abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 november 2008 @ 20:03:46 #51
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_63354711
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_63358551
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:03 schreef kevin33 het volgende:

[..]

Ik voel enig onverwerkt leed, wil je er over praten?
en ik klik ook nog he
ha ha
pi_63370012
Zoooo vriendlief heeft gisteren een zaak gevonden waar hij ook echt zijn pak wil gaan bestellen Helemaal happy is ie nu (En weer een klein stapje verder dus )
O+ 11-06-2009 O+
pi_63370905
Super allemaal hoor!

Ik ga in januari op pakkenjacht, nu te druk elk weekend.

We hebben wel zo goed als zeker de muziek geregeld. Een band vinden wij een te beperking dus daarom hebben we voor een Dj gekozen welke eigenlijk alles kan draaien. Van jaren 50 tot vandaag bijvoorbeeld.
Een DJ alleen vonden wij wat saai,dus daarom hebben wij ook een saxefoonist en een drummer ingehuurd welke samen met de DJ een aantal optredens verdeeld over de avond geven.
We hebben hiervan een demonstratie gezien afgelopen week en dit klonk echt super!!
  donderdag 20 november 2008 @ 12:32:44 #55
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_63370969
Ik heb vorige week mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd, en we gaan begin januari trouwen. Met dat soort dingen moet je nooit te lang wachten.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_63371102
Gefeliciteerd!!

Je hebt gelijk nooit te lang wachten. Alleen sommige locaties zitten al een jaar van te voren volgeboekt, dus soms ben je daar wel van afhankelijk.
En wij moesten eerst nog maar even wat extra centjes sparen haha ipv altijd maar alles uitgeven.
pi_63371275
Gefeliciteerd!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63374066
Gefeli!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_63374934
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb vorige week mijn vriendin ook ten huwelijk gevraagd, en we gaan begin januari trouwen. Met dat soort dingen moet je nooit te lang wachten. [ afbeelding ]
gefeliciteerd!
pi_63440239
Ik ga ook trouwen! In juni volgend jaar. Ben niet romantisch ten huwelijk gevraagd, we hebben samen besloten dat we toch maar eens een datum moesten prikken en dat hebben we inmiddels gedaan.

Vindt het wel bijzonder om te gaan trouwen en heb er heel veel zin in. Ik heb altijd gezegd dat ik trouwen onzin vindt, maar wil me met mijn huidige vriend wel verbinden door middel van het huwelijk. Ik denk dat ik met hem namelijk heel erg oud ga worden. We hebben nog geen idee hoe we de dag gaan invullen. We willen het niet heel groot doen, maar wel een feestje geven. Voor de kaarten heb ik al een idee, maar nog niets concreets. Ik ga niet trouwen in een echte trouwjurk, dat past niet bij me en ik wil niet heel veel geld uitgeven voor een jurk. Ik heb wel hele mooie jurken gezien Linea Rafaelli. Maar die zijn zoooo duur, dat vind ik zonde.

Zal proberen hier een beetje consequent mee te komen schrijven!
  zondag 23 november 2008 @ 00:43:48 #61
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63440912
Jah vandaag geslaagd voor een japon, een mooie Valerie!
pi_63444717
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 23:59 schreef Poezebeest het volgende:
Ik ga ook trouwen! In juni volgend jaar. Ben niet romantisch ten huwelijk gevraagd, we hebben samen besloten dat we toch maar eens een datum moesten prikken en dat hebben we inmiddels gedaan.

Vindt het wel bijzonder om te gaan trouwen en heb er heel veel zin in. Ik heb altijd gezegd dat ik trouwen onzin vindt, maar wil me met mijn huidige vriend wel verbinden door middel van het huwelijk. Ik denk dat ik met hem namelijk heel erg oud ga worden. We hebben nog geen idee hoe we de dag gaan invullen. We willen het niet heel groot doen, maar wel een feestje geven. Voor de kaarten heb ik al een idee, maar nog niets concreets. Ik ga niet trouwen in een echte trouwjurk, dat past niet bij me en ik wil niet heel veel geld uitgeven voor een jurk. Ik heb wel hele mooie jurken gezien Linea Rafaelli. Maar die zijn zoooo duur, dat vind ik zonde.

Zal proberen hier een beetje consequent mee te komen schrijven!
Gefeliciteerd! Klinkt alsof je bijna alles al geregeld hebt
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:43 schreef Swiffer het volgende:
Jah vandaag geslaagd voor een japon, een mooie Valerie!
Gaaf!!!!! Ben erg benieuwd! Mijne is van Agnes Kende het hele merk niet eens tot ik hem aanhad
O+ 11-06-2009 O+
pi_63446181
In mijn hoofd is alles geregeld, in de praktijk echter nog helemaal niets.
We hebben zelfs de datum en tijd nog niet vastliggen bij de gemeente. Ik heb het nu nog even erg druk op het werk, maar in januari wil ik alles gaan regelen.
  zondag 23 november 2008 @ 13:51:29 #64
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_63448500
..

Hier gaat de andere kant 7 januari kijken voor een pak..

Mijn japon is van Marylise ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_63457701
quote:
Op zondag 23 november 2008 12:34 schreef Poezebeest het volgende:
In mijn hoofd is alles geregeld, in de praktijk echter nog helemaal niets.
We hebben zelfs de datum en tijd nog niet vastliggen bij de gemeente. Ik heb het nu nog even erg druk op het werk, maar in januari wil ik alles gaan regelen.
Wij willen de meeste voorbereidingen die al kunnen afgerond hebben rond februari, zodat we voor begin april nog even wat andere dingen kunnen doen tussendoor (kaakchirurg enzo ) Moeten nu nog afspraak regelen met de gemeente ambtenaar, details afronden met de locatie, details afronden voor de bloemen, een auto uitzoeken/regelen en de kaarten moeten nog uitgezocht worden enzo (+ tekst). Partner gaat in februari zelf nog kijken voor een pak bij een winkel waarvan hij zeker weet dat het hem daar gaat lukken Oh en natuurlijk niet onbelangrijk nog kapper en visagist regelen Toch nog redelijk wat te doen als ik het zo nog eens terug lees
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
..

Hier gaat de andere kant 7 januari kijken voor een pak..

Mijn japon is van Marylise ..
Gaaf, die hebben zulke mooie romantische japonnen Ik ging voor een Maggie Sortero, maar ben echt heel blij met de agnes
O+ 11-06-2009 O+
pi_63462236
Trouwauto ook geregeld net

Kosten 0 euro ook geen reiskosten. Enige is dat wij 2 extra mensen als daggasten moeten uitnodigen, welke ieder geval al voor de avond waren uitgenodigd!
pi_63469775
het weekend zo druk geweest met organiseren het vieren van onze verjaardagen dat ik s'avonds heb gedroomd dat we het trouwen over deden, maar dan idd gewoon met een feestje thuis
wel had ik mn trouwjurk aan enzo

moest s'ochtends wel om mezelf lachen
  maandag 24 november 2008 @ 12:51:05 #68
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63475465
quote:
[..]

Gaaf!!!!! Ben erg benieuwd! Mijne is van Agnes Kende het hele merk niet eens tot ik hem aanhad
Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.

K ga verder niks verklappen, goed??
pi_63480845
quote:
Op maandag 24 november 2008 12:51 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Ja ik had al eens eerder een Valerie (Kleemeier) aangehad, vind het een beetje Maggi Sottero achtig maar net ietsjes anders, iets meer motiefjes enzo. Ze is trouwens best bekend in Duitsland geloof ik.

K ga verder niks verklappen, goed??
Ok ok Ik wacht wel tot de foto's
O+ 11-06-2009 O+
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:27:44 #70
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63501533
Over 8 maandjes
pi_63502176
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef Swiffer het volgende:
Over 8 maandjes
Moet ook nog wel lang op mijn jurk wachten dus die paar weken extra gaan dan ook wel lukken
O+ 11-06-2009 O+
pi_63502208
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:27 schreef Swiffer het volgende:
Over 8 maandjes
gaat sneller dan je denkt
pi_63594235
Oh wat is het hier doodstil
O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:54:45 #74
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63595658
kan kloppen, ik denk niet dat ik de enige ben die op een ander forum over trouwen ale en hoop ouwehoert,, kopieren is ook zo'n werk
  zondag 30 november 2008 @ 00:25:37 #75
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63631919
Iemand enig idee waar we mooie gouden verlovingsringen kunnen kopen?
Gek genoeg zie ik overal maar zilveren ringen, terwijl die niets voor mij zijn!
Heb op dit moment wel een prachtige ring van Blush, met een zirkonia in het midden, dus ik zou niet weten wat voor verlovingsring daar mooi bij gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')