hier tips waar je voor weinig geld leuke trouwringen kunt krijgen?
Wat is weinig geld?
pi_64686592
100-200 euro maximaal?
pi_64686710
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
pi_64687512
Volgens mij kan je bij elke juwelier wel trouwringen in dat budget kopen hoor... ze hebben daar vanalles, van goedkoop tot heel duur... Gewoon ff langsgaan en kijken lijkt mij.
  maandag 5 januari 2009 @ 15:21:03 #147
151515 verita
Happy days
pi_64687840
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:48 schreef zoeperzazke het volgende:
100-200 euro maximaal?
Als het echt goedkoop moet: ringen
Er zitten best nog wel aardige bij, weet natuurlijk niet wat je smaak is.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_64688439
quote:
Op maandag 5 januari 2009 14:52 schreef veuve_amiot het volgende:
Wat is de deal met dat toestemming vragen? Is emancipatie dan werkelijk aan iedereen voorbij gegaan?
Dat zou voor mij werkelijk een reden zijn om niet met die kerel te trouwen. Als je niet mijn onafhankelijkheid en capaciteit voor beslissingen nemen kan respecteren dan zijn wij niet voor elkaar gemaakt. Yikes.
Ah joh, het is meer voor de vorm. Mijn vader zei ook tegen mn vriend dat het echt niet hoefde, maar dat hij het wel leuk werd dat het gevraagd werd. Dus eigenlijk is het bij ons meer om de lol gegaan.

Oh, trouwens, de trouwdatum is nu (onder voorbehoud) 10 september 2009!
Tralalalaaa
pi_64688875
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:21 schreef verita het volgende:

[..]

Als het echt goedkoop moet: ringen
Er zitten best nog wel aardige bij, weet natuurlijk niet wat je smaak is.
zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bang (ca. 15,5 en 23,5) Ben er al achter dat trouwen écht niet leuk is als je een klein budget hebt...
  maandag 5 januari 2009 @ 16:03:24 #150
151515 verita
Happy days
pi_64689702
quote:
Op maandag 5 januari 2009 15:46 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

zitten idd wel aardige ringen bij, maar de juiste maten zitten er uiteraard niet bij... Daarvoor zullen we toch naar een juwelier moeten ben ik bang (ca. 15,5 en 23,5) Ben er al achter dat trouwen écht niet leuk is als je een klein budget hebt...
Ah gossie, dat vind ik wel jammer. Zo moet je niet denken, joh, het gaat tenslotte om dat je trouwt omdat je hopelijk van elkaar houd en de rest is maar decoratie, toch?
Je moet gewoon inventief zijn. Je kunt namelijk heel veel zelf doen. Je moet er alleen even voor gaan zitten, en een goede planning maken. Er zijn dingen waar je niet onderuit kunt (leges stadhuis en dergelijke) maar verder voor de rest kun je het net zo duur maken als je wilt.
Veel succes en het kan wél met een klein budget, je moet alleen veel tijd en moeite zelf investeren.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')