Nou, vers in het nieuwe jaar mag ik me hier ook komen melden...
Ik twijfelde even of ik dat al zou doen want het duurt nog heeeel lang, maar dat betekent ook lang voorpret.
Afgelopen dinsdag zouden lief en ik met z'n 2en naar Ikea, hij wilde liever uit eten maar ik moest en zou naar Ikea. We moesten nog even naar huis om wat op te halen, en met onze jassen aan haalde hij en doosje uit zijn jaszak. "Dit is echt de laatste keer dat ik het vraag" (en deze keer met ring!) "Wil je met me trouwen?" Het was perfect, want ik kan er echt niet tegen als hij romantisch doet, dan lijkt het zo gemaakt. Dus "Ja!!! Dat wil ik wel. Echt, echt, echt."
Ik wist niet dat hij eigenlijk al een restaurant gereserveerd had, die heeft hij snel afgebeld waarna we bij zijn ouders op de champagne gegaan zijn! Mijn onromatische romanticus, ik heb de beste, mooiste en liefste fiancee ever!
En ook: Hij had mijn ouders echt om mijn hand gevraagd, lief!!
Geweldig pluspunt: We zijn de trotse eigenaars van de 2 mooiste bruidsmeisjes van de wereld, die zijn dan 5 en 2.
Dusch vanaf heden hier mijn afstreeplijstjes, vragen, vragen en nog eens vragen. En ook: mijn prachtigste mooiste verlovingsring ever. (Ik hou ervan, verloofd zijn. Ik dacht dat ik het helemaal niks zou vinden altijd, maar ik transformeer in Bruidzilla.)
Tadaaa:
![]()
Het is de meest linkse, die daar zo raar aan dat blad hangt.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?