Als je dit nou aan Cerror vroeg kreeg je een antwoord dat we allemaal harakiri moeten plegenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:32 schreef timmmmm het volgende:
Vertel, zarGon, wat zijn je plannen om deze wereld tot een betere plek te maken,
Je trouwe volgelingen wachten met smart op de verlichte woorden van hun wijze meester
Ben ik blij dat ik niet meer met de trein ga naar werk.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dit nou aan Cerror vroeg kreeg je een antwoord dat we allemaal harakiri moeten plegen
Het hoeft ook niet per se in de treinquote:Op donderdag 13 november 2008 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik niet meer met de trein ga naar werk.
Hij is een ingenieus plan aan het smeden om de wereld te verbeteren.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
Maar niemand heeft cerror ook ooit wijs genoemd, behalve niet goed wijs
zarGon, waar ben je?Heb je je aanbidders in de steek gelaten
Oiquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se in de trein
Misschien heeft cerror hem geturnd to the dark side, en hij is onze ondergang aan het beramen, OW NOESquote:Op donderdag 13 november 2008 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij is een ingenieus plan aan het smeden om de wereld te verbeteren.
pure kwaliteitquote:
Harakiri dusquote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft cerror hem geturnd to the dark side, en hij is onze ondergang aan het beramen, OW NOES
Dat moest er wel van gemaakt wordenquote:
Ik meld me aanquote:Op donderdag 13 november 2008 12:02 schreef MLI het volgende:
Ja, hoi. Ik ben zijn muze en persoonlijk assistente.
De Messias is even bezig met belangrijke zaken. Momenteel brainstormt hij over de Fok!revolutie. Maar later vandaag zal hij zich zeker melden in dit topic.
Overigens, namens de Messias moest ik even polsen of er mensen zijn die interesse hebben in een leuke bijbaan als apostel. In deze functie mag je je ervaringen met de Messias vereeuwigen. De verhalen zullen gebundeld worden in het nieuwe testament van de Fok! bijbel. Overigens wel op geheel vrijwillige basis.
Ik pis met 'n schuimkraag, mag dat ook?quote:Op donderdag 13 november 2008 12:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik meld me aan
Gaan we danny omverwerpen, een revolutie tegen de rooien
Wij willen alleen de adel, degenen met blauw bloed![]()
ZARGONZARGON
ZARGON
Nou, nee. Ik wil niet in een adem genoemd worden met dit topic, noch in verband worden gebracht met dit gedrocht.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:41 schreef Jimbo het volgende:
goed topic gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |