Nu alleen deel 44 nog want die heb je er nu weer uitgegooid.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:05 schreef draculettetje het volgende:
ow ja tuurlijk voor de OP is het natuurlijk alweer te lang geleden
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:55 schreef MissBliss het volgende:
TVP
Ik kreeg gisteren mail dat het trouwalbum wat ik gemaakt heb op de post gegaan is, dus het komt vandaag binnen! Nu durf ik niet te douchen uit angst dat ik de postbode misAls het binnenkomt en alles ziet er goed uit gaan we het zondag aan het bruidspaar laten zien
[ afbeelding ]
Ik ben kennelijk zo nerveus dat ik erover gedroomd heb; de pagina's lieten los en de inkt liep uitNou ja, dat lijkt me heel sterk!
Cool hoor! Altijd fijn als het is wat je wildequote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef tessie het volgende:
Ik heb vandaag ons trouwalbum binnen gehad! (zelf gemaakt met albumprinter) en het is super mooi geworden!
Het papier wat ze gebruiken is nu ook veel dikker, en glanzender, dus het ziet er nog veel mooier uit dan eerdere albums die we daar hadden besteld.
Neequote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 21:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:34 schreef tessie het volgende:
Ik heb vandaag ons trouwalbum binnen gehad! (zelf gemaakt met albumprinter) en het is super mooi geworden!
Het papier wat ze gebruiken is nu ook veel dikker, en glanzender, dus het ziet er nog veel mooier uit dan eerdere albums die we daar hadden besteld.
ik zat er ook net aan te denken dat we er vorig jaar nu midden in zaten!quote:Op zaterdag 15 november 2008 02:38 schreef Soholero het volgende:
Ooow leuk, voorbereidingsdingen!
Ik ben op 2 mei getrouwd, dit jaar. Was superleuk :-D
quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:02 schreef bigbird het volgende:
Onze bedankjes zijn bijna af!Was wel veel werk, maar het resultaat is best prima
Nu issie er wel! Heel mooi allemaal, alleen... ze hebben er een ander fotoboek voor geplaktquote:Op vrijdag 14 november 2008 @ 21:44 schreef bigbird het volgende:
[..]
En en en en? Issie al binnen? Is het wat je hoopte?
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
Ik voel hier wat frustratiesquote:Op maandag 17 november 2008 22:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Als een scheiding op zijn plaats is, dan is er geen reden om daar verdrietig over te zijn. Toch sterkte.
ik zou dat niet wetenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, ging Pandorah niet ook ergens in 2009 trouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |